Viimeisimmät KIRPPARILÖYDÖT....

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
4530739.jpg

Lisään kohta muutaman kuvan lisää... :)

Muoks..

4530779.jpg

4530826.jpg

Kuppeja oli 3kpl, pohjassa teksti "made in Finland".. Olisivatkohan Arabiaa? Tietääkö joku?

RR saa minun kanssa samalla kirpparipaikassa asioidessa viedä mun nokan edestä tuommoset vaunut, jos tahtoo ,minä en nimittäin ole vielä ymmärtänyt, mitä hienoa on nuissa 70-luvun vaunuissa. sorry vain ap, mut makuja on monia, toinen kirpparilöytö on hieno!

onko nuita vaunuja tarkoitus käyttää muualla kuiin kaupunkivaunuina? meinaan vaa, et tuo koppahan on kui pahvilaatikko, yhtä paljon suojaa ja pitää lämpöä. toki sinne voi sit vedellä vällyjä sään mukaan, niinhän sitä ennenkin tehtiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jope:
RR saa minun kanssa samalla kirpparipaikassa asioidessa viedä mun nokan edestä tuommoset vaunut, jos tahtoo ,minä en nimittäin ole vielä ymmärtänyt, mitä hienoa on nuissa 70-luvun vaunuissa. sorry vain ap, mut makuja on monia, toinen kirpparilöytö on hieno!

onko nuita vaunuja tarkoitus käyttää muualla kuiin kaupunkivaunuina? meinaan vaa, et tuo koppahan on kui pahvilaatikko, yhtä paljon suojaa ja pitää lämpöä. toki sinne voi sit vedellä vällyjä sään mukaan, niinhän sitä ennenkin tehtiin ;)
Mä tarvisin tilavia vaunuja tulevalle vauvalle sisällä nukuttamiseen, ja nuo vanhemat mallit on suht tilavia. Meidän vauvat ovat olleet kovin mahavaivaisia ja ensimäiset kuukaudet nukkuneet parhaiten vaunuissa. Tuleva koti sijaitsee hissittömän talon kolmannessa kerroksessa, en todellakaan ala roudaamaan vaunuja edestaas. Mutta eipä silti, kyllä mä kehtaisin noita ihan ulkosallakin lykkiä. :)

mä en jaksa mennä ottaa kuvaa, mutta 1v neidille bikinit ja hattu ja mulle shortsit..kaikki oli aivan uuden näköset 5? jouduin maksamaan kun oli itsepalvelukirppis ni ei pääse tinkimään

Alkuperäinen kirjoittaja jope:

Kyllä noissa ainakin eristyksiä löytyy, ei niistä tuuli läpi mene :) Ja edessä on lippa, jonka saa nostaa suojaksi eteen.

Yhteistyössä