Lisään kohta muutaman kuvan lisää...
Muoks..
Kuppeja oli 3kpl, pohjassa teksti "made in Finland".. Olisivatkohan Arabiaa? Tietääkö joku?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Paljon maksoi?
Ihanat :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Paljon maksoi?
Ihanat :heart:
Huimat 7?![]()
Pyöris on vähän häikkää, pitää ne vielä korjata. Sitten vien säilöön mummolaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Onko tuo kulho Arabiaa? Mitä maksoi?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Halvalla sait![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaipaan kuvia:KKK. Onko sulla vielä kuvia niistä värillisistä lasiastiastoista, mitkä aikoinaan kirppikseltä ostit?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja kaipaan kuvia:KKK. Onko sulla vielä kuvia niistä värillisistä lasiastiastoista, mitkä aikoinaan kirppikseltä ostit?
Mistä niistä? Siitä kannusta ja kupeista, vai niistä kahviastiastioista?
Alkuperäinen kirjoittaja kaipaa kuvia:Kahviastiastoista.
Mä tarvisin tilavia vaunuja tulevalle vauvalle sisällä nukuttamiseen, ja nuo vanhemat mallit on suht tilavia. Meidän vauvat ovat olleet kovin mahavaivaisia ja ensimäiset kuukaudet nukkuneet parhaiten vaunuissa. Tuleva koti sijaitsee hissittömän talon kolmannessa kerroksessa, en todellakaan ala roudaamaan vaunuja edestaas. Mutta eipä silti, kyllä mä kehtaisin noita ihan ulkosallakin lykkiä.Alkuperäinen kirjoittaja jope:RR saa minun kanssa samalla kirpparipaikassa asioidessa viedä mun nokan edestä tuommoset vaunut, jos tahtoo ,minä en nimittäin ole vielä ymmärtänyt, mitä hienoa on nuissa 70-luvun vaunuissa. sorry vain ap, mut makuja on monia, toinen kirpparilöytö on hieno!
onko nuita vaunuja tarkoitus käyttää muualla kuiin kaupunkivaunuina? meinaan vaa, et tuo koppahan on kui pahvilaatikko, yhtä paljon suojaa ja pitää lämpöä. toki sinne voi sit vedellä vällyjä sään mukaan, niinhän sitä ennenkin tehtiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko noi vaunut Emmaljungan (en erota pientä pränttiä)? Meil on mummolavaunuina aika samanlaiset siniharmaat =)
Alkuperäinen kirjoittaja jope:onko nuita vaunuja tarkoitus käyttää muualla kuiin kaupunkivaunuina? meinaan vaa, et tuo koppahan on kui pahvilaatikko, yhtä paljon suojaa ja pitää lämpöä. toki sinne voi sit vedellä vällyjä sään mukaan, niinhän sitä ennenkin tehtiin![]()