viimeiset viis onko mukaan lähtijöitä

Ilmottelen vaan, että mukana oon edelleen. Puntarilla en oo viitsinyt paljon käydä viime viikkoina..tietenki joulu tuli mässäiltyä ja viime viikon lopulla tultiin viikon ulkomaan reissulta ja siellä en miettinyt yhtään syömisiä, mutta nyt ei oo enää mitään tekosyytä, etteikö kilot karisis ja nyt on kyllä intoakin, joka toivottavasti kestää. Tuntuu, että nyt helpompaa pysyä ehkä kurissa kun ei oo jatkuvasti jotain kekkereitä, juhlia tai reissuja. Ja alotan nyt vauvelille kiinteiden antamisen kun täyttää just 6kk, niin "uskaltaa" senkin puolen paremmin karsia omia syömisiään kun ei oo enää täysimetyksellä.
Tästä ne viimeset kilot lähtee!
Perjantaina sitten uskaltaudun vaa'alle.
 
Mulla olis 4kg tiputettavana, sit olis paino siinä missä oli ennen raskautta. Raskauden aikana paino nousi kiitettävät 25kg.. siitä pudotettu/pudonnut jo ainakin se 21kg. Kesällä omat häät, joten... :)

MITEN MUILLA PAINONPUDOTUS ETENEE??
 
Aurinkoinen82, mukavaa, kun tulit joukkoomme! Oletpa jo tehnyt kunnioitettavan urakan painon pudotuksessa!

Täytyy sanoa, että mulla ei nyt mene tämä homma ihan putkeen...
vk 2 62,1 kg
vk 3 61,5 kg
vk 4 62,2 kg

Viime keskiviikkona tulin taas mahdottomaan flunssaan, joten en ole pystynyt liikkumaan yhtään. Ruoka ja herkut ovat maistuneet siitäkin edestä sisällä sairastaessa :ashamed: Lisäksi viikonloppuna oli juhlat, joissa ei kaloreita laskettu, joten siinäpä taas kootut selitykset. Jotenkin mulle tuottaa kamalasti vaikeuksia rajoittaa herkuttelua, jos en pääse liikkumaan. Sitten, kun tulee liikuttua aktiivisesti, on syömisten kontrollointikin jostain syystä paljon helpompaa.

Mukava oli Tähkiksestäkin taas kuulla!
 
meinasin laittaa jo punnitus tuloksen mutta huomenna vasta tulee viikko
Eilen en syöny suklaata hyvä minä omenahyveleivosta ei lasketa eihän.... mutku se käveli eteen niin ei voinu olla koskematta. täänään oli paino sama kun viime viikolla jos se olis huomenna 100g vähempi niin näyttäs paremmalta. eilen otin kuitenki kevyttä evästä töihin oli seki jo jotain 2porkkanaa ja appelsiinin pilkoin kuppiin ja kaloreitakin vajaa 200 sai napsia aina välissä. minä kun en voi tuota suuta pitäää kiinni :headwall:
 
Mulla tullut vajaassa viikossa 400g miinusta. Oon kyllä liikkunutkin enemmän.
Huomenna reissuun, ja sieltä tullessa varmaan plussataan, mut nyt hyvä motivaatio päällä ja jatkan sit reissun jälkeen. :D

Alkuvuodesta en ole juuri pudottanut, jojotellut tuon 400g kanssa, mutta jospa se tästä.

Aurinkokin on jo korkeammalla ja paistaa välillä niin keväisesti! :D

Mukavaa päivänjatkoa! :wave:
 
vko 2 10.1 59,7
vko 3 17.1 60.1 +400g
vko 4 23.1 60,4 +300g

oliko tää lihotus vai laihutus kuuri :whistle:
jonkusortin turvotusta ilmeni niin toivottavasti on ohimenevää. pitäs varmaan alkaa taas laskeen noita kaloreita. mutku mulla yleensä into lopahtaa kolmantena päivänä.
viikolla 22 pitäs olla 57kg
 
vko 4 57.8

Katoin just et viime kerran oon merkannut tänne painoni vko 50 ja sillon ollut sama 57,8. Nyt on taas sit joka pe punnituspäivä.

Sinänsä oon ihan tyytyväinen, et oon kuitenki samassa nyt ku ennen joulua. Silleen että voin nyt jatkaa siitä mihin sillon jäin. Vasta tällä vkolla alotin siis taas laihiksen uudestaan joulun ja matkojen jälkeen. Ja tulikin kyllä syötyä ihan mahottomasti suklaata ja kaikenlaista herkkua. Nyt oon karkkilakossa pääsiäiseen asti ja piän yhen herkkupäivän viikossa. Se on toiminut mulla aiemmin ainakin hyvin.

Ens viikolla täällä taas toivottavasti reilusti kevyempänä!
Tsemppiä kaikille!
 
nyt viimein minäkin palaan mukaan!
tänään kävin jo hiihtämässä ja nyt on ihan pakko alkaa syömään kevyesti. miehellä kova hinku viedä perhe huhtikuussa etelän lämpöön, joten viimenen viis kiloa on pakko saada pois ennen sitä. huomenna aamulla uskaltaudun viimein ekan kerran joulun jälkeen puntarille. pakko vaan katsoa julma lukema ja alkaa uusi pudotus.
 
vko 4 57,8
vko 5 57,0

Ihan kiva kun tuli pudotusta ottaen huomioon millainen viikko oli..Vauvalla oli rs-virus ja jouduttiin olemaan osastolla monta päivää. Siellä ei sitten muuta tullutkaan tehtyä kuin syötyä sairaalan ruokia ja mahdottomasti suklaata..meinasi nimittäin aika tulla pitkäksi kun piti samassa huoneessa olla koko ajan, mitä nyt pari kertaa kanttiinissa kävin aina päivän aikana. Isommat lapset oli kotona kovassa vatsataudissa ja flunssassa ja mies hoiteli niitä sitten täällä eikä päässyt kertaakaan edes käymään sairaalassa. Mutta eilen onneksi päästiin kotiin ja nyt näyttää jo ihan hyvältä. Eli laihdutus ollut tän vkon taka-alalla, mutta tuo pudotus todella innosti saman tien jatkamaan kevyellä linjalla! Olin ihan varma, että paino ei ois ainakaan laskenut.

Mukava kun Aurinkoinen tulit mukaan! Aina mukavempi, että on enemmän porukkaa ja aktiivisempaa kirjoittelukin. Loistavasti kaikilla mennyt paino kuitenkin alaspäin! Niinhän se menee, että jonain viikkona vähemmän ja toisena enemmän, mutta pääasia että alaspäin on suunta.

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti pysytään terveinä!
 
vko 6 56,6

-400g viikossa..eipä oo huima pudotus, mutta hyvä että alaspäin kuitenkin vaikka vähänkin. Eikö niin Snappis !

Olo on kuitenkin kevyempi ja parempi. 2krt tuli käytyä kunnon jumpassa, mutta kotona en sitten tehnytkään mitään. Nyt aion crossailla kotona ohjattujen tuntien lisäksi. Uskon, että tällä keinolla paino kyllä putoaa, kunhan maltan pitää näppini erossa herkuista..sen yhen herkkupäivän viikossa sallin itselleni, mutta silloinkin pitäis pysyä kohtuudessa. Nyt meni tiistai ihan överiksi syömiseksi ja viikonloppuna oli vieraita ja sillonkin tuli turhan paljon syötyä makeaa. Nyt alan pitämään sen herkkupäivän aina viikonloppuna, kun sillon tulee usein muutenki syötyä epäsäännöllisemmin. Viikolla on jotenki helpompi pysyä ruodussa.

Oon niin malttamaton tän homman kanssa, että haluaisin saman tien sen 5kg pois! Kyllä pitäis vähän reippaammin saada viikossa lähtemään, ettei mee ikuisuutta tähän.

Tsemppiä kaikille!
 
vk 2 62,1 kg
vk 3 61,5 kg
vk 4 62,2 kg
vk 5 61,7 kg
vk 7 61,4 kg

On tää niin vaikeeta! :kieh: Viime viikolla jäi jotenkin painokin mittaamatta ja välillä herkkuja vedeltyä... nyt lupaan ja vannon, että ilmoitan tänne teille kaikki syömäni herkut (paitsi viikonlopuilta, jolloin se on luvallista)! Jospa sillä tavoin saisin taas itseäni niskasta kiinni.

Snappis ja tähkis, oikea on suunta! :flower: Tsempit!
 
kerro vaan meijukainen syömiset tänne. munki pitäs on taas meinaa lipsahtanu ja puntarille ei taida olla mitään asiaa :kieh:

pitäs vissiin olla 500 kalorin dieetillä että sais sitte repsahtaa 1000 repsahan kuiten ki joka päivä. syön aina noitten tenavien jämät ja ne jämät on vähän turhan isoja vähinytään aina yksl leipä ja jotain muuta päälle :headwall:
 
Hei pitkästä aikaa! Mulla jäänyt koneella olo nyt ihan minimiin, joten en ole tännekään sit päässyt kirjoittamaan... Hyvin olen treenannut ja syömisetkin suht kohillaan. Puntarin olen nyt vähän unohtanut. Melkeenpä joko päivä olen hiihtämällä kuluttanut 500-600 kcal :D Mies sanonut, että olen laihtunut vaikka puntarissa se ei näy. Kiinteytymistä siis taitaa olla. Kyllähän se kelpaa :)
 
Lypy, kuulostaa kadehdittavan aktiiviselta tuo sinun liikkuminen! :flower: Takuulla olet tosiaan kiinteytynyt, kun jaksat noin paljon liikkua!

Snappis, tuo kuulostaisi sopivalta laihdutusmuodolta minulle, tuo 500 kalorin dieetti, niin ois tosiaan vara repsahtaa... :LOL: Nyt tosin tämä alku viikko on mennyt muuten ilman herkkuja, paitsi neljä irtokarkkia olen napsaissut. Mutta näköjään motivoi jo sekin, kun lupasin täällä kaikki herkkuni raportoida - heti vastustan kiusauksia paremmin, kun hävettäisi tänne se herkkumäätä kirjoittaa.

Nyt tosin tekisi aivan mahdottomasti mieli jotain leivosta, mutta menen syömään päärynän, niin jospa se sillä helpottaisi.
 
vk 2 62,1 kg
vk 3 61,5 kg
vk 4 62,2 kg
vk 5 61,7 kg
vk 7 61,4 kg
vk 8 61,0 kg

Äsken menin hetken mielijohteesta kokeilemaan sellaisia housuja jalkaan, jotka ovat viimeksi mahtuneet minulle 2,5 vuotta sitten, eli ihan raskauden alkuvaiheessa. Ja kuinkas ollakaan, sieltähän mahtui jo muutamat farkut päälle :D Tosin silloin aikoinaan olivat minulle löysähköä mallia ja nyt vielä vähän napakat, mutta kuitenkin! Kylläpä piristi mielialaa ja tulin siihen tulokseen, että kai olen sitten kiinteytynyt jo vähän minäkin, vaikka painonpudotus ei huimaa ole ollutkaan.

Ja ainiin, viime viikon syntilistaan täytyy lisätä yksi pulla ja yksi jauhelihapasteija... ne tuli syötyä kyläilyn yhteydessä.
 
vko 2 10.1 59,7
vko 3 17.1 60.1 +400g
vko 4 23.1 60,4 +300g
vko 5 31.1 59,8 -600g
vko 6 7.2 59.6 -200g
vko 7 :ashamed:

tällä viikolla punnitten viime viikko meni plorinäks ja puntari näytti niin paljon ettei kehtaa etes tunnustaa.
 
Snappis, tsemppiä! Minulla varmaan myös ensi viikolla lukemat ovat sellaiset, että hui kauhistus... minuun iski nimittäin taas flunssa, niin eipä paljon tee mieli liikkua :( Ja täällä neljän seinän sisällä kun on, niin johan tuli valtavat lohtujätskitkin syötyä :ashamed:

Kuinka Tähkiksen herkkulakko sujuu? Entä vieläkö muut olette mukana?
 
ko 2 10.1 59,7
vko 3 17.1 60.1 +400g
vko 4 23.1 60,4 +300g
vko 5 31.1 59,8 -600g
vko 6 7.2 59.6 -200g
vko 7 :ashamed:
vko 8 21.2 59,8

mää en tajua mitä tekisin itelle että se putois tuosta ggggrrrr....
potkikaaa mua kunnolla persuuksille.
 
Ei oikein ota tuulta alleen täälläkään tää laihdutus. Jojoilee vaan paino. Vuoden alusta varmaan paino pysynyt suurinpiirtein samassa.
Luovuttaa en meinaa, pitää vissiin vaan hyväksyy et toi paino ei tosta enää niin helpolla tipukaan. :(
Puntarin ajattelin unohtaa vähäksi aikaa. Käyn vähän harvemmin.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
ko 2 10.1 59,7
vko 3 17.1 60.1 +400g
vko 4 23.1 60,4 +300g
vko 5 31.1 59,8 -600g
vko 6 7.2 59.6 -200g
vko 7 :ashamed:
vko 8 21.2 59,8
vko 9 28.2 58,8 -1000g

jihuuu
oon yrittäny olla nälissään maha on kurninu aivan hirveesti.
oon kyllä syöny joka päivä 1300-ja ylöspäin kaloreita.
nuo oli hyvä vinkki napostelijalle nuo läkerol karkit paitsi että pussi menee aika nopeasti :|
nyt pitäs saada kuri pidettyä nyt alkas vapaat töistä saas nähä kuinka se ressi laukeaa.
käykää muistuttan mua joka päivä EI SAA SYÖDÄ LIIKAAA =)
 
vk 2 62,1 kg
vk 3 61,5 kg
vk 4 62,2 kg
vk 5 61,7 kg
vk 7 61,4 kg
vk 8 61,0 kg
vk 11 60,7 kg

Pari viikkoa on jäänyt väliin mm. sairastelujen vuoksi... mut jos vielä alle 60 kg:n pääsen, niin sitten mä tuuletan ja lujaa B)
 
Minulla jäänyt tänne kirjoittaminen. Lenkkeillyt olen ahkerasti edelleen, mutta puntarin olen unohtanut. Tämä varmaan syynä, että en ole kokenut tarvetta kirjoitella. Nyt tilanne muuttunee ja vaaka palaa kuvioihin mukaan. Varattiin nimittäin huhtikuun loppuun etelän loma, joten nyt täytyy ottaa kunnon loppukiri laihtumiseen!
 

Yhteistyössä