viimeiset viis onko mukaan lähtijöitä

Hienoa Meijukainen kun on painoa pudonnut, onnittelut siitä! Se on kyllä niin mieltäylentävää kun muutkin sen huomaavat ja tuo intoa vaan lisää. Ja onnea muillekin pudonneista kiloista ja grammoista =) !

Ootteko muuten muut syöneet noita valmiita pussikaurapuuroja? Mä oon tykästynyt niihin, on minusta tosi hyvä välipala, vähäkalorinen mutta maukas. Ja siinähän ois myös hyvä eväs töihin, pussin sisältö sekoitetaan vain kuumaan veteen ja heti valmista. Mulla tuo puuro on nykyään oikein päivän odotettu herkkuhetki :p

Nyt on vaihteeksi taas hyvä tsemppi päällä. Crosstrainer kasattiin pe ja oon tosi innostunut siitä, kohta meen taas kuntoilemaan =) . Siinä on mun mielestä hankinta, joka kannattaa tehä jos meinaa kuntolaitetta kotiin hommata. Mulla on ollut stepperi, mutta tuo crossailu on kyllä paljon paljon mielekkäämpää ja tehokkaampaa! Aika menee kuin siivillä ja hikeä saa pyyhkiä. Sain siitä ihan uuden innon tähän koko laihdutukseen, kun kuntoilee niin tekee mieli syödäkin terveellisemmin =)

Oikein mukavaa viikkoa kaikille! Otetaan nyt viikko tiukasti, niin viikonloppuna voi sitten vähän herkutellakin =) Meillä tiedossa lauantaina pikkujoulut, niitä odotellessa :xmas:
 
Moi,
Mittari näytti tänään 60,4 eli 3,2kg on kahdessa viikossa lähtenyt. Ihan hyvin... todella tiukkaa kuuria olen pitänyt lukuun ottamatta lauantaita, jolloin painostuksesta lähdin pitsalle... mut onneksi paino oli silti tipahtanut myös viikonloppuna.
Kuureilua aion jatkaa viellä ainakin viikon, tosin vähän lievennettynä.
 
Nyt meni vähän läskiksi... :ashamed:

Viime viikolla 51,8kg
Tänään 52,3kg

|O

No ihan omaa syytä. Liikunta ollut nollassa ja mies tuli kakun kanssa kotio keskiviikkona kun oli vuosipäivä, joten se hirtti sit vähän kiinni. :whistle: Juu ja menkatkin on menossa...Oliko tässä tarpeeksi selityksiä... :LOL:

Noo, tästä jatketaan!!! :wave:
 
Minulla oli tänään sellainen tohina-aamu, että unohdin käydä vaakalla. En viitsi näin kesken päivän painoa mitata, koska se ei ole vertailukelpoinen edellisiin (ennen aamupalaa mitattuihin) lukemiin. Jospa huomenna muistaisin pompata vaakalle heti herättyä. Pahoin pelkään, että nyt on tullut painoon plussaa, sillä tuli juhlittua pikkujouluja oikein kahteen otteeseen tässä viikon aikana. Tuli siis mässäiltyä oikein urakalla torttuja, suklaata, pasteijoita jne. ja lipitettyä viiniä ja glögiä :ashamed:

Murmeli78, mahtavaa tahtia sulla kilot hupenee! :flower: Voi, kun itse pystyis samaan, niin olisi tavoitepaino äkkiä saavutettu!

Orjatar, tsemppiä! Mulla ainakin menkat kyllä kerää nestettä elimistöön, joten se ei kuulosta tekosyyltä ollenkaan pienoiseen painonnousuun :)
 
Kiitos Meijukainen... ;)

Likat hei, eihän me masennuta jos vähän tökkii. Mä ajattelin et voihan sitä jatkaa joulun jälkeenkin sitte. Onhan sitä sitten siinä tavoitepainossa pysyttäväkin. Kuka sinne sit pääseekin, tuntuu et en minä ainakaan....=)

Mulla tekee nyt niiiiiiii-iiiiiin tiukkaa, ku on noita joululeipomisiakin vähä väliäki... |O

Mut tällttii. Jos lähtis ulkoiluttaan nuita sauvoja pitkästä aikaa. Moro! B)
 
Orjatar, totta puhut, mehän ei pienistä takapakeista huolimatta periksi anneta! :)

Tänään muistin käydä vaakalla:
vk 46 62,4 kg
vk 47 61,8 kg
vk 48 62,0 kg
vk 49 61,5 kg
vk 50 61,5 kg

:whistle: Eipäs tullut sentään plussaa, vaikka ei mitään lähtenytkään!

Tähkis mainitsit noista pussikaurapuuroista. Joskus olen niitä syönyt ja kiitos hyvästä vinkistä, että niitähän voi ottaa sitten aikanaan töihin evääksi. Kotona syön välillä päivittäinkin jonkinlaista puuroa mikrossa valmistettuna.

Mutta nyt petiin. Viikonjatkoja, tytöt! :wave:
 
Moi moi!
Minä olen ollut viikon vuosisadan flunssassa. Tänään ilmeisesti tulossa ensimmäinen kuumeeton päivä =) Palaan asiaan kilojeni kanssa kunhan muutama terve päivä ensin... Tsemiä kaikille!
ps. Minä aion ottaa joulun suht rennosti syömisten suhteen. 11 kiloa olen pudottanut jo, joten olen ansainnut kohtuullisesti herkuttelevan joulun :saint:
 
vko 48 58,1
vko 50 57,8

Eli kahessa viikkossa -300g |O Sen takia nyt vähän ärsyttää, kun oon tän viikon ollut mielestäni tosi terveellisellä ja vähäkalorisella ruoalla ja vain 300g lähtenyt! En tiiä missä vika, olokin on jotenki paksu ja turvonnut. Onkohan syy siinä, että syön aika hiilihydraattipitoista ruokaa? Pitäisi varmaan koittaa tosissaan syödä enemmän proteiinia. Vaatteista kuitenkin huomaa, että painoa on tippunut, että silleen ihan mukava fiilis kuitenki. Sitäkin mietin, että kun oon yhtäkkiä alkanu kuntoilemaan tuolla crosstrainerilla, niin eikös sitä sanota, että aluksi voi paino jopa nousta kun alkaa urheilemaan.. no, ompahan kuitenki mennyt paino alaspäin, vaikka vähänkin.

Ens viikolla taas puntariin sitten. Jouluviikolla en aio käydä vaa'an lähimaillakaan, syön hyvällä omalla tunnolla. Sitten taas uus tsemppi päälle. Mulla intoa tuo vähän sekin kun ollaan tammikuussa lähössä viikoksi perheen kanssa etelän lämpöön niin olis kiva olla vähän paremmassa kunnossa. Sovittelin tossa jo toissa kesän vaatteita, niin ilokseni voin niitä ihan hyvin käyttää siellä. Eivät nyt ehkä joka kohasta niin hyvältä näytä ku haluaisin, mutta niin että kehtaa kuitenkin kulkea :D Viime kesä menikin mammavaatteissa.

Nyt hopi hopi lähetään lasten kans viemään joulukortit postiin, ei yhtään viime tipassa :) Jotenki tää joulu on tullu niin varkain, että meinas kortitkin unohtua.

Tsemppiä kaikille. Sinnitellään viikko ja sitten on joulu ja sitten herkutellaan! Maistuupa sitten joulusuklaat joltain, kun ei nyt ole niitä mussuttamassa. Tein muuten viime sunnuntaina päätöksen, että yhtään suklaata ei ennen joulua mene tähän mahaan, ei yllättävää kyllä tee edes mieli.
 
Lypylle pikaista paranemista!

Tähkis :hug: Suuntahan sulla on ihan oikea, joten älä nyt liiaksi stressaannu! Ja lihashan painaa paljon enemmän kuin läski, joten jospa sinä olet tosiaan kiinteytynyt? Mittaapas esim. vyötärön ympärystä aina silloin tällöin, niin sehän antaa vähän suuntaa asiasta.

Tuosta proteiinista. Mullehan sanoi se Herbalife-edustaja, että minun voisi olla hyvä syödä enemmän proteiineja, esim. vähärasvaista kalaa, lihaa tai kanaa. En tiedä, sanoiko vain markkinoidakseen omia proteiinijauheitaan (ei kyllä ollut yhtään tyrkyttävä ihminen), mutta ajattelin, että voi tuossa perääkin olla.

Eilen muuten anoppi sanoi mulle, että olen laihtunut. :) Kyllä taas tuntui hyvältä ja antoi lisätsemppiä! Mutta kyllä minäkin aion jouluna herkutella. Niinhän sitä sanotaan, että sillä, mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä, ei ole mitään merkitystä vaan sillä, mitä syö uudenvuoden ja joulun välillä!
 
Moi vaan... En käynyt puntarilla viime viikolla, enkä mene kyllä tälläkään. :ashamed:
Itseäni armahtaen taidan hypätä sinne vasta ensi vuoden puolella eka laihdutusviikon jälkeen.
Minä luulen kans tähkis et sulle on tullut lihasta. :)
Meijukainen, enpäs ole muistanut tuota sanontaa vähään aikaan et: sillä, mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä, ei ole mitään merkitystä vaan sillä, mitä syö uudenvuoden ja joulun välillä!
Jospa sen puitteissa jaksais taas tammikuussa! ;)

MUkavaa joulun odotusta kaikille! :xmas:
 
Olinpa yllättynyt kun nyt oli painoa tippunut =)
Paino nyt 68,7 kg. Jouluna tullee hiukan takaisin, mutta uuden vuoden jälkeen taas innolla pienenemään :D
Leppoisaa joulun aikaa ja olkaa armollisia itsellenne :saint:
 
oon ollu ihan hukassa ja syöny mitä sattuu mutta nyt.....
sain pukilta kävelysauvat niin pääsee työmatkat vähän sporttisemmin ja kävin tuossa äsken myös pikku lenkin sauvoilla 20min
Puntarille en oo oikeen ukaltanu mutta ei kai tuo paljon heitä. :)
mun pitäs vaan laittaa teippi suun eteen ettei sinne menis mitään ylimmäärästä grrrr...
 
Snappis, siltä tuntui minustakin, etten puntarille uskalla, mut pakkohan se oli... ja karu totuus esiin:

vk 2 62,1 kg

...eli 700 grammaa on pyhien aikaan tullut plussaa :ashamed: Mutta kyllä vedinkin suklaata ja muita herkkuja. Kaiken lisäksi olen vielä viikon päivät potenut flunssaa, niin liikunta on jäänyt aivan minimiin. Nyt olo alkaa olla tervehtynyt, joten tänään ajattelin mennä taas jumppaan.

Eihän tässä muu auta, kun käydä jälleen kilojen kimppuun. Mites muilla on mennyt?
 
ko 48 28.11 60.0

vko 2 10.1 59,7
ei oo onneksi tullu jouluna ylimmäärästä.
tänään oon kävelly varmaan 4-5 kilsaa pulkkaa vetäen
mut sitten söin kaks palaa suklaata ja yhden vihreänkuulan. siis oon syöny muutakin mutta nuo oli liikaa.
oon yrittäny syödä säännöllisesti enkä kummemmin oo laskenu mitään mutta katotaan ens viikkoon
 
tänää on tullu käveltyä pari kilsaa ja jumppasin kotona 45min. syönykki oon jotain vähän ottaa pattiin menin eilen illalla taas syömään vähän liikaa. ei voi mitään. Nyt täytyy mennä tekeen eväät töihin ja kottaa pysyä niissä hitsi kun mulla on tröissäki niin paljon ruokaa tarjolla (ruokakauppa) niin on vähän vaikee lähtä mielitekoja karkuun :/
 
Snappis, kyllä se siitä! Mulle myös tulee välillä niitä heikkoja hetkiä, ettei pysty herkkuja vastustamaan, mutta sehän kuuluu asiaan. Ja viikonloppuisin sallinkin itselleni jotain herkkuja.

Minäkin olen taas tällä viikolla päässyt liikkumaan, kun flunssa on ohi. Tänään tein pihalla lumityöt, muina päivinä olen käynyt kävelyllä ja kerran jumpassakin. Mielenkiinnosta piti tänä aamuna vaakallakin käydä, vaikka ei minun "virallinen" punnituspäivä olekaan... ja tulos oli mukava, kun maanantain lukemista oli lähtenyt 500 grammaa pois! :)

Missäs kaikki muut ovat, kun on niin hiljaista täällä? :attn:
 
Uusi vuosi ja uudet kujeet! No samoilla kujeilla ainakin täällä jatketaan :LOL:

Pudotusta viime viikkoon -200g ja ei mikään ihme. Alku vähän tökkinyt, mutta nyt luulen päässeeni tuohon liikuntaan ainakin jollain lailla kiinni. :D

Mutta tästä ehdottomasti jatketaan, vaikka välillä kaadutaankin! :D
 
täällä ollaan ahtamassa napaan kaikkea mahdollista. Nyt on vaikeaa. Lenkkeillyt olen, mutta ruokavalio on ihan peestä :x Jostain pitäis saada uus into päälle. Puntarille en ees uskalla mennä masentumaan :'(
 
mulla on sama juttu kun lypyllä tulee syötyä ihan liikaa. Eilen meni ihan hyvin mutta illalla söin omat eväät ja sitten vielä päälle lapsen lihapiirakan kun sille ei maistuny :headwall: Otin stepperin esille josko sillä jaksas takoa joskus eilen 25min pitäs tulla aina tänne valittaan kun yrittää syödä jotain..
 
vk 2 62,1 kg
vk 3 61,5 kg

Tyytyväinen olen :) Joulumässäilyjen aiheuttamat grammat karisivat siis viikossa, kun olen taas päässyt liikkumaankin.

Voi Lypy, mitenhän osaisin tsempata sinua! Entä, jos rohkeesti vaan käyt puntarilla, niin jospa se sitten sysäisi sinua eteenpäin? Snappikselle myös tsempit taistelussa houkutuksia vastaan! Mulla itselläni näköjään auttaa se, kun sallin viikonloppuisin melko vapaasti itselleni erilaisia herkkuja. Jaksan sitten viikolla pysyä paremmin kurissa herkuttelun suhteen.
 

Yhteistyössä