V
vierailija
Vieras
Niin? Miten se muuttaa asiaa?Ketju alkaa aina viestillä. Tällä kertaa se sisälsi myös linkin ja pari videota.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin? Miten se muuttaa asiaa?Ketju alkaa aina viestillä. Tällä kertaa se sisälsi myös linkin ja pari videota.
Oon eri mut sitähän se on (myös pinppik.) ja sulle tiedoks tuttu kansanviisaus ett elämä on kovvoo ja iliman kovvoo ei oo elämätäSun seksi on peniskeskeistä?
Kiitti. Voit luottaa meikäläiseen aina.No hyvä sitten, olen todella huojentunut![]()
Eipäsku pillukeskeistä.Sun seksi on peniskeskeistä?
Mää tykkään kattella pe…is uppoo pi….uun. Soutaa ja huopaaEipäsku pillukeskeistä.
Sun viesteihin ei aina voi edes vastata. Joskus ongelma poistuu kun poistaa viestistä (yleensä niiden asiaankuulumattomien aasialaisten) kuvat.Paina vastaa-painiketta, niin kysymyksesi kohdistuu oikeaan viestiin.
Jos tarkoitit minua, ystävistäni suurin osa on naisia. Miepuolisiakin on, harrastuksiin liittyen ja tietenkin työkavereita.
Kun kerran työporukalla (miehiä) oltiin annniskeluaitiossa, kurotteli eräs työtoverini cheerleader-esityksen nähdäkseen niin inokkaasti, että putosi aitiosta.![]()
Kokeillaanpa onnistuuko vastata tähän.Miksi ihmeessä mennään niiden naisten, jotka eivät itse edes otteluissa käy, antaman palautteen mukaan.
![]()
SaiPa vähentää cheerleadereiden tanssimista otteluissa yleisön palautteen takia
Osa SM-liigaseuroista on luopunut tanssijoista otteluissaan.yle.fi
Onneksi Aasiassa osataan paremmin. Jos satut siellä matkailemaan, voi lippu esim. baseball-peliin olla virkistävä, vaikka ei meillä Suomessa pesäpallofani olisikaan.
Nämä esimerkit Koreasta ja Taiwanista.
Valita ylläpidolle, kyllä ainakin minä pystyn vastaamaan viesteihin, oli niissä sitten kuvia tai ei.Sun viesteihin ei aina voi edes vastata. Joskus ongelma poistuu kun poistaa viestistä (yleensä niiden asiaankuulumattomien aasialaisten) kuvat.
t. eri
Ei ole tarvetta valittaa. Kommentoin vaan sitten lainaamatta.Valita ylläpidolle, kyllä ainakin minä pystyn vastaamaan viesteihin, oli niissä sitten kuvia tai ei.
Rekisteröityminen toki tekisi asioista helpompia, mutta kun ette uskalla...![]()
Näytti onnistuvan.Kokeillaanpa onnistuuko vastata tähän.