V
vierailija
Vieras
Onko sulla peniskin?
Sä kuulostat pikkupojalta, joka on juuri löytänyt pippelinsä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sulla peniskin?
Dildoa voi käyttää paremmin yhtaikaa kielen tai sormien kera.
Huomas ettei edes sun mielikuvitus yllä ymmärtämään oikeasti tyydyttävää seksiä.
Ny on massu pullollaan ja Marko Hautala saa viihdyttää tovin ennenko jatkan duunia.
Kivaa iltapäivää kaikille!
Tuohon pystyy miehetkin, mut naiset eivät kykene siihen mihin miehet pystyvät.Dildoa voi käyttää paremmin yhtaikaa kielen tai sormien kera.
Tuohon pystyy miehetkin, mut naiset eivät kykene siihen mihin miehet pystyvät.
Eläköön se suuri eroTuohon pystyy miehetkin, mut naiset eivät kykene siihen mihin miehet pystyvät.
Eläköön se suuri ero
![]()
Sun seksi on peniskeskeistä?Onko sulla peniskin?
Sun seksi on peniskeskeistä?
AP ei varmaan osaa nimetä edes kaikkia joukkueita
tiettyjä asioita esitetään pakosti symboleina
Ei ole koskaan kyllä kuulunut mun tapoihin sen esittely, ainoastaan sitten kulloinenkin nainen on nähnyt sen kun ruvetaan tositoimiin. En voi ymmärtää niitä tosi juntteja jotka lähettelee niitä tuntemattomille naisille niin se on aivan sanomattakin selvää että se on TURN OFF. Tosin tää nykyinen ja varmaan onkin lopullinen halusi nähdä sen jo ennen sitä. Juu ja olen kuule uskollista tyyppiä että en edes etsi enää muita. Meillä on tosi aktiivinen tuo yhteiselo kaikilla elämän tasoillaNo voi vautsi! Olen ihan otettu, ooh! Sittenhän sun pitää sitä mennä esittelemään jollekin ihanalle daamille.
Mutta älä sorru dickpicien lähettelyyn - se on tehokas keino karkottaa naiset.
Mutta katsos kun sinä et tiedä että se on kv-symboli niin siksi sitä on syytä käyttää koska muut ihmiset 90% tietää senHhmm.. itse valitsisin kyllä jonkin toisen symbolin, sillä tuo liila väri antaa vaikutelman, ettei veri kierrä..
Mutta katsos kun sinä et tiedä että se on kv-symboli niin siksi sitä on syytä käyttää koska muut ihmiset 90% tietää sen
Ei ole koskaan kyllä kuulunut mun tapoihin sen esittely, ainoastaan sitten kulloinenkin nainen on nähnyt sen kun ruvetaan tositoimiin. En voi ymmärtää niitä tosi juntteja jotka lähettelee niitä tuntemattomille naisille niin se on aivan sanomattakin selvää että se on TURN OFF. Tosin tää nykyinen ja varmaan onkin lopullinen halusi nähdä sen jo ennen sitä. Juu ja olen kuule uskollista tyyppiä että en edes etsi enää muita. Meillä on tosi aktiivinen tuo yhteiselo kaikilla elämän tasoilla
Itse asiassa kunnon erektio perustuu siihen, ettei veri silloin kierrä peniksessä. Silloin terskan nuppi onkin lilaan vivahtava.Hhmm.. itse valitsisin kyllä jonkin toisen symbolin, sillä tuo liila väri antaa vaikutelman, ettei veri kierrä..
Minulle riitti yksi ottelu Helsingin jäähallissa. Minua ei saisi enää jääkiekko-ottelua katsomaan edes kilon palasina.Olen minä muutaman ottelun käynyt katsomassa, mutta en ole koskaan kadonnut sinne
Paina vastaa-painiketta, niin kysymyksesi kohdistuu oikeaan viestiin.Onko sinulla siis myös miesystäviä?
Yleensä ne kysymykset esitetään ketjun aloittajalle ole jos ei lainata mitään viestiä...Paina vastaa-painiketta, niin kysymyksesi kohdistuu oikeaan viestiin.
Jos tarkoitit minua, ystävistäni suurin osa on naisia. Miepuolisiakin on, harrastuksiin liittyen ja tietenkin työkavereita.
Ketju alkaa aina viestillä. Tällä kertaa se sisälsi myös linkin ja pari videota.Yleensä ne kysymykset esitetään ketjun aloittajalle ole jos ei lainata mitään viestiä...