Viimeinen tilaisuus muuttaa Hesassa mamuvaltaisilta alueilta, hinnat romahtavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="suvaitsevainen";28456016]Maahanmuutto on suunnaton rikkaus ja voimavara.:attn:[/QUOTE]

Ajattele, kun sinä muutat johonkin toiseen maahan, niin siinä maassa voitaisiin sanoa, että "Maahanmuutto on suunnaton rikkaus ja voimavara."

Täsmälleen samassa merkityksessä, kuin sinäkin sen kirjoitit. :D

"Esimerkiksi murhan valmisteluksi luetaan se, jos henkilöllä on hallussaan ase tai muita välineitä, joita hänen otaksutaan käyttävän rikoksen tekoon. Panttivangin ottamisen aikomukseksi lasketaan puolestaan se, jos tekijä on varannut tilan, jonne hän aikoo vankinsa sulkea."

Itsellänikin on keittiöveitsiä ja kakkosasunto. Tällä perusteella saisin jo tuomion.

[QUOTE="vieras";28456049]Ajattele, kun sinä muutat johonkin toiseen maahan, niin siinä maassa voitaisiin sanoa, että "Maahanmuutto on suunnaton rikkaus ja voimavara."

Täsmälleen samassa merkityksessä, kuin sinäkin sen kirjoitit. :D[/QUOTE]

Aha.

[QUOTE="vieras";28456071]Buuaaaahahahahaaa....!!! mamut valtaa koko Helsingin.[/QUOTE]

Seuraavan kymmenen vuoden aikana mamujen määrä Helsingissä kaksinkertaistuu, eikä kehitys pysähdy siihen. Ruotsissa on alueita joissa kaikki koululaiset ovat mamuja ja edes liivijengit eivät uskalla liikkua...

No meidän naapurilähiössä on 30 % mamuja eikä mua ole koskaan pelottanut liikkua siellä - mihinkään vuorokaudenaikaan.

Mua taas pelottaa todella paljon kävellä illalla yksin, pari ikävää läheltä piti-tilannetta vaikka välttelen liikkumista iltasella.. nimenomaan maahanmuuttajien toimesta nämä vaikka en väitä ettenkö olisi tavannut uhkaavan oloisia suomalaisiakin. Mutta mä pelkään kaikilla alueilla helsingissä aikalailla yhtä paljon, hulluja liikkuu täällä joka paikassa. On se vaan järkyttävää ettei nykyään saa ihminen ulkona kävellä pelkäämättä..

Yhteistyössä