Viimeinen kolmannes alussa ja ahdistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammarv29
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammarv29

Vieras
Onko muilla ollut tässä vaiheessa raskautta ahdistusta? Ei kovin pahaa mut niin et välillä ahdistaa niin että vain itkettäisi. Mitään isompaa syytä ahdistukselle ei ole. Ahdistaa vaan hiukan kaikki ja haluaisi nukkua edes yhden yön ilman, että muutaman kerran täytyy nousta vessaan, ilman kamalaa närästystä ja lantio kipuja. Ja tuntuu ettei saa mieheltä ollenkaan hellyyttä kun vaan tahtomattani puran pahaa oloani häneen.

Muistaakseni aiemmassa raskaudessa oli samaa. Sitä en muista mikä siihen auttoi vai auttoiko mikään.

Minulla siis periaatteessa ei olisi mitään syytä siihen, että ahdistaa. On vain jostain syystä ahdistunut ja turhautunut olo.

Mulla oli tommonen olo koko viime raskauden ajan :( Ahdisti ja masensi ilman syytä, vitutti ja ärsytti kaikki... Loppui kun vauva syntyi :) Nyt olen taas raskaana ja toistaiseksi ei vielä ahdista... Koita jaksaa!

Jos sua ahdistaa vielä synnytyksen jälkeenkin pyydä mielialalääkitys. Mua harmittanut jälkeenpäin etten itse hankikinut, kun olin niin ahdistunut ja kärsin vaan...Voi niitä käyttää raskaanakin

Esikolta näille viikoille asti oli oikein hyvä ja pirteä olo enne kun alkoi ahdistaa. Nyt tän tokan raskauden on ollut semmonen ailahtelevainen, mut vast nyt jumittunu mieliala pidemmäksi aikaa näköjään ahdistus/turhautumis kohtaan. :/

Pitääkin pitää mielessä et sit synnytyksen jälkeen jos on vielä tätä niin hakis jotain apua siihen. Mut pitää toivoa et loppuis sit siihen synnytykseen tämmönen mieliala.

Yhteistyössä