Viime aikojen kirpparilöytöjä =)

Itse oon löytäny kivoja "kukkaruukkuja" ulos,vaatteita ja pari kirjaa... Mutta paras löytö oli tänään iltasatu verhot lastenhuoneeseen :heart: Ne on niin ihanat että tekis mieli laittaa heti ne ikkunaan,mutta pakko malttaa syksyyn.
 
Minä oon etsinyt pihalle ruukkuja tms kivaa, mutten oo löytänyt.

Mutta tytölle löysin vaaleanpunaisen "farkku"hameen, vihreän hameen, vaaleansinisen liivimekon ja beiget housut - ei mitään käytön jälkeä ja kaikki yhteensä 3,90 :)
 
Löysin lapselle semmoset nuken rattaat mimmoset mullakin on ollu pienenä ja maksoi 1?, tyttö tykkää kun ylettyy lykkimään paremmin kuin joululahjaksi saamiian brion isoja yhdistelmänuken vankkureita jtka menikin nyt varastoon...
Ja supersöpöt name it:n leveelahkeiset farkut tytölle ja itselle kivan röyhelöfarkkuhameen ja vaikka mitä muuta, muistakkaan enää kaikkea :D
 
kirppisfani
Ihania vaatteita oli yks pöytä täynnä, uutta vastaavia ja kokona 90cm eli just meiän tytölle sopivia. Ja hinnat 1-3e, ostin vaikka mitä, samaan pöytään tuhlasin 25e, mutta sain ison pinon ihania vaatteita likalle! Ja sit pienen polkupyörän pojalle, 10e makso.
 
+
ostin tänään arabian muumi seinälautasen tai siis semmosen taulun 2e ja oli alkuperäisessä laatikossaankin vielä..ja tyttö oli ikionnellinen Hertta piirustusmatosta,vedellä siis piirretään.
 
Turkilmas
Mä oon löytänyt paljon vaatteita molemmille pojille ja niiden vaatteiden lisäksi viimeksi ostin sellaisen maalatun kranssin jossa on 3 sydäntä kiinni. Niin ja kuopukselle parit kengät, esikoiselle Aku Ankkoja, itselleni paidan ja hmm... en muista mitä muuta.

Viimeisimmät löydöt on kuitenkin viikonlopulta kun pääsin tonkimaan yhtä vanhaa liiteriä. Sieltä tarttui mukaani yksi vanha kalarysä, lasten ämpäri, emalipurkki ja kansi, arkkumallinen laukku, kahvipurkki ja pärekori. Kaikki ihania :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
http://chef.blogit.fi/

Tuolla on uusimmat...tai siis koneella on kaikkein uusimmat, mutta en ole muistanut päivittää...jospa vaikka nyt sitten senkin tekisin :)
WAU!!!!

Käytkö jossain tietyllä kirppiksellä, vai monella? Tosi kivoja löytöjä kyllä! =)
Muoks. ja kun luin blogiasi pidemmälle löysin vastauksen.... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
http://chef.blogit.fi/

Tuolla on uusimmat...tai siis koneella on kaikkein uusimmat, mutta en ole muistanut päivittää...jospa vaikka nyt sitten senkin tekisin :)
WAU!!!!

Käytkö jossain tietyllä kirppiksellä, vai monella? Tosi kivoja löytöjä kyllä! =)
Muoks. ja kun luin blogiasi pidemmälle löysin vastauksen.... :saint:
Joo, eli lähinnä käyn Turun kirppiksillä joihin on helppo autolla hurauttaa. Eli PikkuSiili, Eurokirppis ja Molemmat Kirppis-centerit kuuluvat näihin "vahiopaikkoihin" :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
http://chef.blogit.fi/

Tuolla on uusimmat...tai siis koneella on kaikkein uusimmat, mutta en ole muistanut päivittää...jospa vaikka nyt sitten senkin tekisin :)
WAU!!!!

Käytkö jossain tietyllä kirppiksellä, vai monella? Tosi kivoja löytöjä kyllä! =)
Muoks. ja kun luin blogiasi pidemmälle löysin vastauksen.... :saint:
Joo, eli lähinnä käyn Turun kirppiksillä joihin on helppo autolla hurauttaa. Eli PikkuSiili, Eurokirppis ja Molemmat Kirppis-centerit kuuluvat näihin "vahiopaikkoihin" :)
ihana ku jaksat kaiken kuvata :D Mä oon ostanu niin paljon vaatteita että niitä on jo liikaa... Pitäs laittaa sellaset pois mitä ei käytetä koskaan...
Tietääkö muuten kukaan et paljon tollaset iltasatu valmisverhot on joskus maksaneet,ku en löydä ainakaan netistä mistään hintatietoja verhoille,pussilakanoille kyllä..
 

Yhteistyössä