Viilaajat 21

  • Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti
Ilona-79
VIILAAJAT:

Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 28/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa , plussa 21.2.07
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
aloittelija79
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli
Joanna
Ewa
Tehotyttö
Kirppuli
Entu
 
Ilona-79
Toin vielä tuon listankin, mutta näköjään aivan väärän!! Sieltähän puuttuu Pikkumyyn tiedot. Joo, ei näköjään oikein mikään nyt luonnistu, sen verran sekava olo :-D En nyt kuitenkaan vielä uskalla itseäni tuonne odotuspuolelle kuuluvaksi merkata, mutta ikäni korjasin ja tuon plussan laitoin näkyviin....
 
Ilona-79
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 28/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa, plussa 21.2.07
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu
 
Caktus.
Valtavan suuret onnittelut Ilonalle!!!

pikkumyy, juu, on sellainen kiharakarvainen, oikein mainio tapaus. Kiinnostais ottaa toinen samanlainen, mutta ehkä pitää tämä ihmislapsi-kuvio nyt katsoa, jos mitään ei rupea tapahtumaan niin sitten ehkä koiravauva. Kahta vauvaa ei kyllä pysty samaan aikaan, ei kuitenkaan riittäis aika hauvavauvan kouluttamiseen.
 
Kirppuli
Ilona ONNEA!!! :)

Mä tiesin koko ajan Ilonan plussaavan, ihan varmasti tiesin... Ainakin aavistin. Mulla tuli sillon joitakin päiviä ennen plussaa sellanen epätoivo ja ihme tunne siitä että ei varmana oo tärppänny ja just tota samaa hoin että en varmasti oo edes ovuloinut.. Sitten päivä-kaks ennen plussaa tuli sellanen huoli, että "voi hyvänen aika, jos se onkin tärppi niin mites tästä kaikesta selvitään..." Ja sitten tuli tunne että on vaan pakko tehdä testi. Ja voi sitä onnea ja autuutta. :) Olin havaitsevinani Ilonalla vähän samaa kaavaa ajatuksissa, vai muistankohan ihan väärin? Jonkun kommenttisi kohdalla muistan ajatelleeni että "Just noin mäkin mietin sillon ja se tiesi plussaa..." *virnistää kristallipallolleen*

Mä täällä käyn säännöllisesti teidän kuulumisia kurkkimassa ja jännitän mukana. Kirjottaminen on kaikenkaikkiaan vähentynyt, ei tule juurikaan edes kirjoteltua tonne odotuspuolelle. Jotenkin tuntuu että tässä mennään sellasta välivaihetta, suurin plussahuuma on jo tasaantunut, kuitenkaan mitään isoja muutoksia kropassa tai elämässä muuten ei ole vielä ilmaantunut joten välillä iskee ihan epäilyskin, että no tapahtuukos tässä oikein mitään... Ei malttaisi odottaa ekaa neulolaa, ultraa, masun kasvua, vauvan liikkeitä, tuntuu että kaikkeen on vielä niin kamalan pitkä aika. Mutta hiljaa hyvä tulee, ja toivotaan että kaikki on masuasukilla hyvin. Ainakin julmetun kipeät rinnat, ajoittain iskevä (välillä ihan reilukin) huonovointisuus, turvotus ja pienet nippailut alamasussa muistuttelee pienen ihmeen olemassaolosta. Pidän teille ihan joka ikiselle peukkuja että jossain vaiheessa plussa pärähtäisi tikkuun teillekin. :)

Hitsi, tulin tänne höpöttämään omaa napaa vaikka piti vaan Ilonaa onnitella. Mutta minkäs teet kun puheripuli iskee..

Kirppuli 6+5
 
minerva77.
Voi Joppuli :( lämpimät lohtuhalit!

Kiva kun Kirppuli kävi kirjoittelemassa kuulumisista. Kirjoittele ihmeessä täällä kunnes uskallat siirtyä odottajiin, eikä sinnekään pakko ole mennä :D

Mun superpäikkäreistä on tullut huume josta ei voi kieltäytyä! Huh heräilin just, eikä tätä voi sanoa vielä edes hereillä oloksi.

Tänään kp 23, 3 lugepäivää vielä edessä.

m
 
Prinressa...
Ensin täytyy toivottaa Ilonalle hurjasti onnea plussasta...

(.) Tänään oon ahkeraan kiillotellu lypsyjakkaraa jos vaikka kellistäis tuon miehen tuolta kun kerkiää. Oon miettinny noita mun kiertojen heittelyjä niin johtuu varmaan stressistä, kun tosiaan aloitin ton koulun syksyllä ja yritän samaan aikaan käydä töissä sen minkä kerkeän. Ni varmaan on sekottannu mun kierron. Noh saa nähä minkä tuomion lääkäri antaa tuolloin 7.3 siihen on enään kax viikkoa.

Nyt täytyy taas rintää joten illan jatkoja.
Prinressa Kp 15/42
 
Caktus.
No voi harmitus Joppuli *lohduttaa*

Kiva oli lukea Kirppulin tuntemuksia, kerro vaan lisää niin me muut tiedetään mitä odottaa sitten joskus :)

Näin viime yönä unta että sain r-testistä plussan, tosin koko uni oli muuten niin hämärä, se miten sen testin siinä unessa tein oli ehkä hieman kaukana todellisuudesta. Ja eikös sitä sanota että se mitä näkee unessa tapahtuu päinvastaisesti todellisuudessa. Muuten oman navan ympärilä ei mitään raportoitavaa, tässähän sitä ihmetellään.

Caktus kp 26/32-34
 
Fanny!
Voi Joppuli,olen pahoillani!

Mulla on edessä tänään terveellinen testi:2,5h yksin mun siskonpojan kanssa,jolla ikää reilut puoli vuotta!En ole häntä yksin ennen hoitanutkaan...Mutta onneksi poju on maailman aurinkoisin tapaus,eiköhän me selvitä!Mä olen kieltämättä aika kovassa huudossa tällähetkellä ;-)

(.)Kierto eteenpäin jolkuttelee.Eilenillalla oli vatsassa aikamoisia menkkatuntemuksia,mutta mitäs sitä ei olisi vielä koettu... ;-)Eli ei kun vaan odottelemaan!Aikaero on tainnut vihdoin kunnolla kääntyä,kun heräsin vasta 9.30(kun olin mennyt nukkumaan klo23...)!Olen aikamoinen supernukkuja...

Fanny 22/33
 
pikkumyy27
HUomenia!
Olen täällä ihan omituisissa olotiloissa, on nyt muutaman päivän väsyttänyt ihan tolkuttomasti, oon ihan veto pois. Eilenkin menin kai 11sta nukkumaan, heräsin 7lta että käytin koirat ja nukuin lisää 8-10...huh! Ja näin ihan pimeitä unia!Ja vatsaakin on viillellyt vaikka menkat just oli... Haluisin tietenkin kovasti uskoo että nää on niitä raskauden ensioireita mitä tuolla yhdessä ketjussa oli kirjoitettu, mutta eihän se vielä kahden viikon jälkeen voi olla mahdollista...
Täällä jatkuu kovat pakkaset. Mitäs olette muut mieltä kun tuolla yhdessä toisessa kejtussa kirjoitettiin että heti ehkäisyn lopetuksen jälkeen ois parhaat mahdollisuudet tulla raskaaksi, kun on ollut niin säännölliset kierrot ym. että ois hedelmällisimmillään?
Fanny:sulla on varmaan ihana päivä edessä :D Mäkin mielellään hoitaisin kavereitten lapsia, mutta kun asutaan nyt niin kaukana kaikista niin harmi kyllä nähdään vaan satunnaisesti viikonloppuina. Mä oon aikoinaan hoitanut kaikki mun serkut ym. joten siitä ehkä johtui et kerkesin tulla näin vanhaksi ennen kuin aloin omia lapsia haluta. Serkut on kyllä läheisiä kun niitten kanssa on niin paljon touhunnut ja niitä on aina ihana nähdä vaikka meillä onkin paljon ikäeroo.

Pikkumyy27 kp 7
 
Joppuli
Moikka,

nopeesti täällä... Tätihän se kurvasi kunnolla kylään viimeyönä, olin jo päättänyt et jos vaan tuhrua niin testaan tänään. Säästy rahat kun yöllä alkoi tapahtua. Löysin tänään töistä kohtalotoverin, eli nyt taas heimoveli yrittämistouhuissa. OMpa kiva kun on joku kenen kanssa jakaa ajatuksia. Nyt lähden ovistikkuja metsästämään, niin tietää vähän koska on paras hetki peittojen heilutteluun... Nyt kiillottamaan lypsyjakkaraa entistä ehommaksi.

T: Joppuli kp2
 
pikkumyy27
Ompa mennyt tämäkin päivä ihan harakoille kun on niin veltto olo...Noh, jospa tämä tästä...lupaan ryhdistäytyä ensi viikoksi.
Mä kanssa kerroin yhdelle kaverille et alettiin yrittää, muuten en hirveesti haluu huudella tästä ennenkuin maha ihan konkreettisesti näkyy, mut pakko edes jonkun kanssa jännäillä ihan livenäkin :)
Joo ei kun vaan peitot heilumaan :D Mä en vielä tikuttele, katotaan nyt nää alkukuukaudet ihan vaan mitä tapahtuu vai alkaako tapahtua yhtään mitään. Itseasiassa ihan hyvä kun on paljon pakkasta niin viihdytään molemmat toistemme kainalossa sohvalla...
 
minerva77.
Pahus että pitelee viileitä ilmoja. Tykkään enemmän hellelukemista. Tää talvi vaan kuivattaa ihonkin ihan korpuksi, yrittää sitten tehdä mitä tahansa.
Lupasin tänään aamulla itselleni että päiväunia ei nukuta! Katsotaan kuinka käy. Onneksi pitää mennä kohta hierojalle niin ei voi jäädä tähän sohvan nurkkaan kyyhöttämään.

m
 
Aava80
Huolisitteko joukkoon vielä yhden vauvahaaveilijan? Olen käynyt lueskelemassa ketjuanne, ja Odottajien puolella plussanneiden ketjua, vuoden alusta asti mutta en ole vielä uskaltautunut kirjoittamaan. Ensin tuntui, että menee turhan vakavaksi tämä touhu jos täällä kirjoittelee, mutta ettehän te ole vakavia, vaikka ehkä vakavissanne olettekin. :)
 
pikkumyy27
Tervetuloa Aava80!
Minäkin vasta viikko sitten liityin tänne ja on kyllä ollut helpotus että voi kysellä tyhmiä ja muutenkin höpötellä kaikenlaista :D Mies on ihan yhtä inoissaan haluamassa vauvaa, mutta ei sille viitti koko aikaa hössöttää... Ja ei täällä mikään turhan vakava meininki oo :D
Kerohan jotain itsestäsi ja elämäntilanteestasi... Haaveiletteko vai yritättekö jo tosissaan?
Minulla kanssa ongelmia tuon ihon kuivuuden kanssa. Tuntuu että vaikka miten rasvaa ja rasvaa niin välillä on niin kuiva iho että ihan sattuu...Pitäis varmaan kokeilla sisäisesti jotain omega3:a tms. Onko muilla kokemusta niistä?
 
Aava80
Kiitos tervetulotoivotuksesta pikkumyy27! Heti alkuun vastaus kysymykseesi: kokeile ihmeessä omegakolmosia! Minulla on pintakuiva iho, joka näillä pakkasilla on järkyttävän kuiva. Ilman noita kalaöljytabletteja ei mistään tulisi mitään. Muutenkin kannattaa huomioida ruokavaliossa hyvät rasvat, ne auttaa paitsi pitämään ihon kunnossa, myös tässä vauva-asiassa. :)

Me olemme mieheni kanssa ihan "tosissaan" yrittämässä vauvaa. Minä olen 26, mies 28 ja Helsingissä asutaan. Ehkäisy jätettiin pois vuoden alusta ja kauan poissa olleet menkatkin palautuivat yhdeksän kuukauden tauon jälkeen. Kierto on kuitenkin vielä hieman hakusessa, joten saas nähdä miten tässä käy... Aikalailla jännittää. Mies on innoissaan, mutta ei yhtä paljon kuin minä, tai pitäisikö sanoa, että ei samalla tavalla kuin minä. Ottaa siis rauhallisesti, tyyliin "tulee kun on tullakseen". Minä olen paljon kärsimättömämpi. Vauvakuume vain nousee koko ajan, siksi haenkin täältä vertaistukea. Vielä tällä hetkellä elämässäni on toinenkin suuri muutos tuloillaan, menemme naimisiin parin viikon päästä. :)
 
minerva77.
Suuret tervetulotoivotukset Aavalle!!!
Täällä tarvitaankin uusia jäseniä, ettei ketju ihan kuivu kasaan (niin kuin mun naama:)).

Nyt pitää lähteä hakemaan sitä kiskoa, lääkäri soitti just!

Menen taas, päiväunet jää unelmiksi tänään, väsyttää kyllä vietävästi!!

Minsku kp 24/29
 
Inkku78
Heippa! Kelpuuttaisitteko minutkin mukaan? :) Tuntuu että voisi olla kiva saada puhella joillekin näistä touhuista ihan sydämensä kyllyydestä. ;)
Elikäs ollaan savolainen pariskunta, mies vm 76 ja minä vm 78. Tilitetään sitten tämä meidän kuvio: pillerit jätettiin pois jo toukokuussa ja tjottailu aloitettiin vuodenvaihteessa. Täsmäiskuja suunniteltiin aloitettavaksi seuraavassa kierrossa. :) Alun sekoilun (kierrot 28-43pv) jälkeen kierrot alkoivat asettumaan (35-35-34), mutta juuri kun viime viikolla päästiin puhumaan, että nyt aloitetaan ovistikuilla seuraavassa kierrossa, niin eipähän ne menkat enää ole tulleetkaan. Nyt menossa 38/35 ja hätäpäissäni jo olen testannutkin, tänä aamuna tulos herkällä testillä 100% nega joten en usko että olen raskaana. Mielenkiintoista sinäänsä oli, että sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänytkin alkaa tuli vain hieman ruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Siitähän sitten innostuinkin. ;) Elättelin kovasti toiveita ja aloin välittömästi saamaan kaikkia mahdollisia oireita, mutta luulot karisi kyllä kahden testauksen jälkeen iloisesti (ja oireetkin hävis :D ), heh. No, nyt sitten odottelen, josko se täti löytäisi tiensä tänne... Hieman nyppii, kun kierto alkoi heti temppuilemaan kun oli tarkoitus aloittaa kunnolla yritys. Sain kaverilta hänen ovistikkupaketin jämät, ja niillä olen vähän leikkinyt ja bongannutkin oviksen ihan hienosti. Tässä kuussa ei tietenkään tullut testattua, ja mitään oireitakaan en tunne, joten ei mitään hajua jättikö sekin nyt tulematta vai mistä lie kyse.
Ai juu, mulla on semmoinen rakenteellinen synnynnäinen munatorvivika, että mun mahdollisuudet raskautua ei ole kovin häävit, joten voipi olla että tulee "hengailtua" täällä pidempään. :( Hoitoihin tuskin kuitenkaan pääsee hakeutumaan ennen ensi talvea.

Tämmöistä täällä, olisi kiva jos mahtuisi mukaan. :)

-Inkku-
 

Yhteistyössä