Viiksikarvoja

  • Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti
Yksi kohtalotoveri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 08:56 vieras kirjoitti:
kun nypit pinseteillä ne säännöllisesti, ne haurastuvat ja ehkä katoavat pikkuhiljaa.
Mulla nyppiminen lisännyt.....on tullut tummempaa karvaa. Nyt käyn säännöllisesti vahauttamassa :)
 
Vahaliuskat on hyvä ratkaisu ja pinsetit jos vain yksittäisiä karvoja. Sitten tietenkin jos ylimääräistä rahaa löytyy niin kosmetologeilta löytyy laitteet joilla karvat lähtee kokonaan pois eikä kasva enää takaisin
 
Ihokarvojahan ne viiksikarvat vaan ovat, vaikka eivät niin kovi söpöjä. itse vaalennan ne, juuri ko. karvoille tarkoitetulla kempparin vaalennusvoiteella. Olen saanut jostain sellasta tietoa, että nyppiminen saa viikset kasvamaan runsaampana, joten en ole uskaltanut nyppiä.
 
Äiti vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 12:18 Pyllerö kirjoitti:
Ihokarvojahan ne viiksikarvat vaan ovat, vaikka eivät niin kovi söpöjä. itse vaalennan ne, juuri ko. karvoille tarkoitetulla kempparin vaalennusvoiteella. Olen saanut jostain sellasta tietoa, että nyppiminen saa viikset kasvamaan runsaampana, joten en ole uskaltanut nyppiä.
Millä vaalennat, kuinka se toimii/onnistuu?!!
 
kuulin sellasesta valoimpulssista tai jotain sinnepäin.pari kertaa täytyis ottaa ja sit ne ei kasva enään takaisin.ei ole kovin kauhean kallista,mutta harvat kosmetologit tekevät.olisiko niin uusi juttu? ;) ;) ;)
 
kohtalotoveri
Olen nyppinyt pinseteillä mutta ovat vain tummentuneet. Ja nyt toisen raskauden jälkeen tuntuu, että karvankasvu vain pahenee.
Mistä olette vahaliuskat ostaneet? Pysyvätkö kauan pois?
Tahtoo eroon kokonaan!!! \|O
 
Vieras myös
Onpa lohduttavaa kuulla että myös muillakin samoja ongelmia :)
Olen nyppinyt ja minullakin se on lisännyt karvan kasvua. Nyt käyn kosmetologin luona vahauttamassa. Kotona en ole vielä uskaltanut vahailla.
 

Yhteistyössä