Tervetuloa uudet ja vanhat tutut, Helmi1980 pinoiltiin viimeeksi ja kahdestaan roikuttiin pitkien kiertojemme kanssa listoilla aika kauan :headwall: Toivottavasti tällä kertaa ei mene noin överiksi, tai oikeasti sitä toivoisi plussaa kaikille täällä roikkuville :heart:
Minä en ole ikinä bongannut ovista, ehkä johtuu tästä kiertojen pituuden heittelystä. Yritin ovistikkuja, mutta en saanut niihin mitään viivaa, tai noh,ensin haaleista haaleimman haamuviivan, sitten monta päivää taas ei mitään ja sitten taas haamuviiva ja siihen ne viivat loppuivat. En tiedä sitten, eikö mulla munasoluja kypsy laisinkaan??? Nyt on taas uuden merkkiset ovistikut kaapissa odottamassa, mutta en tiedä, siinä paketissa oli vain 5 kpl, ja mulla kun nää kierrot heittelee, niin milloinhan aloittaisin testata??? Kai pitää kipittää ostamaan apteekista lisää testejä. Viime kierrossa meni myös kaikki raskaustestit loppuun, kun olin niin siinä uskossa että raskaana ollaan, kun kiertopäivät läheni jo 40 eikä menkkoja kuulunut, mutta oikeassa ne tikut oli, täti kurvas kuitenkin loppujen lopuksi paikalle.
Hmm...taidan ottaa tänään muutaman siiderin, kun ei tässä ainakaan vielä mitään tapahdu.
Iloista lauantaita kaikille. :wave: