VIIKOT 13 JA 14 JÄNNÄYKSESSÄ :)

Alkuperäinen kirjoittaja Talvimamma 08-09:
Talvimamma08-09.........kp18/30-31.....yk.1....esikoinen haaveissa
kassu............................kp9/31.............yk1.....5 lapsi haaveissa
Mammutti-Mamma.........kp15/26-29......yk4.....3lapsi,ensimmäinen yhteinen
tyty86...........................kp20/30............yk1.....esikoinen haaveissa
Kaa...............................kp22/32............yk4.....?
Odelia...........................kp22/28............yk1......3.lapsi haaveissa
Milla Migliore.................kp18/29............yk1......esikoinen haaveissa
frizzante ......................kp20/27-29.......yk1......esikoinen haaveissa
amaya..........................kp17/28.............yk1......7 lapsi haaveissa
Daizy...........................kp17/28-32........yk12....?
kointypy ......................kp29/?................yk1......neljäs haaveissa(yksi enkelivauva taivaassa)

amaya jos sulla on menkat alkanu viimeks 1.3 ni sulla on tosiaan tänään kp17, mulla alko viimeks 29.2 ja mulla on kp18 :) kp 1 on aina se kuukautisten ensimmäinen päivä (tuhrua ei välttämättä kannata katsoa menkoiks jos sulta tulee sitä ennen ku saavista kaadetaan). kierron pituus lasketaan kuukautisten alkamispäivästä seuraavien kuukautisten alkamispäivään.

meillä oli myös toisessa pinossa hiukan keskustelua et miten ihmiset laskee ton kierron. on ehkä hiukan makuasia, ajatteleeko sun tapauksessa kp 28:n olevan myös kp 1, niinku minä ajattelen, vai että oisko kp 28 viimeinen päivä ennen vuotoa eli kp 29 ois kp 1. ota tästä nyt sit selvä... :LOL: sie oot lapsosia saanu miehes kanssa aikaan ni tuskin näistä kannattaa niin stressiä ottaa...

ON: toivon että pääsisin taas tekemään hiukan enempi töitä, ettei tulis vietettyä aikaa koneella niin paljon. ehtii miettii liikaa näit vauvahössötyksiä ja tulee vaan paha mieli onneks mies oli eilen tosi kannustava ku olin myrtsinä sohvalla... ei taaskaan mitään oireita, aamulämpö 0,1 astet korkeampi ku muutoin ollu. nyt mun täytyy oikeesti mennä, pitäis hoitaa taas miljoona asiaa tässä päivän aikana, ja kohta pitäis lähteäkki :)

sii juu ool leitör :wave:
Kiitos sulle :flower: En näitä stressaa en,vaan kun hämmentyneenä yritin joatin tietoja tänne rustata :whistle: Tämä on niin uuttaa nämä yk:t ja kp:t ym :LOL:

Porukka senkus kasvaa..hienoa :D mukaan vaan..tervetuloa aini täällä ei kummempia..nännit edellen hieman arat..
Mukavaa kun on näin monta jännäämässä yhdessä.. :heart:
Pakko nyt on plussia tulla..

Talvimamma08-09.........kp18/30-31.....yk.1....esikoinen haaveissa
kassu............................kp9/31.............yk1.....5 lapsi haaveissa
Mammutti-Mamma.........kp15/26-29......yk4.....3lapsi,ensimmäinen yhteinen
tyty86...........................kp20/30............yk1.....esikoinen haaveissa
Kaa...............................kp22/32............yk3.....esikoinen haaveissa
Odelia...........................kp22/28............yk1......3.lapsi haaveissa
Milla Migliore.................kp18/29............yk1......esikoinen haaveissa
frizzante ......................kp20/27-29.......yk1......esikoinen haaveissa
amaya..........................kp17/28.............yk1......7 lapsi haaveissa
Daizy...........................kp17/28-32........yk5....?
kointypy ......................kp29/?................yk1......neljäs haaveissa(yksi enkelivauva taivaassa)
aini...............................kp21/28..............yk12.....toinen lapsi haaveissa
Pauna..........................kp15/28-29..........yk1......toinen haaveissa(yksi
enkelivauva)
Minni-07.......................kp16/28...............yk2......pikkukakkonen haaveissa
ElinaMaria.................... kp 16/31 .............yk1...... esikoinen toiveissa
*muoks*

Täällä siis menossa virallisesti yk n.5, mutta siis aloitettu yritys tasan vuosi sitten, hääyönä... Tänään hääpäivä ja kela muisti kirjeellä jossa se vaatii opintotukia takaisin liki tonnin edestä... ARGH!!

Kaa
Esikoinen olisi tulossa... jossain vaiheessa. :heart: Km (rv 13 kaavinta) takana joulun alla ja nyt ollaan uudessa yrityksessä. Huomasin muuten, että olin jo ajatellut tulevaa... nyt on menossa yk 3 keskenmenon jälkeen. Sen jos korjaisi listaan. Eli

Kaa.................kp 22/32....................yk 3.................esikoinen

Mites on, tietääkö kukaan noista lämmöistä, koska niiden sitten pitäis laskea jossei tärppiä tuu?? Ku vaan pahuuttani mittasin tänään, lämpö 36,7, normisti 36,3... Jotta jos alan tässä aamuisin lämpöä mittaileen, ni vähän tietäisin että onko toivoa vai ei... =)

Mieskin muisti hääpäivän, oli käyny kultasepänliikkeessä hakemassa ihanat kultaiset korvanapit...!! Paransi mielialaa kovasti, kun nyt alko eka viikko työttömänä ja masentaa kaikki se töidenhaku ja niistä haastatteluista stressaaminen jo etukäteen...

aini, Pauna ja Minni-07 kiva taas uusia jännääjiä mukaan, tervetuloa!!

Pauna erityishali sulle, sulla ja sun miehellä on varmasti ollu todella raskasta. :hug: onneks olette selvinneet pahimman yli ja uskallatte yrittää uudestaan. ikävä ei häviä :'(

Daizy mä oon kans lämpöi mittaillu mut jotenki tuntuu et ristiriitaisia selityksiä oon löytäny. ainut mikä on joka paikassa ollu samoin, on se, et oviksen jälkeen lämpötila pysyy koholla, jos on raskautunu. kk kohden se muutoin laskis... Ja ihanaa, kultaset korvikset!! Miehet ne osaa yllättää... :) tsemppiä työnhakuun.

tyty86 olekko varma ettei se sun mies vaan oo ollu turhan innokkaana sun tisseissä kiinni viikonloppuna... :D ei kai.. plussaonnea, mä tuun perässä :)

Daizy sulle vielä ku unohtunu niin monta kertaa... millasta se sun jalan kolotus oli? ku mä ihmettelen suuresti viikonloppuna, tai no sunnuntaina, jollon mun oviksen ois pitäny olla jo historiaa, ni varmaan viis kertaa ku lähdin yhtäkkiä liikkeelle tai parin askeleen jälkeen meinas lähteä jalat alta. aivan älytön kipu vasemmassa lonkassa alaselän puolella. joka kerta jos olisin hiukan kovemmalla vauhdilla menny ni varmaan oisin kaatunu... en vaan ajatellu sen johtuvan mistään, mutku kirjotit sun jalkakivuista...

Talvimamma 08-09 voihan se olla et mies on saanu nää tissit helliks :D on tullu puuhailtuu makkarin puolel nii ahkeraa..ukolta loppu jo puhti ku itellä ois viel virtaa ollu ;)
Niin niistä lämmöistä sen verran et nehän nousee oviksen jälkeen ja laskee 1-2 pv ennen tätiä tai tädin alettua..mut jos on raskautunu lämmöt pysyy koholla..tai siis noin luulen sen olevan..

Moi! :wave:

Pääsenkö minäkin mukaan? :D Mulla takana raskauden keskeytys tammikuussa rv 20 kehityshäiriön takia (ns. potter -lapsi).

Uutta alettiin yrittää nyt! :heart:

Eli:

ElinaMaria kp 16/31 yk 1 esikoinen toiveissa

Meitähän on monta enkelilapsen äitiä.... :'(

Onkos teillä muilla sovittu miten ilmotatte miehelle jos ootte raskaana? Me asutaan miehen kaa eri paikkakunnil,joten sovittiin et vaihan miehen hammasharjan väriä jos plussaan :D
Inhottavaks tän hammasharja jutun tekee se, et mies kun ei asu mun luon ni ei joka pv läheskää nähä joten se ei oo joka aamuja ja ailta pesee niit hammaskalujasa tääl..et voi olla sika vaikeeta olla huutamatta sille puhelimee et "oon raskaana"jos on tärppi käyny.. =)

Talvimamma, mulla oli vajaa 2 päivää sellasta kolotusta vasemmasta lonkasta polveen, muistutti kasvukipuja, ja sitte eilen ku kävin kävelyllä, lonkasta vihlaisi aina kun otti askeleen... Ja taisi se ovulaatiota olla, kun sunnuntai-iltana sen kolotuksen jälkeen vihlaisi yhtäkkiä niin että piti mennä kaksinkerroin... Ja siis sen jälkeen eilen vielä sattui kävellessä... saakohan tästä nyt mitään tolkkua... :D

kointypy ..................kp30/?................yk1......neljäs(yksi enkelivauva taivaassa)
Mimmukka81................kp27/30-40.........yk?......esikoinen
Kaa...............................kp23/32..............yk3.......esikoinen
Odelia...........................kp23/28..............yk1.......3.lapsi
aini...............................kp22/28...............yk12.....pikkukakkonen
frizzante ......................kp21/27-29..........yk1.......esikoinen
tyty86...........................kp21/30...............yk1.......esikoinen
Talvimamma08-09........kp19/30-31...........yk.1.....esikoinen
Milla Migliore.................kp19/29...............yk1..... .esikoine
amaya..........................kp18/28................yk1......7 lapsi
Daizy............................kp18/28-32...........yk5......esikoinen
Minni-07.......................kp17/28.................yk2......pikkukakkonen
ElinaMaria....................kp 17/31 ................yk1..... esikoinen
Mammutti-Mamma........kp16/26-29............yk4......3lapsi,ensimmäinen yhteinen
Pauna..........................kp16/28-29.............yk1......pikkukakkonen(yksi enkelivauva)
kassu...........................kp10/31..................yk1......5 lapsi
Karpalo67....................kp9/27....................yk.yli 4 v....kuopus haaveissa.

:heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: **** :heart: ****

Pääsiskö mukaan? Olin tossa pääsiäismunarikasketjussa, mutta tää viikko ei taida olla VIELÄ plussausviikko. Testaan ens maanantaina ekan kerran, kun kierrot heittelee aika kovasti. Yritin bongailla ovista tikuilla, mutta ei siitä tullut mitään. Eli nyt ollaan sitten pupuiltu pari viikkoa tiheään tahtiin ja toivotaan parasta!

Eli haaveissa ensimmäinen, kp 27/30-40.

On alkanu tulla aika ikävän tuttuja tuntemuksia, menkat varmaan alkamassa mutta se oli kyllä ihan odotettavissakin. Ens kuussa sitten vähän enemmän tosissaan B) Vaikka onhan tässä vielä aikaa, ens viikolla testaan jos ei oo alkanu :saint:

Yhteistyössä