Talvimamma08-09.........kp18/30-31.....yk.1....esikoinen haaveissa
kassu............................kp9/31.............yk1.....5 lapsi haaveissa
Mammutti-Mamma.........kp15/26-29......yk4.....3lapsi,ensimmäinen yhteinen
tyty86...........................kp20/30............yk1.....esikoinen haaveissa
Kaa...............................kp22/32............yk4.....?
Odelia...........................kp22/28............yk1......3.lapsi haaveissa
Milla Migliore.................kp18/29............yk1......esikoinen haaveissa
frizzante ......................kp20/27-29.......yk1......esikoinen haaveissa
amaya..........................kp17/28.............yk1......7 lapsi haaveissa
Daizy...........................kp17/28-32........yk12....?
kointypy ......................kp29/?................yk1......neljäs haaveissa(yksi enkelivauva taivaassa)
amaya jos sulla on menkat alkanu viimeks 1.3 ni sulla on tosiaan tänään kp17, mulla alko viimeks 29.2 ja mulla on kp18
kp 1 on aina se kuukautisten ensimmäinen päivä (tuhrua ei välttämättä kannata katsoa menkoiks jos sulta tulee sitä ennen ku saavista kaadetaan). kierron pituus lasketaan kuukautisten alkamispäivästä seuraavien kuukautisten alkamispäivään.
meillä oli myös toisessa pinossa hiukan keskustelua et miten ihmiset laskee ton kierron. on ehkä hiukan makuasia, ajatteleeko sun tapauksessa kp 28:n olevan myös kp 1, niinku minä ajattelen, vai että oisko kp 28 viimeinen päivä ennen vuotoa eli kp 29 ois kp 1. ota tästä nyt sit selvä...
sie oot lapsosia saanu miehes kanssa aikaan ni tuskin näistä kannattaa niin stressiä ottaa...
ON: toivon että pääsisin taas tekemään hiukan enempi töitä, ettei tulis vietettyä aikaa koneella niin paljon. ehtii miettii liikaa näit vauvahössötyksiä ja tulee vaan paha mieli onneks mies oli eilen tosi kannustava ku olin myrtsinä sohvalla... ei taaskaan mitään oireita, aamulämpö 0,1 astet korkeampi ku muutoin ollu. nyt mun täytyy oikeesti mennä, pitäis hoitaa taas miljoona asiaa tässä päivän aikana, ja kohta pitäis lähteäkki
sii juu ool leitör :wave: