L
löhöilyä vai touhuilua
Vieras
Asumme eri paikkakunnilla ja kuljemme vuoroviikonlopuin toinen toisen luo viikonlopun viettoon. Käymme kaupungilla, syömme rauhassa aamupalaa jne. mutta muuten meillä on jokseenki erilaiset rytmit ja sitä kautta toiveet viikonlopulle. Minä kaipaisin enemmän touhua (ulkoilua yhdessä, käyntiä silloin tällöin viihteelle/teatterissa tms. mitä vaan piristävää), mies taas tahtoisi viettää viikonloput nukkuen/makoillen ja telkkaria tuijottaen. Minustakin ok esim. lauantai-ilta katsella kainalokkain leffaa, mutta en millään jaksaisi koko sunnuntaita tositv:itä, salkkareita yms. sontaa. Mies taas kiukustuu, miksi mun pitää olla niin levoton enkä voi vaan rentoutua. Mulle ei ole rentoutumista olla kokonaan tekemätön, vaan tehdä sellaisia juttuja mitä arkena/töiden jälkeen enää ehdi.
Mutta kun toista näkee vain pari päivää viikossa, ei viitsisi lähteä yksinkään minnekään. Eikä sekään oikein hyvä että näkisi vaikka vain joka toinen viikonloppu - ei mielestäni mikään parisuhde enää..
Millaisia kommentteja ja kokemuksia?
Mutta kun toista näkee vain pari päivää viikossa, ei viitsisi lähteä yksinkään minnekään. Eikä sekään oikein hyvä että näkisi vaikka vain joka toinen viikonloppu - ei mielestäni mikään parisuhde enää..
Millaisia kommentteja ja kokemuksia?