32 vheitäppä villi veikkaus kahdenkymmenviiden ja kolmenkymmenenkuuden välillä..
32 vheitäppä villi veikkaus kahdenkymmenviiden ja kolmenkymmenenkuuden välillä..
4e seppälän ale rekistäkolmen euron kirppislöytö
*reps* missä noita myydään, menen heti ostamaan.
Olisko ollu Hong Kong. Jos ei, ni sit Tokmanni. Ovat täällä melkein vierekkäin ni en muista kummassa tuo oli. Toisessa oli semmoinen pervo letkua heilutteleva tonttu...*reps* missä noita myydään, menen heti ostamaan.
Tää: Aijaa.com - 10309910 - ja mun mielikuvitukseni sai ton ainakin näyttämään aika pervolle.Olisko ollu Hong Kong. Jos ei, ni sit Tokmanni. Ovat täällä melkein vierekkäin ni en muista kummassa tuo oli. Toisessa oli semmoinen pervo letkua heilutteleva tonttu...
Ei hyvänen aika. Pakko lähteä noita jostain metsästämään.Tää: Aijaa.com - 10309910 - ja mun mielikuvitukseni sai ton ainakin näyttämään aika pervolle.
minäkin tahdon !!!*reps* missä noita myydään, menen heti ostamaan.
ihanaa, tulee mieleen ensimmäinen oma asuntoni yksi pahvilaatikko oli tv-taso, toinen yöpöytä ja kolmas ruokapöytä
Kyllä improvisointi rulettaa tämmösissä tilanteissa. Kyllä kait joskus vois iha tv-tason hommata, mut tolla mennään nyt...
Miks mä en aikoinani keksiny tota? Mulla oli yhdessä asunnossa aluksi vain olkkarin matto ja töllö Ku en kerinny hommaamaan kaikkee niin nopeesti,mut onneks tuli perhe hätiinihanaa, tulee mieleen ensimmäinen oma asuntoni yksi pahvilaatikko oli tv-taso, toinen yöpöytä ja kolmas ruokapöytä
Ai ai, voin kuulla korvissani lasin rikkoutumisen kilinää.
Kyllä improvisointi rulettaa tämmösissä tilanteissa. Kyllä kait joskus vois iha tv-tason hommata, mut tolla mennään nyt...