viikonloppu meni pipariksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailia

Vieras
oon ollut nyt 2kuukautta dietillä joista kuukausi painonvartioiden kirjekurssi herkutellut olen n. 1-2 kertaa viikossa enkä ole mitään omanyunnontuskia kokenut ajatellut vaan että tää o puolet vähehmää mitä ennen laihdutusta kun herkuttelin joka päivä ja PALJON.
mutta nyt meni viikonloppu ihan pipariksi ja laskwmisesta ei tullut mitään.
lauantain ruoka rasvaista lasangnea kera juuston + TODELLA PALJON irtokarkkeja sekä tarjolla oli 4 eri supsiä joita sitten söin paljon(en kaikkia vaan otin kourallisia sillon tällön) illalla lisäksi söin puol pussillista sipsiä ja pepsiä sunnuntai ruoka perunamuussi+7 lihapullaa ruskeassa kastikkeessa puol sipsipussillista +pepsi sekä suklaa karkkeja (laivalta) mut nyt on siis sellanen et tuntuu et oonkohan mä jotenkin pettänyt itseeni.
kuitenkin mulla ois pitänyt olla punnitus tänään mutta aattelin sen verran huijata että punnitsen itseni vasta huomenna aamulla (jos vaikka paino ois tippunut) pahoin kuitenkin pelkään että plussaa on tullut ja paljon. tähän mennessä on näyttänyt pelkkää miinusta ja paino on tippunut 400-1,3kg viikossa.
onko teidän mielestä hirmuinen synti jos pikkasen huijaan??
onko plussa pinoon tuonut teille enemmän motivaatioo laihdutukseen. kävin tänään vaakalla ja se näytti 1,5kiloa viime viikkoseen painoon verrattuna :( :(

mä tein painonvartioissa samaa huijaamista. kävin ryhmässä. monesti juttelin ryhmän ohjaajan kanssa aina jakso kannustaa sanoi että se on sallittua jos osaa lopettaa herkuttelun ajoissa. joskus on parempia päiviä joskus huonoja myös laihdutuksessa.

Ei tommonen vkonloppu herkuttelu mitään, jos sitä ei ole usein. Mässäilypäivät masentaa, mutta kyllä niitäkin tarvitaan... sit vaan taas kaidalle polulle B) Tsemppiä !!!

Älä huijaa itseäsi...ota vaan "piiskaa" eli plussaa ja opi siitä. Ainakin mulla on toiminut tuo "plussakilojen" merkitseminen, kun taas huijaaminen on jotenkin antanut "luvan" huijata uudestaan ja siitähän seuraa painon nousu.

:wave: mulla meni myös ihan pepuille koko viikonloppu... :( mut nyt sitä jatketaan taas..!!!! =) lenkillä oon käyny joka päivä tosi reippaan 45 minuuttisen ja ai että ku tekee hyvää!!!!

Yhteistyössä