Viikonloppu ihan käteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shaina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shaina

Vieras
Oli niin paljon juhlia, rippijuhlaa, synttäreitä useammat.. ja kakkua ja muuta hyvää tuli sitten syötyä. Ei älyttömiä määriä, mutta silti. Oikeaa ruokaa ei juuri lainkaan :ashamed: Tänään "aikaa korjata" tilanne, huomenna on vaakapäivä.. tänä aamuna paino näytti +200g kuin viikko sitten. PLÄÄH!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 07:54 Shaina kirjoitti:
Oli niin paljon juhlia, rippijuhlaa, synttäreitä useammat.. ja kakkua ja muuta hyvää tuli sitten syötyä. Ei älyttömiä määriä, mutta silti. Oikeaa ruokaa ei juuri lainkaan :ashamed: Tänään "aikaa korjata" tilanne, huomenna on vaakapäivä.. tänä aamuna paino näytti +200g kuin viikko sitten. PLÄÄH!!!
:hug: ja kyllä se sittä vielä lähtee laskuun.Välillä niitä repsahduksia sattuu itse kellekkin. :whistle: Tsemppiä vain sinulle kanssasisar.Minulla on sitten torstaina vaakapäivä ja saapi nähä että mitä se sanoo. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 08:12 sähäkkä kirjoitti:
:hug: ja kyllä se sittä vielä lähtee laskuun.Välillä niitä repsahduksia sattuu itse kellekkin. :whistle: Tsemppiä vain sinulle kanssasisar.Minulla on sitten torstaina vaakapäivä ja saapi nähä että mitä se sanoo. :)

Kiitos!! Vaaka sanoi ihan hyvää, -800g(!). Kauhee kun tuo paino vaihtelee päivittäin. Mutta pääasia, että vaakapäivänä ollaan menty alaspäin, sama mitä muulloin painaa.. herkuttelut tuli syötyä kunnon ruoan kustannuksella, niin ehkä se vähän tasoitti. Pisteet kyllä ropisivat kympillä yli. Ja vieläkin on synttärikakkua jäljellä pieni palanen kiusaamassa. Kenethän sitä tänään kutsuis rääppiäisiin :D

Yhteistyössä