Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla on ollu parin viikon ajan. Ei tosin säteile selkään. Nivusiin kylläkin. Mulla sattuu vain kumartuessa tai kyykistyessä. Sellanen terävä vihlaisu. Aion varata huomenna gynelle ajan. Oon ihan paniikissa! :/ Jospa meillä olis vaan kysta siellä tai jotain.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla on ollu parin viikon ajan. Ei tosin säteile selkään. Nivusiin kylläkin. Mulla sattuu vain kumartuessa tai kyykistyessä. Sellanen terävä vihlaisu. Aion varata huomenna gynelle ajan. Oon ihan paniikissa! :/ Jospa meillä olis vaan kysta siellä tai jotain.![]()
Juu. mullakin terävä vihlaisu ja välillä pakottaa. Sattuu myös joka kymmenennellä askeleella, noinOnko sulla alapäässä painontunnetta?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla on ollu parin viikon ajan. Ei tosin säteile selkään. Nivusiin kylläkin. Mulla sattuu vain kumartuessa tai kyykistyessä. Sellanen terävä vihlaisu. Aion varata huomenna gynelle ajan. Oon ihan paniikissa! :/ Jospa meillä olis vaan kysta siellä tai jotain.![]()
Juu. mullakin terävä vihlaisu ja välillä pakottaa. Sattuu myös joka kymmenennellä askeleella, noinOnko sulla alapäässä painontunnetta?
Ei ole, mutta alavatsassa on vähän. Niin ja pissattaa koko ajan!
Alkuperäinen kirjoittaja kuulostas ihan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla on ollu parin viikon ajan. Ei tosin säteile selkään. Nivusiin kylläkin. Mulla sattuu vain kumartuessa tai kyykistyessä. Sellanen terävä vihlaisu. Aion varata huomenna gynelle ajan. Oon ihan paniikissa! :/ Jospa meillä olis vaan kysta siellä tai jotain.![]()
Onko sulla vieras repäisykipuja eli ootko raskaana?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla on ollu parin viikon ajan. Ei tosin säteile selkään. Nivusiin kylläkin. Mulla sattuu vain kumartuessa tai kyykistyessä. Sellanen terävä vihlaisu. Aion varata huomenna gynelle ajan. Oon ihan paniikissa! :/ Jospa meillä olis vaan kysta siellä tai jotain.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla on ollu parin viikon ajan. Ei tosin säteile selkään. Nivusiin kylläkin. Mulla sattuu vain kumartuessa tai kyykistyessä. Sellanen terävä vihlaisu. Aion varata huomenna gynelle ajan. Oon ihan paniikissa! :/ Jospa meillä olis vaan kysta siellä tai jotain.![]()
Muakin pissattaa, mikäköhän meillä onJa papanoita vaan ulostan
Tuuhan kertomaan tähän ketjuun löysikö gyne mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla on ollu parin viikon ajan. Ei tosin säteile selkään. Nivusiin kylläkin. Mulla sattuu vain kumartuessa tai kyykistyessä. Sellanen terävä vihlaisu. Aion varata huomenna gynelle ajan. Oon ihan paniikissa! :/ Jospa meillä olis vaan kysta siellä tai jotain.![]()
Uskomatona, että on niin samat oireet! Juu, tuu säkin kertomaan.Toivottavasti saan pian ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla on ollu parin viikon ajan. Ei tosin säteile selkään. Nivusiin kylläkin. Mulla sattuu vain kumartuessa tai kyykistyessä. Sellanen terävä vihlaisu. Aion varata huomenna gynelle ajan. Oon ihan paniikissa! :/ Jospa meillä olis vaan kysta siellä tai jotain.![]()
Uskomatona, että on niin samat oireet! Juu, tuu säkin kertomaan.Toivottavasti saan pian ajan.
Juu tuun, heti huomenna kun olen gynellä käynyt. Oletko sinä kovalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla on ollu parin viikon ajan. Ei tosin säteile selkään. Nivusiin kylläkin. Mulla sattuu vain kumartuessa tai kyykistyessä. Sellanen terävä vihlaisu. Aion varata huomenna gynelle ajan. Oon ihan paniikissa! :/ Jospa meillä olis vaan kysta siellä tai jotain.![]()
Juu tuun, heti huomenna kun olen gynellä käynyt. Oletko sinä kovalla?
Jep. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hali sullekin tuisku.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hali sullekin tuisku.![]()
Kiitos, taas alkoi sattumaan ja aika paljon :'( Enkä muuta tehnyt kuin kävelin vesihanalle, keittiöön, juomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hali sullekin tuisku.![]()
Kiitos, taas alkoi sattumaan ja aika paljon :'( Enkä muuta tehnyt kuin kävelin vesihanalle, keittiöön, juomaan.
Voi että. :/ Onneks pääset jo huomenna tutkimuksiin. :hug: Mulla vaan vähän juilii, tosin äsken kun kummaruin, niin vihlas taas kipeesti. Huoh.