Viikon 5 jännittäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kutrisue......................kp 1/26.................yk 5...........2. haaveissa
Matonen.....................kp 1/29-31..........yk 4.............3. haaveissa
Ihaa81........................kp 3/25-31..........yk 6........2.(1.yhteinen)
Haavekuva..................kp 4/29-36..........yk 2 ...........1. haaveissa Tinkatar......................kp 6/28-32...........yk 2..........
Kaa.................... ........kp 10/35..............yk 1............1. haaveissa
Linna................. .........kp 10/35..............yk 3...........1. haaveissa
Red Dragon.................kp 12/33..............yk 7...........3. haaveissa
TaikaSäde...................kp 12/??...............yk 1...........3. haaveissa
Julietta........................kp 21/40-72.........yk 3...........1. haaveissa

Tervehdys vaan kaikille tähän pinoon saapujille :wave:

haavekuva ja Kaa molemmat taisitte kysellä oviksen tikuttamisesta. Mä itse tunnistan limojen perusteella suunnilleen oviksen ajankohdan, mutta varmuus tulee siis aina niiden loputtua eli oviksen jälkeen. Tikkuja kokeilin viime kierrossa ja ne tosiaan varmistivat sen, että ihan oikein olen sitä ovista bongaillut. Mutta tikuista on (minun mielestä) se ilo, että ne kertovat sen oviksen tulon 24-48 tunnin tarkkuudella etukäteen.

Itsellä kun tuo kierron pituus on ilmeisesti vielä vähän hakusessa, niin ajattelin tällä kertaa aloittaa tikuttelun noin 11-12 kp tai sitten, kun teen ensimmäisiä "limahavaintoja". Eli kumpi tulee ennemmin, niin sen mukaan. Vällyjen heiluttelu aloitetaan yleensä limojen ensi ilmaantumisesta ja sitä pyritään jatkamaan sitten aina oviksen ohi menoon asti. Muttei siis tietenkään koko sitä aikaa, vaan sopivin väliajoin. :laugh:

Kutrisue......................kp 2/26...............yk 5.............2. haaveissa
Matonen.....................kp 2/29-31..........yk 4.............3. haaveissa
Ihaa81........................kp 4/25-31..........yk 6........2.(1.yhteinen)
Haavekuva..................kp 5/29-36..........yk 2 ...........1. haaveissa Tinkatar......................kp 7/28-32...........yk 2..........
Kaa.................... ........kp 11/35..............yk 1............1. haaveissa
Linna................. .........kp 11/35..............yk 3...........1. haaveissa
Red Dragon.................kp 13/33..............yk 7...........3. haaveissa
TaikaSäde...................kp 13/??...............yk 1...........3. haaveissa
Julietta........................kp 22/40-72.........yk 3...........1. haaveissa

Huomenta!!! Ja kyllä... heräsin vasta! En oo saanu oikein unta viimeaikoina ja on vähän rytmit menneet sekaisin joulun aikana... maanantaina alkaisi normaali arki, eli töihin pitäisi mennä 3 viikon loman jälkeen... huh! Kauhulla jo odottelen aamuherätyksiä!!!

Noista ovisasioista vielä. Itse en ole km:n jälkeen osannut itse aavistella ovista, kun noita mahanippailuja on ollut pitkin kiertoa. Siispä alotin tikuttelut, että saan selville, että tuleeko sitä ovista vai ei kun kiertokin heittelee miten sattuu. Limoista en osannut sitä päätellä. Viime kierto venyi 40 päivälle ja alotin tikuttelut kp 14.

Ja suosittelen ehdottomasti digitaalisia testejä! Ei jää ainakaan epävarmuutta siitä tulkitseeko testiä oikein, kun se on jokotai.

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

Kutrisue......................kp 3/26...............yk 5.............2. haaveissa
Matonen.....................kp 3/29-31..........yk 4.............3. haaveissa
Ihaa81........................kp 5/25-31..........yk 6........2.(1.yhteinen)
Haavekuva..................kp 6/29-36..........yk 2 ...........1. haaveissa Tinkatar......................kp 8/28-32...........yk 2..........
Kaa.................... ........kp 12/35..............yk 1............1. haaveissa
Linna................. .........kp 12/35..............yk 3...........1. haaveissa
Red Dragon.................kp 14/33..............yk 7...........3. haaveissa
TaikaSäde...................kp 14/??...............yk 1...........3. haaveissa
Julietta........................kp 23/40-72.........yk 3...........1. haaveissa

Julietta, meillä on hieman sama tausta tuon oviksen suhteen. Itselläni olivat juuri ensimmäiset menkat km:n jälkeen ja kierto pysyi onneksi suht hyvissä päivissä. Vatsaa nippailee yhä liki päivittäin, joten en tiedä onnistuuko se ovulaation bongaaminen yhtä hyvin kuin ennen. Ennen pystyin sanomaan hyvinkin varmasti noin neljää päivää ennen, milloin ovis on. Toivotaan, että ei kroppa ole kauhean sekaisin ja tunnistan sen oviksen. Ja jos ei onnistu millään, otan sitten nuo apuvälineet käyttöön ensi kierrossa...

ofHHp2.png

TaikaSäde: Joo mie sain ja hyvin :D. :whistle: Ja kuulema tänäänkin ois jotain hyvää tiedossa, vaikka mun olotila ei mikään paras olekaan.. haluaa kuulla mun seksikästä (miehen mielestä siis) ääntä, ku on käheä.. En tykkää ite yhtään..

Toivottavasti olotila ei mee huonompaan suuntaan, että pääsee lauantaina fonttanellaan uimaan.

Kutrisue......................kp 4/26...............yk 5.............2. haaveissa
Matonen.....................kp 4/29-31..........yk 4.............3. haaveissa
Ihaa81........................kp 6/25-31..........yk 6........2.(1.yhteinen)
Haavekuva..................kp 7/29-36..........yk 2 ...........1. haaveissa Tinkatar......................kp 9/28-32...........yk 2..........
Kaa.................... ........kp 13/35..............yk 1............1. haaveissa
Linna................. .........kp 13/35..............yk 3...........1. haaveissa
Red Dragon.................kp 15/33..............yk 7...........3. haaveissa
TaikaSäde...................kp 15/??...............yk 1...........3. haaveissa
Julietta........................kp 24/40-72.........yk 3...........1. haaveissa

(kopiota toisesta pinosta)

Kyllä on voimat poissa.. Pakko ruveta nukkuu.. Aamulla sit päivystykseen.. En mie jaksa töihin mennä tässä olossa..
37,3 oli vieläkin, vaikka tuntuu enemmältä.. Hirveän heikko olo. Pyörryttää.. Ja jos tulee yskänpuuska, ni joskus saattaa veranmaku tulla suuhun.

Ja vielä, kun on astmakin kidutteena.. Mutta jospa saisin unen päästä kii.. Eipä ole aikoihin ollut tällaista oloa..

Hyvää Yötä Kaikille!

Kutrisue......................kp 5/26...............yk 5.............2. haaveissa
Matonen.....................kp 5/29-31..........yk 4.............3. haaveissa
Ihaa81........................kp 7/25-31..........yk 6........2.(1.yhteinen)
Haavekuva..................kp 8/29-36..........yk 2 ...........1. haaveissa Tinkatar......................kp 10/28-32...........yk 2..........
Kaa.................... ........kp 14/35..............yk 1............1. haaveissa
Linna................. .........kp 14/35..............yk 3...........1. haaveissa
Red Dragon.................kp 16/33..............yk 7...........3. haaveissa
TaikaSäde...................kp 16/??...............yk 1...........3. haaveissa
Julietta........................kp 25/40-72.........yk 3...........1. haaveissa

(kopiona myös tännekin)

Menin aamulla lääkäriin.. Olin onneksi toinen, ettei kauaa tarvinnut odotella..

Lääkäri ihmetteli, että miksi minulle ei ole määrätty avaavaa lääkettä astmaan.. Joten sitten otettiin pef-mittaukset.. Hoitajat antoivat spiiralla jotain lääkettä.. Ja sitten 20 minuutin päästä uudelleen pef-mittaukset.. Mutta ei sen paremmat tulokset..

Ja luultavasti sen lääkkeen ansiosta kädet rupes tärisee ja sydän löi mieletöntä vauhtia :o . Hoitaja kävi senkin tunnustelemassa. Mittasi samalla kuumeen: 38,1 :( .

Kaikista paras oli sitten se, kun hoitaja, joka otti minut vastaan.. Lähti käymään kahvilla.. Ja sitten toinen hoitaja kävi vähän väliä kysymässä: "mikä on vointi". Mie siinä ihmettelin, että jopas kysellään usein..

Sitten odottelin aulassa sen 20 min, että hoitaja kutsuu takas ottamaan pef-mittaukset uudelleen..

Hoitaja kutsui minut takas.. Ja sanoi: "sie oot raskaana"
Minä: Siis MITÄ??!! :o
Hoitaja: Toinen hoitaja tuli mulle sanoo kahvihuoneeseen, että miksi sie jätit toisen sinne yksin, kun on raskaana.
Minä: Tuskin minä nyt vielä kuitenkaan olen raskaana. En ainakaan tietääkseni. Kyllähän me yritetään kolmatta, mutta kierto on kyl siinä vaiheessa, että ei se viel näkyis.
Hoitaja: Toinen hoitaja tuli sanoo kahvihuoneeseen: "miksi sinä jätit hänet sinne yksin, kun on raskaana"
Minä: Ai oon vai.. En mie vaan ole tiennyt.

Siis toi oli päivän paras uutinen! :laugh: Jos se olis vaikka enne :whistle:

Sitten menin verikokeisiin.

Sitten keuhkokokeisiin. Sielläkin laittoi varmuuden vuoksi lannesuojat, jos olisin raskaana.

Klo 15 saa tulokset.

Sairaslomalappuun merkkas: Äkillinen keuhkoputkentulehdus..

Mutta kuulema saan lääkkeet vasta sitten, jos kuvissa se näkyy? :o

Paranemisia rd:lle :hug:
tää on ollu taas joku masis päivä, ajatukset taas maassa tän vauva asian suhteen..koulussakin vaan pelkkiä raskaana olevia liikenteessä :ashamed: jotenkin iskenyt nyt semmonen epätoivo, et mitä jos ei tärppääkään ja niin eespäin :( meillä vielä noi pupuilut ulottuu täs kierros vaan viikonlopuille kun mies reissuhommissa, niin voi olla et missataan sit se ovis..toivon tietty et ei missattais..
no minä lopetan nyt valittamisen ja koitan kerätä jostain niitä positiivisia ajatuksia takaisin :headwall:

Kutrisue......................kp 6/26...............yk 5.............2. haaveissa
Matonen.....................kp 6/29-31..........yk 4.............3. haaveissa
Ihaa81........................kp 8/25-31..........yk 6........2.(1.yhteinen)
Haavekuva..................kp 9/29-36..........yk 2 ...........1. haaveissa Tinkatar......................kp 11/28-32...........yk 2..........
Kaa.............................kp 15/35..............yk 1............1. haaveissa
Linna...........................kp 15/35..............yk 3...........1. haaveissa
Red Dragon.................kp 17/33..............yk 7...........3. haaveissa
TaikaSäde...................kp 17/??...............yk 1...........3. haaveissa
Julietta........................kp 26/40-72.........yk 3...........1. haaveissa

Yhteistyössä