Viikon 5 jännittäjät

Hei! Mä tipuin jo, mut kattelin että ootte noita lämpöjä tiiraillu!?? Oonko nyt ihan väärässä, vai mitä kun eikös lämmöt nouse oviksen jälkeen ja laske sitten kun täti tulee??
Mulla on edelleen lämmöt yli 37, vaikka on jo kp3... Miksiköhän?? Eikä oo ees mitn flunssaa tai kurkkukipuja tms.... Oon taas ihan pihalla tän kroppani kanssa...
 
Julietta, mulla itellä ainaki lämmöt nousee kierrosta riippuen eri tavalla oviksen jälkeen mut aina tähän asti ne on noussu sen verran että oviksen on pystyny paikantamaan. Mulla lämmöt sit laskee alas vasta ku vuoto alkaa olla lopussa joten lämpöjen laskusta ei paljo voi päätellä tätin tuloo. Oon seurannu useemman kuukauden ajan ja muutosta ei oo tapahtunu.
 
Kaa
Pudonneille uusia tuulia ja onnistumista ensi kiertoon!

Mie Ite: Itse olen täällä hieman ristiriitaisissa tunnelmissa. Aikaisemmat oireet ovat kadonneet ja tuntemukset ovat aika negatiiviset. En jaksa uskoa millään tähän kiertoon onnistumisen kannalta. Mutta katsellaan nyt, viikko vielä aikaa.

Lämpöjä olen tarkkaillut tämän kierron ajan. Alkuun ne olivat noin 35.8 ja noin kp 16-18 jälkeen aika tasaisesti 36.5. Eli nähtävästi ovulaatio on tapahtunut juuri tuolloin. Ikävä kyllä emme saman peiton alle päässeet silloin... mutta, ei nuolaista ennen kuin tipahtaa.

Plussatuulia kaikille!!

 
:hug: kaikille pudonneille

Oireista oli kyselyä että onko niitä ja mulla kyllä niitä löytyy (tai sit vain kuvittelen). Kuvottava olo on koko päivän, vatsasta nippailee, selkää särkee ja finnejä on tullut naamaan aivan yks kaks. No pitäis ainaki viikko vielä odotella ennen kuin alkaa testaileen, kunhan vain malttais... :D
 
Moi kaikille :wave: Ja tervetuloa kaikille niille, jotka ovat liittyneet pinoon taustaillessani.

Olen tahallani pysytellyt täältä poissa ja yrittänyt siten pitää kuumetta hieman aisoissa. :) Ovis tuli ihan ajallaan ja sen perusteella täti olisi tulossa kylään sunnuntaina. Minkäänlaisia raskauteen liittyviä oireita ei ole oikeasti havaittavissa, vaikka mielikuvitus tekeekin tepposia kaikkien pienten vihlaisujenkin myötä.

Plussatuulia kaikille!
 
Keskiviikko 23.1.2008

Mammutti-Mamma......kp 17/26-30..........yk 2........3. (1. yhteinen)
Kutrisue......................kp 20/26...............yk 5........2. haaveissa
Matonen.....................kp 20/29-31..........yk 4........3. haaveissa
Tanjusha82................kp 21/31................yk4.........3. haaveissa
Ihaa81.......................kp 22/25-31...........yk 6........2.(1.yhteinen)
Pai82.........................kp 22/28-30...........yk 4.........3. (2. yhteinen)
töhö..........................kp 22/30.................yk 1.........1. haaveissa
miracle.......................kp 23/29-36...........yk 2 ........1. haaveissa
Azure.........................kp 23/30................yk 10.............1. haaveissa
Tinkatar.....................kp 25/28-32...........yk 2..........
ärrieri........................kp 26/30..................yk1..........2. haaveissa
Cristiina.....................kp 27/25-30...........yk 7........1. haaveissa
Magic.........................kp 28/32-43...........yk 7.........1. haaveissa
Kaa............................kp 29/35................yk 1........1. haaveissa
Linna.........................kp 29/35................yk 3........1. haaveissa
Luminka.....................kp 29/jotain............yk2.........2. haaveissa
Red Dragon...............kp 31/33................yk 7........3. haaveissa
maaruska..................kp..........................................2. haaveissa

Tippuneet:

TaikaSäde
Julietta
 
helmineiti
Hei vaan kaikille! Jännäilen myös viikolla viisi, tarkemmin päivinä ti-pe. Selkeitä ovisoireita tuli kp 10 ja 14 välillä, nyt kp 18. Oireet on kadonneet eikä tilalle ole tullut mitään uutta. Ehkä niitä oireita ei pitäisi vielä ollakaan, mutta monilla tulee kuitenkin jonkinlaisia oireita jo todella aikaisin, niin itsekin tulee lähes vainoharhaiseksi.:whistle:
 
Joskus täällä oli puhetta testaamisesta ja ajattelin, että ei tietenkään ennen kuin kuukautiset ovat myöhässä, jos ovat. Nyt kun alkaa tulla toi 30 täyteen, alkaa kummasti tuo kaapissa lojuva testi kiinostamaan. Ääh.. :whistle: Monta päivää täytyy vielä odottaa..
 
Julietta: :hug:

Kyllä alkaa tosissaan pikkuhiljaa noi testit polttelee :D Perjantaina tulis 10 täyteen oviksesta ja sit viel lueskelin nuita testien ohjeita niin siin oli et näyttää raskauden 6-15pv oviksen jälkeen! Mutta malttia malttia sisaret :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magic:
Julietta: :hug:

Kyllä alkaa tosissaan pikkuhiljaa noi testit polttelee :D Perjantaina tulis 10 täyteen oviksesta ja sit viel lueskelin nuita testien ohjeita niin siin oli et näyttää raskauden 6-15pv oviksen jälkeen! Mutta malttia malttia sisaret :D
Minkä merkkinen raskaustesti näyttää raskauden 6-15pv oviksen jälkeen?
 
Acon on erittäin herkkä raskaustesti, mutten tiiä milloin se näyttää.
Itselläni oireet jatkuvat, eli nippailua alavatsassa, valkovuotoa on ollut paljon (yleensä ei ole tähän aikaan kuukaudesta). Lisäksi kokeilen alavatsaa/ kohtua niin se on kova kuin kivi.
Ei pidä toivoa liikaa, ettei tuu suurta pettymystä... :'(
 
Mammaksilta tilasin David Pregnancy erittäin herkkiä testejä.. Siinä ohjeessa luki niin ja olihan tuossa näköjään joku niillä haamun testannu 5pv ennen menkkoja :D
En tiiä sitten, ite ajattelin testiä sit jos menkat myöhässä, ehkä jos malttaa oottaa :whistle: :D
 


Just ku kerkesin sanoa että niitä oireita ei ole niin viime yönä sitten heräsin kunnon vatsakipuihin. Niitä on ollut viime viikonlopusta asti ja ne tuntuu ihan menkkakivuilta. Ja edelleen kuvittelisin rintoja hieman aristavan... Toivo siis elää vielä :p Kehtaiskohan sitä viikonloppuna jo testata...kp 30 tulee sunnuntaina täyteen..

Töhö: Sama juttu mulla, kohtu tuntuu kovalta kuin kivi :/
 
Tuntuu kyllä ihan tyhmältä miettiä tuota testausta, kun todennäköisesti homma selviäis odottamalla ensi viikon torstaihin. Silti JOS sieltä ihmeen kaupalla tulisikin se plussa, niin olisihan se niin ihana tietää mahdollisimman nopeasti.. :p
 
Minulla on tänään ollut hirveä pahoinvointi sekä huimaus. Väsyttänyt on myös jo monta päivää. Huomenna menen lääkäriin ihan vaan varmistaakseni, ettei mikään ole itselläni vialla. Toivottavasti lääkäriltä tulee hyviä uutisia...
 

Yhteistyössä