Viikon 5 jännittäjät

Mä oon kans vähän sekaisin noista ovisjutuista. Kun luulin se olevan maanantaina. Testi näytti silloin haaleaa viivaa (näkyykö miten viiva ovispäivänä enää?). La ja su en testannut ollenkaan et on voinut olla silloin tummat viivat. Mutta,
nyt tuntuis vieläki olevan kosteutta, testi vaan näytti pelkän kontrolliviivan. Että jos se sit meni ohi kuitenkin. Maanantaina oli hirveet mahakivut et sen puolesta on voinu ollakin.. Tiedä taas näistä, sekoks vielä tulee :kieh:
 
ärrieri: Tuollaisia oireita voi tulla enne plussaamista, mutta ei ihan noin nopeasti. Alkion kiinnittymiseen kun menee se viikko. Luulisin, että olet kipeä. Lämmöt kyllä kuuluukin nousta jo ihan oviksen jälkeen.

Minä en tainnut ovistani löytää tai en ovuloinnut, sillä kp on jo 22. Viiva ei vaan ole vieläkään vahvistunut tai heikentynyt..
 
Linna:Kiitos kommentistasi. Täytyy yrittää malttaa vaan odottaa vielä, vaikka helppoa se ei ole. Viluttaa edelleen mutta lämmöt jo laskemaan päin. Mikä lie pöpö ollutkaan sitten...

Taikasäde: Luin juuri, että kiinnittyminen tapahtuu 6.-7. pvänä hedelmöittymisestä...http://www.avaclinic.com/index.php

 
Alkuperäinen kirjoittaja Linna:
Täällä viivat vaan pysyy yhtä selkeinä.. Luulen, että johtuu pco:sta. Tylsää.
Onks sulla ns todettu pco? Mä kävin gynellä sen km:n jälkeen kun menkkoja ei alkanu kuulua ja se sano että mulla on jotain rakkuloita tuolla... eikä muuta sit sanonu... Sit tulin kotiin ja luin netistä et se ois pco:ta. Nyt en sit tiiä onks mul se, ku ei se sanonu.... Vhänkö ottaa pattiin, jos pimittää asioita....
 
ärrieri: Voi, kun oiskin noin helppoa. En nimittäin tiedä milloin oli ovis. :headwall:

(Kopioitu toisesta pinosta... )
Eilen kirjoittelin tuosta ihme verilimasta. Sitä tuli aamulla paperiin ja sitten ei tullutkaan seuraavan kerran kuin illalla ennen nukkumaan menoa. Aamulla tuli taas oikein hyytymien kera ja olinkin ihan varma, että tätihän se sieltä tuli, mutta nyt ei ole taas aamun jälkeen tullut mitään. :eek: :headwall: Menkat alkaa yleensä lievällä tiputtelulla, mutta tasaisesti kasvaa. Ihmettelen tuota, kun päivällä ei tuli pisaran pisaraa.

Terveisin: "Lunkki-Liisa" :LOL:
 
Julietta: Mulla gyne epäili pco:ta ja selitti aika tarkkaan, mitä se tarkoittaa. Koska 10% suomalaisista naisista se suurinpiirtein on, voidaan pitää todennäköisenä, että oireiden perusteella myös minulla se on. Jos sinulla oli paljon rakkuloita myös sinulla se on todennäköisesti. Muita oireita voi olla: epäsäännölliset kuukautiset, ylimääräisten kilojen keskittyminen vatsan seudulle (siis jenkkakahvat), vahva karvoitus tai akne. Yleensä on kai edes joku näistä oireista. Kaikilla tosin pco ei aiheuta mitään, eikä sitä koskaan löydetä, mutta se voi aiheuttaa lapsettomuutta ja aikuisiän diapetesta, verisuonitauteja ja kaikkea kivaa.. :( Elämäntavoilla on kuitenkin suuri vaikutus. Ylimääräisiä kiloja valitettavasti kertyy pco:laisille heplommin.. Laihdutus voi vaikuttaa paljonkin esim. lapsettomuuteen.
 
Perjantai 18.1

Kutrisue......................kp 15/26...............yk 5........2. haaveissa
Matonen....................kp 15/29-31..........yk 4........3. haaveissa
Tanjusha82................kp 16/31...............yk4............3 haaveissa
Ihaa81.......................kp 17/25-31..........yk 6........2.(1.yhteinen)
miracle........................kp 18/29-36..........yk 2 ........1. haaveissa Tinkatar......................kp 20/28-32...........yk 2..........
Cristiina......................kp 22/25-30...........yk 7.......1. haaveissa
Kaa.............................kp 24/35..............yk 1............1. haaveissa
Linna...........................kp 24/35..............yk 3...........1. haaveissa
Memmuli84...................kp24/jotain............yk2............2.haaveis sa
Red Dragon.................kp 26/33..............yk 7...........3. haaveissa
TaikaSäde...................kp 26/??...............yk 1...........3. haaveissa
Julietta........................kp 35/40-72.........yk 3...........1. haaveissa
ärrieri..........................kp21/??................yk1........... .2. haaveissa
maaruska....................kp........................................2. haaveissa


Jaahas, eilen ei päivitetty listaa. Toivottavasti selviydyin tästä vaatimammasta yhteenlaskusta :D
 
Lauantai 19.1

Kutrisue......................kp 16/26...............yk 5........2. haaveissa
Matonen.....................kp 16/29-31..........yk 4........3. haaveissa
Tanjusha82................kp 17/31................yk4.........3. haaveissa
Ihaa81.......................kp 18/25-31...........yk 6........2.(1.yhteinen)
miracle.......................kp 19/29-36...........yk 2 ........1. haaveissa Tinkatar.....................kp 21/28-32...........yk 2..........
Cristiina.....................kp 23/25-30...........yk 7........1. haaveissa
Kaa............................kp 25/35................yk 1........1. haaveissa
Linna.........................kp 25/35................yk 3........1. haaveissa
Memmuli84................kp25/jotain............yk2.........2. haaveissa
Red Dragon...............kp 27/33................yk 7........3. haaveissa
TaikaSäde.................kp 27/??.................yk 1........3. haaveissa
Julietta......................kp 36/40-72...........yk 3.........1. haaveissa
ärrieri........................kp22/??..................yk1..........2. haaveissa
maaruska..................kp..........................................2. haaveissa
 
Lauantai 19.1

Mammutti-Mamma......kp 13/26-30..........yk 2........3. (1. yhteinen)
Kutrisue......................kp 16/26...............yk 5........2. haaveissa
Matonen.....................kp 16/29-31..........yk 4........3. haaveissa
Tanjusha82................kp 17/31................yk4.........3. haaveissa
Ihaa81.......................kp 18/25-31...........yk 6........2.(1.yhteinen)
miracle.......................kp 19/29-36...........yk 2 ........1. haaveissa Tinkatar.....................kp 21/28-32...........yk 2..........
Cristiina.....................kp 23/25-30...........yk 7........1. haaveissa
Kaa............................kp 25/35................yk 1........1. haaveissa
Linna.........................kp 25/35................yk 3........1. haaveissa
Luminka.....................kp 25/jotain............yk2.........2. haaveissa
Red Dragon...............kp 27/33................yk 7........3. haaveissa
Julietta......................kp 36/40-72...........yk 3.........1. haaveissa
ärrieri........................kp22/??..................yk1..........2. haaveissa
maaruska..................kp..........................................2. haaveissa

Tippuneet:

TaikaSäde

 
Kyllä aika kuluu, mutta viimeinen viikko on yhtä tuskaa.. Tietää, ettei ole tärpännyt, niin miksei täti vois tulla aiemmin :whistle: Että pääsis yrittää taas uudelleen.
Tämä kierto mennyt sairastaessa ja lääkkeitä syöden, ni tuskin tärppi on käynyt.
 
TaikaSäde: Pahoittelut tädistä. Ens kiertoon vain ja paremmalla onnella. Kyllä se viel tärppää!
Mie, että ois päästy testailee samaan aikaan, jos molemmilla ois täti pysynyt poissa. Mulla se tulee kylään ens viikon perjantaina.

:hug: :hug: :hug:
 
Kaa
Mulla on vielä pienen pienet toiveet, vaikka negan testasinkin viikolla. Tein samalla verestä hormonitestit. Kaikki "naishormonit" viittasivat luteaalivaiheeseen. HCG oli 3. Normaalistihan se on mulla alle 0.1. Eli nyt on kyse joko keskenmenon jälkeisestä istukkahormonista tai ihan uudesta... :D Meikäläinen yrittää edes jonkinlaista toivoa pitää yllä... kaikki oireet ovat vaan kadonneet. Liukkaat kelit ovat yhä ja selkää särkee. Ei muuta. Jää nähtäväksi.
 

Yhteistyössä