Viikon 11 jännääjät

Huomenta :wave:

Ajattelin kuitenkin jännätä tässä kierrossa vielä, kun eilen oikeassa munasarjassa tuntu jomotusta...eli ehkä ovis tässä parin päivän päästä tapahtuu ajallaan taas.

En löytänyt pinoa tälle viikolle, joten aloitetaanpas nyt :heart:

Karpalo67..........kp12/28..........yk yli 4 v.......toinen haaveissa
 
Minä kans!

Gilmore..............kp 17/31-36...........yk 6...........esikko toiveissa

Räknäsin tuossa kalenterista, että viikko 11 menee piinaillessa, ja jännitys huipentuu loppuviikkoon. Tosin tässä kuussa menee oviksen hyödyntäminen vähän vaikeaksi kun mies on reissussa, mutta eipä se taida jännitystä vähentää...

Onkos Karpalo seuraillut lämpöjä tai tikuttanut ovista?
 
Viikolla 11 jännäämässä:

Karpalo67..........kp12/28..........yk yli 4 v.......toinen haaveissa
Gilmore..............kp 17/31-36......yk 6...........esikko toiveissa


Gilmore: Nyt en aio tikuttaa. Aamulämmöistä tiedän aina aika tarkkaan oviksen tapahtuneen. Ovuloin yleensä kp 12-14, joten aamulämpöjä alan mittaamaan 11. päivän jälkeen. Eli nyt odotan jotain tapahtuvaksi keskiviikko- tai torstaiaamuna. Tänä aamuna lämpö oli vielä 36,3.
 
tääl ois yks joka on vannonu ettei piinaile täl kierrol koneel :LOL: mut saanko liittyä vaikka koitan koneella oloa rajoittaa? :D

nyt ois tiigeri............................kp13/25-30...........yk7........1.toiveissa

tääl ovis on ehkä käsil.. en koita sitä turhia miettiä.. annan vaan palaa vällyjen alla.. ;) viimekierrosta on jäänny menkkakivut päälle.. ny valkkari tulee roppakaupalla ja naama kukkii.. mitäs muuta :D ei kai ny muut täl kertaa..
nyt katoan kauppaan.. heips :wave:
 
Tervetuloa mukaan, tiigeri!
Minäkin vannoin pari kiertoo sitten, että pidän taukoa koko hommasta, mutta aina vaan eksyin tänne ja samalla huomasin laskevani kiertopäiviä...eli en osaa olla ns. "tuleejosontullakseen"-fiiliksellä...toivottavasti vielä jossain vaiheessa se tuplaviiva testiin tulisi.

Viikolla 11 jännäämässä:

Karpalo67..........kp13/28..........yk yli 4 v.......toinen haaveissa
tiigeri.................kp14/25-30...........yk7........1.toiveissa
Gilmore..............kp 18/31-36......yk 6...........esikko toiveissa
 
Huomenia! Voisin kanssa ilmoittautua tähän pinoon kun arvioisin että täti jättäisi tulematta alkuviikosta viikolla 11:) Vaikka olen kanssa koittanut hillitä tätä kuumeilua mutta tässä vaiheessa kiertoa se alkaa taas nostaan päätänsä..

Eilen bongasin tikuttamalla oviksen ja se hyödynnettiin ahkeraan. Ja lempi saa kyllä leuhuta myös parina seuraavana päivänä.

Veena...........kp14/24-28...........yk9...........esikko toiveissa

Niin ja hei. Tuossa listassa näyttäisi olevan teitillä kaikilla samat kpt eilen ja tänään että se on saattanut jäädä päivittämättä!

 
Viikolla 11 jännäämässä: :heart:

Karpalo67..........kp13/28..........yk yli 4 v.......toinen haaveissa
tiigeri.................kp14/25-30...........yk7........1.toiveissa
Veena...........kp14/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Gilmore..............kp 18/31-36......yk 6...........esikko toiveissa

Hei, Veena, kiva kun tulet jännäilemään mukaan ja nyt on päivityksetkin kunnossa.... :) Hätäisesti lisäsin aamulla tiigerin mukaan ja kiireessä jäi kp:t eiliseen....

ON: minulla edelleen ihme repäsykipuja munasarjan kohdalla, mitä sitten lie...
 
Karpalo: Sehän kuulostaa potentiaaliselta ovikselta!

Mites pinosiskot, oletteko tehneet jo kuumeissanne etukäteis suunitelmia vauvan varalle? Itse olen suurin piirtein jo hahmotellut miten lastenhuoneen sisustan. Siis olen oikeen mittanauhan kanssa siellä pyörinyt. Kunpa pääsisi joskus toteuttamaan.. Tosin mitään vauvaa liittyvää en ole siis ostanut, enkä ostakaan, kun en uskalla. Onko muilla tälläisiä visiointeja menossa? Jotkut vissiin ainakin perehtyy noihin vaunuihin :D
 
Viikolla 11 jännäämässä:

Karpalo67.........kp13/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
tiigeri................kp14/25-30...........yk7..........1.toiveissa
Ouska...............kp 14/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp14/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Gilmore.............kp 18/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
 
Miekin kuulun tänne nyt. kp 15/28, yk 2, maanantaina 10.3 pitäis täti tulla, mut yritetään kovasti piilotella siltä :D Kauhee tää kun vasta ovis ollut, ei malta odottaa sitä melkein kahta viikkoa :eek:
 
Viikolla 11 jännäämässä:

Karpalo67.........kp13/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
tiigeri................kp14/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 14/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp14/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Desole..............kp16/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Enchantress......kp 15/28...............yk 2..........esikoinen toiveena
miina.................Kp 17/31...............yk3...........1. haaveissa.
Gilmore.............kp 18/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa


Meitähän onkin jo monta odottamassa viikkoa 11 ja sen tuomia plussia...kiva. =) Veena: Toivon, että tämä kipu olisi ovisrepäsyä ja huomenaamulla lämpö olisi noussut. Minulla monessa kierrossa ollut ovulaatio kp13, joten ehkä nytkin.
Ja Enchantress: meitä on sitten kaksi kärsimätöntä.... :D Kaksi viikkoa tuntuu aina niiiin piiitkääälle...........varsinkin kun vuodet valuvat käsistä. Esikko täyttää keväällä 5 ja kuopusta vaan yritetään ja yritetään. Vaan kunhan nyt ovuloisin taas ensin, että pääsis piinailemaan.

Mutta tässä pinossa tehdään nyt plussia, eikö niin, tytöt! :attn:
 
Päiviä, voisinkin liittyä tänne joukkoon!

Eli kp 16/28-32 ja yk7 ja ensimmäistä koitetaan. Josko tuo seitsemän olisi tällä kertaa oikeasti onnen numero...

Veena, kyselit miten paljon on tehty etukäteissuunnitelmia. Minulla sellainen tilanne, että ennätin plussata viime kesänä, mutta se meni kesken viikolla 7. Ennätin siinä parin viikon aikana jo tehdä suuria suunnitelmia, mutta tässä kun on kiertoja vierähtänyt jo masentavan monta ilman plussaa sitten sen keskenmenon, niin suunnitelmatkin ovat jääneet taka-alalle, enkä oikeastaan uskalla edes toivoa mitään. Se plussa on muuttunut joksikin unenkaltaiseksi kaukana menneisyydessä olevaksi tilaksi.

 
Desole: Tiedän tunteesi, luulisin.
Minullakin kesällä 2005 plussa ja 7. viikolla pikkuinen ei enää halunnutkaan olla mukana. Sen jälkeen ei sitten kuin pari haamua ja yritystä uskomatta enää oikein itsekään onnistumiseen.

Mutta nyt on kevätaurinko laittanut taas sen verran hormoonit hyrräämään, että toivo nostaa päätään....ja niin saa nostaa ukonkin....pään :whistle:

Minä irtoan nyt koneelta huomiseen aamuun asti :wave: ...ja alan odottamaan miehen tuloa töistä :p
 
Desole: Se plussa, joka on se unenkaltainen tila kaukana menneisyydessä, tulee aivan varmasti olemaan vielä samainen ihana tila tulevaisuudessa. Ja toivotaan että kyse on lähitulevaisuudesta eli unelmista tulisi totta tuossa muutaman viikon päästä päästäisiin luvan kanssa toohottaan. Vaikka kyllä sitä varmasti km jälkeen tulee varovaisemmaksi. Toivotaan että se nro 7 olisi se maaginen numero.

Se on kyllä myönnettävä että itselläkin alkaa vähän pelottaan kun yk 9 menossa eikä mitään tulosta ole syntynyt. Ei hailakointakaan haamua ikinä. Mutta jos tällä yrityksellä sitten. Eihän tuo numero 9 kään pahalta kuulosta:)

Olen kyllä aivan varma että sinä päivänä kun sen plussan saan niin sitten lähtee ihan mopo käsistä tämän kuumeilun kanssa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karpalo67:
Mutta nyt on kevätaurinko laittanut taas sen verran hormoonit hyrräämään, että toivo nostaa päätään....ja niin saa nostaa ukonkin....pään :whistle:
Just just.. :D Ei kai sen väliä missä päässä kohoamista tapahtuu kunhan tulosta syntyy :D

 
Karpalo67: Teillä on pitkä aika yritystä takana! Saitteko helposti esikon aluilleen? Ihanaa, että joku jaksaa olla noin positiivisella mielellä kovasta yrityksestä huolimatta! Vaikka varmasti rankkaa on..ku tuntuu että vaikka itellä ei oo menny ees puolta vuotta ni silti marisee jo että eikö sitä plussaa millonkaa tuu.. :LOL:
 
Liitynpä minäkin tähän ketjuun!

Vasta yk2 menossa, mutta innostus on meidän perheellä kova. Viimeisen vuoden aikana ajatus vauvasta on kypsynyt kuumeeksi. Olen vain itse hiukan epäilevillä mielin, sillä kiertoni on melko pitkä ja epäsäännöllinenkin toisinaan. Mitenhän vaikeaksi se raskautumisen tekee...

Mutta toivotaan kovasti plussia tähän ketjuun! =)

Karpalo67.........kp13/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
tiigeri................kp14/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 14/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp14/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Desole..............kp16/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Enchantress......kp 15/28...............yk 2..........esikoinen toiveena
miina.................Kp 17/31...............yk3...........1. haaveissa.
Gilmore.............kp 18/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
Peppi30............kp 20/35...............yk2............1. haaveissa
 
Huomenta ja tervetuloa Peppi30 pinoon...
Kierron pitkä pituus ja epäsäännöllisyys aiheuttavat pään vaivaa...tiedän. Minullkin oli ennen näin, mutta sitten laihdutin 20 kg v. 2000 ja siitä asti kiertoni on ollut koko ajan 27-29 päivää.

Siitä jatkankin miinalle: Laihduttamisen jälkeen meni puolitoista vuotta ja aloin odottaa esikkoa....mutta kaikkiaan teimme häntä yhdeksän vuotta... Toivo oli jo mennyt, mutta ehkä laihduttaminen vaikutti asiaan ja tietty kierron saaminen säännölliseksi.
Täytän huhtikuussa 41 :D ja voihan olla ettei kuopusta kerkeä enää tullakkaan, mutta en ole vielä laittanut rukkasia naulaan... ;)

Mutta: ovis oli eilen, eli taas kp13, niinkuin jo parissa kierrossa on ollut. Lämpö nousi jo illalla yli 37:äään ja aamulla mittari mittasi 36,8. Pitää vain muistaa, että lämpö voi nousta ilman ovulaatiotakin, mutta en halua ajatella omalla kohdalla niin. Kn oli eilen tosi pehmeä ja "lörttö", mutta nyt jo koventunut takaisin. Joten olen varma, että ovuloitu on. Nyt ei revi enää masustakaan...

Tulipas nyt paljon omaa napaa. Pidetään peukkuja meille kaikille, olkoon tämä pino se PLUSSAPINO, joka kahden viikon kuluttua huojuu korkeuttaan! :heart:
 

Yhteistyössä