Sanokaa onko 100? kohtuullinen vai liikä vähän.Ongelma se tämäkin :xAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:37 auts kirjoitti:ota sit seki huomiooon että on sun serkun lapsi
No miten olis se suhteutettuna verojen yms poistoon? Eli joku 20-25e/pv?Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:34 Täti Tomera kirjoitti:Kyse on serkun lapsesta. Joka tulisi minulle hoitoon viikoksi. Lapsen äiti käski miettiä maksuasiaa. Vaikka työkseni hoidan lapsia ja laskutan kuukausihintoja on viikon laskun miettiminen jotenkin nyt niin vaikeaa :\| vaikka vosin hyvin jakaa (670? joka siis kk maksu) 4:llä, mutta enhän maksa veroja tuosta viikon hoidosta...
juu vois harkitaAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:38 Helmi-Kana kirjoitti:\No miten olis se suhteutettuna verojen yms poistoon? Eli joku 20-25e/pv?Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:34 Täti Tomera kirjoitti:Kyse on serkun lapsesta. Joka tulisi minulle hoitoon viikoksi. Lapsen äiti käski miettiä maksuasiaa. Vaikka työkseni hoidan lapsia ja laskutan kuukausihintoja on viikon laskun miettiminen jotenkin nyt niin vaikeaa :\| vaikka vosin hyvin jakaa (670? joka siis kk maksu) 4:llä, mutta enhän maksa veroja tuosta viikon hoidosta...
Ai se perhe on sun tuttu..Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:38 Täti Tomera kirjoitti:\Sanokaa onko 100? kohtuullinen vai liikä vähän.Ongelma se tämäkin :xAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:37 auts kirjoitti:ota sit seki huomiooon että on sun serkun lapsi
Serkun ihana 1 vuotias :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:41 mimmali kirjoitti:\Ai se perhe on sun tuttu..Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:38 Täti Tomera kirjoitti:\Sanokaa onko 100? kohtuullinen vai liikä vähän.Ongelma se tämäkin :xAlkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:37 auts kirjoitti:ota sit seki huomiooon että on sun serkun lapsi
Pyydä 120?
Niin mä serkulle sanoin kun eilen kysy hoitoasiaa, mutta haluaa ehdotomasti maksaa kuulema kohtuuden..jätti sitten MUN mietittäväks sen kohtuuden :/ En tykkää tälläsesta.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:49 jepulis kirjoitti:en pyytäis kai mitään serkun ihanasta 1-v lapsesta kunhan tuo omat vaipat
Jos on 5pv hoidossa niin tutulta en 50? enempää kehtais pyytää. Eihän päiväkodissakaan päivä maksa kun sen 10? vanhemmille. Tuo summa varmasti kattaa ruokakulutkin. Vastasuudessa voit sit ite pyytää palvelusta kohtuuhintaan kun et törkeitä hintoja rupee pyytään.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:51 Täti Tomera kirjoitti:\Niin mä serkulle sanoin kun eilen kysy hoitoasiaa, mutta haluaa ehdotomasti maksaa kuulema kohtuuden..jätti sitten MUN mietittäväks sen kohtuuden / En tykkää tälläsesta.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:49 jepulis kirjoitti:en pyytäis kai mitään serkun ihanasta 1-v lapsesta kunhan tuo omat vaipat
Siis että otat omien hoitolapsien lisäksi yhden "ylimääräisen" lapsen viikoksi hoitoon? Jokatapauksessa ylimääräinen työ on ylimääräistä, joten kyllä siitä hieman enemmän pitää vanhempien maksaa kuin mitä normaali viikkotaksa on, ainakin minusta.Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:34 Täti Tomera kirjoitti:Kyse on serkun lapsesta. Joka tulisi minulle hoitoon viikoksi. Lapsen äiti käski miettiä maksuasiaa. Vaikka työkseni hoidan lapsia ja laskutan kuukausihintoja on viikon laskun miettiminen jotenkin nyt niin vaikeaa :\| vaikka vosin hyvin jakaa (670? joka siis kk maksu) 4:llä, mutta enhän maksa veroja tuosta viikon hoidosta...
aika paljon kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja nanna:mä sain 2 muksun hoitamisesat viikossa..hmm oisko ollu 150e.
sis. ruuan ,vaipat.siis kaiken!
eipä tuosta voittoa jäänyt päin vastoin ,kun laskettiin ,mutta saipa ainakin omat muksut seuraa ja äiti harmaita hiuksia!