Viikkoja 12+ ja kova päänsärky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mjää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli ja syy oli imetys. Neuvolasta sain vinkkiä, että monilla imettävillä ja samaan aikaan raskaana olevilla on ollut erityisen voimakasta päänsärkyä. Särky vei usein toimintakyvyn kokonaan ja pelkäsin jopa, että on aivokasvain tms. Lopetin imetyksen samana päivänä (kerrasta poikki). Särky alkoi heti helpottaa ja muutaman päivän päästä sitä ei ollut ollenkaan. Onneksi tyttökin oli tuolloin jo 11,5kk ja olin muutenkin suunnitellut lopettamista yöhulinoiden takia.

Tästä vastauksesta ei taida tosin olla sinulle apua, ellet sitten imetä.

No en imetä joten ei ole siitä. Verenpaineet olen mitannu tänään kahdesti ja on ennemminkin alakanttiin kuin korkeat. Vetta olen yrittänyt kovasti juoda (aina puolen litran tuopillinen vieressä) mutta ei sitä kyllä tarpeeksi mene, D-vitamiinit haen kyllä huomenna.

Tää on kyllä ihan järkyttävää kipuilua, tulee aaltomaisesti ja silloin ei voi pitää edes silmiä auki.

[QUOTE="vieras";28753418]Olisko niska- hartiaseutu jumissa?[/QUOTE]

Tässä voikin löytyä syytä, viikolla yöllä heräsin kun niskaan sattui (kylläkin vain kerran) Kiitos tästä, huomenna varaan aikaa myös hierojalle. Toivottavasti auttaisi

[QUOTE="vieras";28753435]Ettei olis migreeniä? Mulla oli sitä raskausaikana vähän väliä.[/QUOTE]

Ei ole koskaan aikaisemmin ainakaan ollut. Voiko tulla nyt raskausaikana silti migreeniä?

[QUOTE="mjää";28753444]Ei ole koskaan aikaisemmin ainakaan ollut. Voiko tulla nyt raskausaikana silti migreeniä?[/QUOTE]

Mullakin alkoi migreenit ekaa kertaa raskausaikana vasta. Sitten sama toistui seuraavassakin raskaudessa.

Mulla kans viime kesänä noilla viikoilla oli aivan järkyttävä päänsärky ja se kesti monta monta viikkoa.. n rv 8-14.
En tiedä mikä oli syynä, aurinkoisena päivänä koski vielä enemmän kuin muuten.. nlassa sanoivat vain että normaali raskausoire..
ikävää mutta jospa se kohta helpottaa! :)

[QUOTE="vieras";28753459]Mullakin alkoi migreenit ekaa kertaa raskausaikana vasta. Sitten sama toistui seuraavassakin raskaudessa.[/QUOTE]

Voi ei, sehän on ihan kauheaa särkyä (varmaan samaa kuin tääkin) onko siihen mitään turvallista lääkitystä edes? itse en kyllä uskaltaisi ottaa edes tuota yhtä panadolia...

Kiitos kaikille neuvoista! varmasti kokeilen näitä vinkkejä, huomenna alkaen apteekista ja hierojalle soitosta. Toivotaan ettei kestä enää viikkoja, taas alkaa pahenemmaan...

[QUOTE="mjää";28753475]Voi ei, sehän on ihan kauheaa särkyä (varmaan samaa kuin tääkin) onko siihen mitään turvallista lääkitystä edes? itse en kyllä uskaltaisi ottaa edes tuota yhtä panadolia...[/QUOTE]

Mikset?

[QUOTE="mjää";28753543]Nyt raskaana ollessani olen ihan ylihysteerinen tietyistä asioista. Apteekista varmistin monen monta kertaa voiko tätä todella ottaa raskausaikana. Ei ole muuta syytä, järki ja tunteet eivät vaan näissä hormonihöyryissä kohtaa...[/QUOTE]

Tämä on kyllä totta. Toivottavasti saat päänsäryn loppumaan.

Yhteistyössä