Viikko yksin! Tavallaan ihanaa, tavallaan ikävä jo perhettä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eevee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eevee

Vieras
Mies ja lapset lähti miehen vanhempien, miehen veljen ja tämän lasten kanssa laskettelee alpeille. Minä jäin töihin. Tavallaan ihanaa olla viikko yksin, mutta aamulla kun lähtivät, tuli kyllä jotenlin tyhjä olo. Menee viikko kyllä varmaan nopskaan kun en ehdi muuta kun töissä käydä ja lenkittää koiria.

Uudenvuoden vietän yksin koirien kanssa. Joo jee, mutta viimekin vuonna oli sama juttu. Ei siitä oikein juhlaa saa kun on yksin.

NAUTI!!! On minun neuvo =)
Syöt mitä haluat, teet mitä haluat, nukut milloin haluat, oijoijoi... *unelmoi* ;)

Itsekin kaipaisin joskus edes päivän yksin oloa, vaan eipä ole vielä näköpiirissä =)

NAUTI!!! On minun neuvo =)
Syöt mitä haluat, teet mitä haluat, nukut milloin haluat, oijoijoi... *unelmoi* ;)

Itsekin kaipaisin joskus edes päivän yksin oloa, vaan eipä ole vielä näköpiirissä =)

Juu jos se olisikin noin ihanaa... Mutta nuo työt.... Ei mulla oikeestaan ole ns omaa aikaa.... Työtä ja koiria. En voi valvoa myöhään katsellen leffoja.... Mulla piti ensin olla lomaa ja olinkin innoissani että jee, viikko yksin. Mutta sitten joudunkin töihin. Prkl.

[QUOTE="Alkup";25300581]Juu jos se olisikin noin ihanaa... Mutta nuo työt.... Ei mulla oikeestaan ole ns omaa aikaa.... Työtä ja koiria. En voi valvoa myöhään katsellen leffoja.... Mulla piti ensin olla lomaa ja olinkin innoissani että jee, viikko yksin. Mutta sitten joudunkin töihin. Prkl.[/QUOTE]

No hö, jälleen kerran työt haittaa huvituksia ;) :D

Mutta nauti niistä hetkistä joina olet kotona. Mieti ei pyykkäämistä jatkuvasti, ei ruoanlaittoa töitten jälkeen, ei jatkuvaa sekamelskaa, mitä lasten kanssa tulee jne. koita löytää positiivisia asioita =)

Yhteistyössä