Viikko yksin kotona....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
....alkaen huomisesta.... :D

Aamulla mies ja lapset starttaavat kohti Yllästä! Ite en tänä vuonna pääse mukaan kun ei ole talvilomaa.... :/

Joka vuosi tehdään tuo sama reissu, mukana mun isä avovaimonsa kanssa sekä sisko miehensä kanssa.

Mitähän kaikkea kivaa sitä keksis tekemistä kun työpäivän päälle saa olla ihan itekseen, koko viikon.... :whistle:

Syömään ja elokuviin ois tarkoitus ystävän kanssa joku ilta mennä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nauti hiljaisista hetkistä,tapaa kavereita,lue juorulehtiä,tee hyvää syömistä ja katso teeveetä. mä oon sulle kateellinen :D

Juu, ajattelin huomenna kipittää kauppaan kunhan saan matkalaiset autoon, ostan vain kaikkea mistä itse tykkään, suunnittelin että ostan jopa sipsipussin ja dipin, ihan vain itselleni...

Täytyy muuten tarkastaa lehtivalikoima, jotain iltalukemista pitää ostaa....

Alkuperäinen kirjoittaja mettis:
mä ainakin kattelisin kaikki lempparisarjat rauhassa,herkuttelisin kotona niin ettei joku ole kinuamassa vieressä,tapaisin kamuja,soittaisin poppia kerrankin täysillä :p

Niinpä, koko viikon saan ihan ite käytellä "kaukoa", ei tarvitse yhtään katsoa sub junioria....Jee!!

Oikeasti kyllä mä nautin ihan jo ajatuksestakin, töiden jälkeen voin jäädä kaupungille jos haluan....

Toki Ylläksellä aina kivaa on ollut mutta varmasti rentouttavaa tulee näinkin....

Yhteistyössä