viikko-viikko tapaamiset,mielipiteitä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
miltäs kuulostaa.
lapsi 9kk,vuoroviikoin isällään ja äidillään.
isä töissä aamuyöstä iltapäivään joten lapsi todennäköisesti mummollaan kokoviikon koska isän täytyy mennä aikasin nukkumaan.viikonlopun ehkä isällään ellei isällä ole "menoja",tai sitten vuoropäiväkodissa illasta iltäpäivään ja taas illalla sinne.
äidillään ollessaan kotihoidossa.

eli kolmeen eri paikkaan riepotellaan pientä.
vanhemmat eivät pysty kommunikoimaan keskenään "normaalisti",ja välit ovat huonot.
mielipiteitä! :wave:

Kyllä mielestäni hullua hommaa,eikä ole edes hyväksi noin pienelle.Eikö vauvan iän vuoksi lapsen hyvä olla viikot äidillä ja joka toinen vkl isällä.Ei isojakaan muksuja noin riepoteta saatika 9kk ikäistä

meidän lapsilla on vko-vko systeemi ja toimii hyvin, koska he ovat isoja (14 ja 11). muutaman vuoden näin ollut ja minusta noin pienelle ei sovi välttämättä vko-vko systeemi. sitten ku koulussa niin eikös voida muuttaa tilanne ja siihen asti vaikka jompi kumpi ois se vkonloppuvanhempi?

ap miten muuten edes onnistuu teillä noin pieni kuin 9kk vuoroviikoin ? Itse en edes suostuisi moiseen.Tuon ikäinen kuuluu äidille kokonaiseksi viikoksi.Onko joku määrännyt näin? Vai miten tähän päädytty? Ei sovi mitenkään isälle viikoksi,taistele !!!!

Noin pienelle ihan liian pitkiä pätkiä,tiheitä tapaamisia isän kanssa ja isomman kanssa sitten laajempaa miettimään.Noin pienelle se joka toinen vkl on kyllä liian harvoin,kerkeää ikäänkuin unohtamaan siinä välissä.

no tätä ollaan menossa tappelemaan perjantaina.
kun pojan isä haluaa tällee ja minä en (yllätys),ei siitä tuu yhtään mitään.
ex on käyny kattoo poikaa hyvä jos kerran viikossa,joskus kerran 2viikossa.
ja sillonkin leikittää vaan.ei oo ksokaan syöttäny poikaa tai vaihtanu vaippoja.
on asunu aikasemin äitinsä luona ja äitihän on pojan sitten hoitanu

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja normitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
hullulta?niin minustakin.

*valmistautuu perjantaiseen tapaamistaistoon* :kieh:

Vai tuollainen tapaus tuli sustakin muistan kun odotusaikana tappelitte. Ikävää lapsen vuoksi

tuollainen tapaus?

mietin ihan samaa :whistle:
mähän oon tietty syypää siiehn että pojans isä latelee aivan aivottomia ehdotuksia

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
hullulta?niin minustakin.

*valmistautuu perjantaiseen tapaamistaistoon* :kieh:

Vai tuollainen tapaus tuli sustakin muistan kun odotusaikana tappelitte. Ikävää lapsen vuoksi

tuollainen tapaus?

mietin ihan samaa :whistle:
mähän oon tietty syypää siiehn että pojans isä latelee aivan aivottomia ehdotuksia

Sä olet syypää siihen että jatkuvasti säädät sen äijän kanssa. Soutua, huopaamista, vällyjumppaa, kyttäämistä ja ihme tilitystä. Antasit miehen kasvaa aikuiseks ja tehdä omat virheensä. Ei sun tarvii sekaantua niistä jokaiseen.

Just tuo tässä pistää silmään, keksitään jotain aina.
Selvä peli että isä tapaa lasta joka toinen viikonloppu kun noin pieni. Tää on taas kiristyskeino. Kypsymättömiä penskoja molemmat, ei vanhemmuuskaan kasvattanut. Ikävää.

"jos on oma asunto ja pysty elättää lasta, lapsella on hyvää olla jne.. kuten se yksi bosnialainen sai myös"

"isällä on yhtä paöjon oikeuksia kun äitillä"
:/

yrittää pelotella? kun en mä tiedä näsitä mitään

"jos on oma asunto ja pysty elättää lasta, lapsella on hyvää olla jne.. kuten se yksi bosnialainen sai myös"

lapsella, näin pienellä, on tässä tapauksessa oikeuksia. hänen etuaan tulee ajatella, eikä riepotella tolleen. aikuisten on joustettava ja erotilanteessa ajateltava ennen kaikkea ja vain lasten etua. asiat on sovittava kunnolla ja keskustelemalla. uskoisin, että lapsen etu olisi tässä tapauksessa olla pääsääntöisesti toisella vanhemmalla ja toisen on vain joustettava, ajateltava lasta. pyydä miestäsi miettimään, miltä lapsesta tuntuu, älä korosta sitä, mitä sinä tai hän haluaa. markkinoi asia oikein.

Selvä peli että isä tapaa lasta joka toinen viikonloppu kun noin pieni. Tää on taas kiristyskeino. Kypsymättömiä penskoja molemmat, ei vanhemmuuskaan kasvattanut. Ikävää.

mikä musta tekee kypsymättömän jos lapsen isä aikoo vaatia tuommosta järjestelyä? :/

mikä musta tekee kypsymättömän jos lapsen isä aikoo vaatia tuommosta järjestelyä? :/

koita sinä olla aikuinen ja korostaa sitä lapsen etua, ei teidän aikuisten tunteet tässä paljoa paina. oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

lapsella, näin pienellä, on tässä tapauksessa oikeuksia. hänen etuaan tulee ajatella, eikä riepotella tolleen. aikuisten on joustettava ja erotilanteessa ajateltava ennen kaikkea ja vain lasten etua. asiat on sovittava kunnolla ja keskustelemalla. uskoisin, että lapsen etu olisi tässä tapauksessa olla pääsääntöisesti toisella vanhemmalla ja toisen on vain joustettava, ajateltava lasta. pyydä miestäsi miettimään, miltä lapsesta tuntuu, älä korosta sitä, mitä sinä tai hän haluaa. markkinoi asia oikein.

mä haluan että poika on isänsä luona,mulla ei ole mitään sitä vastaan.samalla saan omaa aikaa jota ei liioiksi oo tässä ollu.viimeksi vappuna ja viimevuoden marraskuussa.
mutta munkin mielestä tuo viikko juttu on järjetön.

Alle 3-veellä homma taitaa mennä niin että yksi arki-ilta viikossa ja joka toinen viikonloppu yksi yö etävanhemman luona. Toki voi sitten itse sopia tapaamisia omien halujen mukaan, mutta noin muistaakseni se menee virallisesti.

Yhteistyössä