¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Jännä juttu fiona mulla oli eilen kans semmonen jomotus alamahalla, ihan kun ois menkat alkamassa ihan justiinsa :eek: Ei kai nyt vielä sentään. Tänään ei oo sitä tunnetta, ainakaan vielä.
Tää on kyllä kaikkein pitkäpiimäsin vaihe kierrosta...
 
Mulla on kanssa ollu nyt ihan sellasia menkkatuntemuksia mahassa, yleensä ei oo tällästä. Kohta rupeen sitten varmaan kehittelemään kaikkia mahdollisia oireita :LOL: !

Isänpäivästä: aattelin ostaa isälle jotain kivaa, käydään silloin kuitenkin isovanhemmilla ja ollaan pois kotoota paljon. Niin ja hoidossa varmaan ovat askarrellet isäinpäiväkortit!
 
Moikka!

Ai muillakin masujomotuksia. Täällä myös. Mulla on jotenkin hirveen varma olo hedelmöityksestä.. Tiedän, tosi tyhmää ja sit ollaan ihan masiksissa kun ei tärpännytkään. Mä en tiedä miksi mä edes sallin itselleni nämä toiveiden elättelyt, kun kuitenkin tosiaan vielä imetän ja todennäköisyys raskautua ilmeisesti silloin vähän pienempi. Tilannetta ei yhtään helpota se että tänään veskissä pyyhkiessä jäi paperiin aavistus punasta ja rusehtavaa limaa... Kiinnittymisvuodoksi tietysti kuvittelen.... Voi vinde tätä mun kuumeilua...
 



~~~~ KESKIVIIKKO 5.11 ~~~~

hemuli81...........kp19/28?.........yk1...toinen toiveissa
eevin äiti...........kp20/28-30.....yk?....kolmas haaveissa
Emmeliine.........kp21/28-34.....yk1
mymmyryy......kp 22/26..........tjot.....kolmas haaveissa
MAM2...............kp23/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp23/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp23/30.........yk7......toinen haaveissa
typyli.................kp 24/~33 .....yk1.....toinen toiveissa
Merkku..............kp24/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp24/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp24/31-34....yk?.....toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma 10.11:
ti 11.11:
ke 12.11: Selis, Säde
to 13.11:
pe 14.11: Merkku
la 15.11:
su 16.11: hemuli81, Fi0na, eevin äiti





 
No jopas on vatsakipua liikenteessä. Jospa se vaan olis hyvä merkki :D

Kohtahan täällä alkaa olla jännää ja ensimmäisinä siihen törmäävät Merkku ja Säde83 jos oikein katsoin ;) Ja eikä Mymmyryynkään kauaa tarvi odotella!
Ihanaa kohta selviää miten on tyttöjen käyny.

Tämän päiväinen vatsakipu muuttui sitten pääkivuksi ja nyt sitten väsyttää |O Ehkä kannattaa vaan kömpiä nukkumaan niin ei tarvi aamulla olla kiukkunen. Niin käy joka aamu :LOL:

Fi0na
 
Heippa!

Ei ole tosi, täällä on kans koko päivän tuntunu joku nippailu vasemmalla puolen alamahaa. Mullahan on jatkuvaan tullu sitä tiputteluvuotoa (luultavasti johtuu kuivista limakalvoista) ja tänä aamuna tuli sellaista liman sekaista punertavaa tai ruskehtavaa vuotoa niin olin jo aivan varma et menkat alkaa. Mutta ei niitä nyt kuitenkaan ole koko päivänä näkyny, onneksi, ei tarviais tullakaan.

Voisin testailla ke 12.päivä jos sinne saakka päästään. Plussat olen kyllä aikaisemmissa aina saanu kamalan myöhään, mut katotaan nyt.
 
Eevin äiti: Tervetuloa mukaan, alkaa olla jännät paikat meillä!

Ette ikinä arvaa mitä tein aamulla (huom! meillähän on meininki täys tjot :LOL: )..Nolona tunnustan, mittasin aamulämmön; 37 astetta tasan. Millonkohan se lähtee laskuun, jos ei tärppi oo käynyt. Nyt dpo 7

Jaahas, eikös muilla mitään oirelistan tynkää jo tule??

Merkku kp. 24/27
 
Lasketaanko kauhee väsymys oireisiin? Mä heräsin vast tosa kymmenen aikoihin, tosin kahdeksalta tultiin esikoisen kanssa alas ja nukuin sohvalla :LOL: . Mun mies oli onneks niin kultanen et antoi mun nukkuu. Muita oireita ei kyllä näy, en juonu kyllä aamukahvia kun ei vaan maistunut hyvälle. Nyt en oo vielä huomannut mitään vatsan nippailuja.

Tervetuloa eevin äiti, lisäilin sunt listaan =) .

Merkku, sullahan alkaa olla tosissaan kohta jännät paikat, miten sä jaksat venailla noin pitkään ton testailun kanssa?
 
Selis; Mulla näkyy olevan pitkä kierto, mikäli ovistikkuihin uskominen. Mikäli vuoto alkaa esim kp 28, on mulla jotain häikkää luteaali-vaiheen kanssa. Eikös sen pitäisi olla vähintään 12 vrk:tta?

Laskin, että sillon testipäivänä mulla olisi oviksesta kulunut 16 päivää. Pitäiskö kuitenkin aikaistaa testaamista :D ??

Mulla kyllä kourii alavatsaa liiankin tutulla tavalla. Olen yrittänyt olla ajattelematta, että vois edes tärpätä.. :/
 
Täällä ei nyt vielä alkanutkaan tuhruvuoto kuten aina ennen näinä kiertopäivinä. Mutta mulla tämä kierto clomi avusteinen ja viimeksi clomi kierrossa tuhru alko kp 27 eli vielä ei kannata juhlia...Tosin on tullut jo paksumpaa valkovuotoa, nyt se vaan siis on valkosta, yleensä ruskeeta.. :/ ihanaa lima analyysia!!Kerran olen jopa oksentanut, mutta se taisi johtua vehnänalkioölyn ottamisesta tyhjään mahaan, mutta silti oli etova olo koko päivän...Lämmöt vaihtelee 36,5-36,9 välillä eli ne ei kyllä vaikuta lupaavilta. Aattelin jo maanantaina testata jos tuhru ei ala sitä ennen. Sillon on 14pvä oviksesta. Voi kun nyt tärppäisi :heart: .
 
:wave:
Oireetonta, vaan lievää tuntumaa nivusissa ja alaselässä, mut mä luulen että ne on mielikuvituksen tuotetta. Varmaan saa jotain tuntumaa mihin vaan, mihin oikein keskittyy. Alkanut taas pelottaa jo tässä vaiheessa tädin tulo. Mä tiedän, että vasta eka yrityskierto menossa ja pitäis pistää jäitä hattuun ja olla tosi kiitollinen tuosta olemassa olevasta vauvelista. Ehkä malttamattomuutta lisää se, että jos tärppi tulis pian, ei neitiä tarttis viedä keväällä hoitoon, vaan jäisin suoraan pidempään hoitovapaalle ja taas suoraan äitiyslomalle...

Päivät suorastaan matelee. Mä en käsitä miten te pystytte pitkittään noin kauan testausta. Toki se olis järkevää ainakin siihen asti odottaa et menkat myöhässä, mut mä en pysty! Varsinkin kun testejä jo valmiiks tilattuna. JA jollei olis, varmaan säntäisin viimeistään viikonloppuna R-kioskille... Nostan hattua maltillisille, kyllä mulla jokunen penni on noihin testeihin mennyt malttamattomuuden takia turhaan!! :snotty:

 
typyli siksi mulla ei just ookaan noita testejä kaapissa, kun en malttais olla niitä käyttämättä :LOL:
Jotenkin vaan kestän tän odottelun, kun arki menee ton tytön kanssa aika nopeasti. Ja kun täälläkin on tullu muutama testi tehtyä niin pahin kuume :whistle: on tainnu jo mennä ohi.
Saa nähdä vaan kestääkö kantti loppuun saakka..

Fi0na
 
Itsellä on kaksi testiä odottamassa ja täytyy suorastaan ihmetellä miten hyvin tässä kierrossa on malttanut, mut en tiedä joko viikonloppuna maltti loppuu ja testaa =) Viime kierrossakin maltoin olla käyttämättä testejä jaodottelin tädin tuloa, joka sitten myös tuli.

Meillä on lapset sairastelleet ja pikkuisen jo heillä helpottanut. Mutta tänään itsellä on menny kurkku ihan älyttömän kipeäksi, selkä on tosi kipeä (mulla aina menee kipeäksi ku kuumetta tulossa) ja hillitön kylmä, mut seki johtuu tästä kipeäksi tulosta ja enteilee menkkoja. Viime kierrossaki jo erehdyin luulemaan jatkuvaa kylmää raskausoireeksi,mut tätihän se saapui. Nyt ku on kipeä niin en tosiaan edes yritä erotella mikä kolotus yms. johtuu mistäkin ku pieleen menee. On sellainen tunne vain et ei tärpänny vielä tässäkään kierrossa :'(
 



~~~~ TORSTAI 6.11 ~~~~

hemuli81...........kp20/28?.........yk1...toinen toiveissa
eevin äiti...........kp21/28-30.....yk?....kolmas haaveissa
Emmeliine.........kp22/28-34.....yk1
mymmyryy......kp 23/26..........tjot.....kolmas haaveissa
MAM2...............kp24/30-33.....yk13..toinen haaveissa
säde83.............kp24/25-35....yk4.....neljäs toiveissa
Selis..................kp24/30.........yk7......toinen haaveissa
typyli.................kp 25/~33 .....yk1.....toinen toiveissa
Merkku..............kp25/27........yk3......kolmas toiveissa
vauvakuume83..kp25/30-35...yk2.....esikoinen toiveissa
Fi0na.................kp25/31-34....yk?.....toinen haavaeissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON







TESTIPÄIVÄT



ma 10.11: MAM2
ti 11.11:
ke 12.11: Selis, Säde
to 13.11: vauvakuume83
pe 14.11: Merkku
la 15.11:
su 16.11: hemuli81, Fi0na, eevin äiti






 
On kyllä ollu ihan outo yö ja aamu tänään.. Yöllä piti käydä vessassa ja join varmaan kolme lasia vettä :p Ja todellakaan en yleensä nouse ylös yöllä ihan vapaaehtoisesti.
Nyt on aamulla ollu sellanen ajoittain kuvottava olo, mutta niin pientä etten vois oikein oireeksi kutsua :/ Täällä myös on toi kurkku hieman "limainen" joten olisi siitä tuo olo?

Oviksesta en osaa varmuudella sanoa millon oli, mutta epäilen sen olleen joskus kp 18?!Nyt kp 25. Voisiko jo näin nopeasti tulla oireita?
Viimeksi kun olin raskaana (meni kesken) niin ihmettelin tota kuvotusjuttua jo pitemmän aikaa.. Joten hyvinkin vois olla mahdollista, mutta auts se sattuu jos putoaa :( No ei tämä vielä ole varmaa, mutta kun on hauskaa spekuloida :D

Fi0na
 
Moikka naiset!

Fiona; Mulla on kanssa kp 25 menossa ja mulla oli ovis kp 18. Mullahan on noita menkkakipuja vaan. Eli samoissa mennään. Meinaatko odottaa tonne sunnuntaille? Rautaiset hermot on sulla.

Mites säde, eikö isänpäivänä olisi aikas hyvä päivä testata? (Tai toisaalta, jos nega tulee..niin auts)

Viime kierrossa mulla alkoi menkat "huomenna aamulla", joten aika jännät ajat on käsillä. En usko tärppiin, ei mitään oireitakaan ole.. Mä sorrun ihan varmaan testaamaan jo alkuviikosta, jos nyt vuoto ei ala. Toisaalta vuodon alkaminen on sata kertaa parempi, kuin sen negan tuijottaminen siinä lavuaarin reunalla :(

Ei kun lippu korkeella! Mites Selis?

:hug: kaikille; Merkku
 
Heips tytsyt.
Mulla rupee olee ovisplussasta huomenna kaks viikkoa. Tossa torstaina 13.11 kun ei näytä olevan ketään vielä, niin jos ei täti oo tullu ni mie testaan sitten sillon. Saan nähä miten naisen käy.... Toivo on kova...

Mä olin eilen illalla ihan varma että alkaa menkat, muttei sitten alkanu ja nyt juilii vielä vähän alamahaan, muttei kuitenkaan enää niin kovin kun eilen. Mietin jo eilen, että kylläpäs tulee aikasin...

 
:wave: heippa kaikille!

Mä olin eilen myöhään töissä ja kävin sit ennen nukkumaanmenoa vaan päivittääs lista. Kerkesin nukkuu ruhtinaalliset viis tuntii, arvatkaa olinko ihan zombie aamulla...

Ei oo mitään oireita oikeestaan ollu. Toisaaltaan nyt on varmaan dpo5, joten eihän niitä tässä vaihees kuuluiskaan vielä olla. Nippailuja on kyllä tuntunut, nyt enemmän oikeella puolen.
 
Merkku En tiedä jaksanko odoytaa ihan tonne sunnuntaille, jos oireet yhtään jatkuu :D Mutta kun kierto on ollu kuitenkin aika pitkä niin testi vois näyttää negaa. Jos siis nyt on tärppi käyny?! Nyt on taas ihan normi olo..
Ja sulla on jo huomenna tärkeä päivä :kieh:

Nyt pidetään vaan peukkuja bd koko porukalle :D

Fi0na
 
Juu, täälläkin jännitetään Merkun puolesta ja pidetään peukut ehdottomasti pystyssä. Toivottavasti ei menkat alkais!

vauvakuume, sullahan on rautaiset hermot kun pystyt olee noin pitkään testaamatta. Pidetään sullekin peukut pystyssä plussan puolesta.

Fi0na, eikö niitä oireita ala tulemaan heti kun alkio on kiinnittynyt kohtuun ja raskaushormonia alkaa erittymään. Näin mä ainakin uskon. Toivottavasti noi tarkottais jotain :)
 
Merkku toivotaan et täti jättää tulematta.

Täällä on taas vähän semmoista ruskeaa tuhrua tullu, niinkuin koko kierron aikana melkein joka päivä. Menkka tuntemuksia ei onneksi vielä ole tullut. Itsellä on kiertojen pituudet ollu viimeisimmän synnytyksen jälkeen 24-28 (joskus muinoin ollu jopa se 35), koskaan kun ei ole ollu säännöllinen niin ei itekään tiedä et mitä laittaa kierron piutuudeksi. Niin en tiedä malttaako sitä olla testaamatta ennen sitä keskiviikkoa. Nyt ku lapset melkein jo ovat parantuneet niin itselle tuli kuumetta ja kolotusta ja jomotusta, nuhakin vielä lisänä riesana.
 

Yhteistyössä