Viikko 43 plussaajat

Mukavaa lauantaita kaikille!! Toivottavasti olette jännäilystä huolimatta päässeet viikonlopun makuun. Mulla on ollut melkein täydellinen päivä: aamulla ampumista ja miehekkään harrastelun jälkeen korostin itselleni naisellisuuttani shoppailemalla aika monta tuntia :D On se vaan kivaa. Aurinkokin killottaa ihanasti taivaalla :)

).( Ei raskausoireita, mutta tätioireita tuntuu. Aamulla herästin pääkipuun ja selkä on tullut kipeäksi. Lämmöt on kyllä vielä melko koholla, mutta eiköhän se täti tästä pärähdä kylään. Plussaonnea ensi viikolle kaikille muille!
 
Heissan täällä ollut kiireistä..


Aamulla olimme yhdessä shoppailemassa, sen jälkeen sauvakävelemässä tunnin lenkin ja sieltä tultua saunassa kävimme, sitä ennen tosin tein myös kuntosalijuttuja :heart:

Mies teki Gulassikeittoa ja leipoi sämpylöitä, olipa hyvää ruokaa sämpylöiden kera!! :p :xmas:

Yaana: Sinullakin ollut mukava aamu ensin harrastuksen parissa ja sitten ihanan shoppailun merkeissä, ainahan nainen jotain mukavaa itselleen löytää :heart: :xmas:

Mitsä muille kuluu??

Tämä menee nyt pvunilleen=kauneusunet! :saint: :heart:




Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Johan on hiljaista*huhuu, huutelee*..tulkaahan ilmoittelemaan jotain itsestänne, vai oletteko kaikki tätiä menneet piiloon oikein kunnolla? :D

Me lähdemme laivaristeilylle ensi viikon perjantai-lauantai , juhlistamaan miehen pojan synttäreitä, toivottavasti täti ei seuraa perässä, millään pienveneellä, vaan saisimme vittää juhlaa, että minäkin vaipatta saisin olla! :D

Taidankin päivitellä huomiselle jo valmiiksi!! :saint: :heart:

Onnea kaikille hirmusti, enää 2 yätä jouluun :xmas: , eikun , että plussakas viikkomme alkaa, huih jännittää! :headwall: :saint: :heart:

[/url]



 
on kyllä hiljanen pino...ja koko palsta! mä oon viikonlopun töissä, joten en oo missää menossa ja kerkeen olla koneella välillä..

RvaPM : ei se täti osaa suunnistaa siellä ulapalla ja jättää sut rauhaan..;)

on:Tänään mul oli kyl töissä outo olo..poskia vaan kuumotti, mut muuten oli kylmä ja olin ihan hajamielinen..alavatsa nippailut on tänään ollu poissa, mut tissit edelleen arat, niinku aina oviksen jälkeen taas iski epäusko...
 
Huomenet kaikille =)
Eilinen meni leipoessa ja siistimällä iltaavarten paikat kuntoon.Lapsukaiset menivät mummulaan.
Nyt kun tuo mies tuolta heräilee käydään hakemassa ne.Kyllä sitä tätiä saa olla piilossa,ettei vaan löydä.
PikkuMyy.ei täti osaa tulla vettä pitkin.Toivottavasti on mukava reissu teillä.
Nyt siivoaan loput eilen illalla melkein kaikki siivosin,mutta hieman jäi tälle aamulle.
Mukavaa sunnuntaita kaikille.
 
Huomenia siis kaikille! :flower: :D

Ihanaa sunnuntai päivää , meillä karjalanpiirakka urakka edessä :p
Pitää laittaa puuro porisemaan, siitä se alkaa, jos vaikka saisimme"vieraita" tänään siis isoja lapsiamme;=)) Kuopuspoika juuri kotiutui..nyt kun kaverilla on auto ja kortti vapaa ajat ajellaan pitkin maakuntia ja minua äitinä pelottaa! :headwall: Toivottavasti on suojelusenkelit mukana matkassa aina :saint:

Tätiä piiloon siis edelleen kaikki;=)) :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 
Mahtuuko "ikijännääjä" mukaan. Oon siis ollu jo tuolla viikkojen 40-41, sekä viikon 42 jännääjissä ku kierto on heittäny häränpyllyä ja kp on nyt jo 53/32. Tätiä ei näy eikä kuulu ja silti taas tänä aamuna testasin negaa. :headwall: :headwall: Ei kyllä meinaa usko oikeen riittää että tämmösestä kierrosta ainakaan oisin raskaaksi tullu mut niin kauan ku ei menkkoja näy, on aina pikkunen mahollisuus kuitenki =) Ens kerran testaan varmaan ens sunnuntaina jos ei sitä ennen menkat ala. Tuo testausinto vaan hiipuu ku ei mitään niissä kuitenkaan näy. Imettelen vielä nuorimmaista et kai se on sitte sen takia nuin sekasi tuo kierto vaikkakaan aiemmilta ei oo tämmöstä outoutta tapahtunu :kieh: :kieh: Mut toivottavasti ees joku plussaa ens viikolla =)
 
Tervetuloa mukaan vain valtsukka!! :heart: :flower: Sinullahan onkin jo pitkä kierto..onko yleensäkin näin? Eli epäsäännöllinen kierto? Toiset saavat tasaantumaan se terolutien avulla. Onnea plussaukseen sinulle!! :heart: :flower:

:wave:
 
Mukavaa sunnuntaita kaikille ja tervetuloa Valtsukka!

Ei olla vielä edes oikealla viikolla ja täällä on jo ensimmäinen tippuja. Eilinen meni sairastaessa sitten kunnolla ja nyt siis kp 2. Kierto oli yllättävän lyhyt, ja niin oli itseasiassa edellinenkin. Ajattelin että se oli vain joku hormooniheitto, mutta täytynee pitkittää kiertoväliodotusta 26-29. Jään vielä seurailemaan teidän ensi viikon (toivottavasti suurensuurta) plussakasaa :)
 
Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista =) Rouva Pikkumyy ei mulla yleensä ole näin pitkiä kiertoja ollu. Ei edes aiempien lasten syntymien jälkeen. Nyttekihän mulla on tuo nuorin vasta 5kk ja sitä ihan täysimettelen että kai se on tällä erää sitte laittanu tuon kierron nii sekasi. Viime kierto taas oli 24pv et pikkusen verran heittelee.. Ja yleensä oon kyllä tullu aika helposti raskaaksi mut nyt on kyllä ihan omituinen tilanne tämä mulla. Nii ja aina aiemmin on nuo menkat palautunu ennalleen viimestään 3kk synnytyksen jälkeen mut nyt ei näytä niin käyvän. Varmaan vanhuus tulossa näin jo ennen kolmeekymmentä :LOL:

Plussaa mulla on aina testit yleensä jo tuossa 31-32pv kieppeillä näyttäny jos raskaana oon ollu mut nyt ei sitten mitään. Ootellaan vaan. Alkuun tuli tuon 32pv.n jälkeen testattua useemminki mut jotenki meinaa nyt jo into loppua ku nuita negoja se mulle vaan nakkelee. Tosin.. pienihän tuo on vielä tuo meidän vauva et sikäli ei mitään kiirettä ois uudella raskaudella. Mut taidan vaan olla ikuinen vauvakuumeilija =) Ainaki tällä menolla jos nuita menkkoja ei ala kuulumaan =) Aina pientä jännitystä ilmassa ku ilman ehkäsyä mennään..
 
Äiti-Kengu en mä usko et se vaikuttaa nimim. kokemusta on :D Kakkosta ja nelosta oon alkanu viel eellistä imettäissä oottaan. Nyt kutosta jännäilen =) Meil nuo ikäerot on ollu aina 1v2kk-1v5kk.. Eli on säpinää täällä. :D
 
Heippa kaikille! Yaana :hug: ,tervetuloa Valtsukka
Voi että Myy kun sulla on aina niin ihania kuvia, niistä tulee hyvälle tuulelle. =)
Oma olo ei ole mikään voittajan olo koko päivä ollut hirveän pahaolo ja oksettanut. Mitään ei kuitenkaan ole tullut. :x :(
 
valtsukkaNo se täysimetys osittain varmaan selvittää pitkän kierron, mutta Onnea kuitenkin plussan saamiseksi sinulle! :heart:

Piglet: Tuohan vaikuttaa jo vähän lupaavalta!! Onnea plussaan myös sinulle! :heart:

Ja lopuksi huomenna alkaa pinomme PlussauspuhuriviikkoTasapuolisesti jokaiselle Onnea meidän alkavaan viikkomme!!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:




 





valtsukka..........kp54/32....kutonen toiveissa
Henuliini...........kp37/29-34, esikko haaveissa
Ida7..................kp 27/27-29 ja yk 2, esikoinen toiveissa
Kesäheinä07.....kp 26/ 27-29 ja yk2, toinen on toiveissa
Piglet.................kp 25/29 .......yk11(km10/07 ) ,esikoinen toiveissa
Rva Pikkumyy.....kp 24/28-30..yk 2, km 2/08,tm8/08
Minni-07.............kp23/28.......yk3.
HaLPe................kp 21/ 25 yk 9 esikoinen
Äiti-Kengu .........kp 19/25......yk?..5.s toiveissa
Annemaarit........kp 19/24-28,..yk?





HaLPe

HaLPe

HaLPe



Äiti-Kengu , valtsukka





Yaana................ Kp 3/26-29 ja yk3,esikoinen toiveissa
Hömpykkä..........kp2/26-28..............yk3, esikoista toivotaan





 
Nyt siis töihin ihanan lomani jälkeen tuli paljon kuntoiltua , kuten aina :heart:
Tänään ja huomenna miehen kyydillä menen, en pyörällä, koska palaverit iltapvllä molempina pvnä :saint: Keskiviikkona ja torstaina koulutusta koko päivän. :heart:
perjantaina tavallinen päivä ja illalla ihanaa, rentoutusta laivalla tanssien , ja maukasta ruokaa syöden :p , tullessa sama juttu, tanssia ja hyvää seuraa :heart:

Aamulämpö 36,72 eli ihan hyvälle sen suhteen näyttää..nyt siis olen viettänyt testitöntä aikaa ja samaa jatkan. :heart:

Ihanaa päivää kaikille tasapuolsesti ja koittakaa löytää hyviä piiloja tädiltä!! :saint:

Heissan jälleen!



Rva Pikkumyy :heart:


 
Huomenet =)
Sait kyllä :D aikaiseks PikkuMyy kuvillas.Kiitos niistä :flower: Mukavaa työviikkoa sinulle.
Pakko myöntää,että korkeelta tipun ja lujaa jos täti ei pysy poissa.Homma ei ainakaan ole tuosta "yrittämisestä"ollut kiinni ;)
Suositelkaas herkkää testiä?Viimeksi tilasin mamaksilta,mutta onko muita hyviä edullissia.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille.Hypätäänhän tuohon PikkuMyyn junaan kaikin =)
 
Moikka vaan tännekki kaikille!

Mää aattelin tuon valtsukan perässä siirtyä kans tuolta viikon 42 jännääjistä tänne, ku tätiä ei oo näkyny. Jos vaan mukaan huolitte? Nyt kp 37/29-34 ja esikkohan se mulla on haaveissa. Torstaina kp 33 testasin negan ja nyt käväsin apteekissa jälleen ja meinasin huomenna testailla varalta uudestaan jos ei mitään sitä ennen tapahdu. On se kumma fiilis, ku koko ajan toivoo et ois tärpänny ja välissä on jo iha varma oloki siitä, mut sitte se nega pelottelee tuolla takaraivossa et kierto vaan nyt heittää jostaki syystä. No nähtäväksi jää.
 
Syksyisen harmaata maanantai-aamua jälleen kaikille :wave:

Tällä viikolla on sitten monella jännät paikat! Mä en oikeesti jännää enää yhtään enkä kyttäile oireita kun oon täysin varma ettei taaskaan tärpänny joten uskon ettei se tädin tulo tällä kertaa otakkaan niin koville :ashamed: Pessimisti ei ainakaan pety :D

Mut miten muilla? Ainakin Ida7 ja Hömpykkä, teillähän alkais olla kertopäivät täynnä, joko ootte testannu?
 
Tervetuloa Henuliini! Toivottavasti venyy hyvästä syystä!:)

Mä tilasin äsken niitä Kotitesti.fi:n herkkyys 10 liuska r-testejä( 6kpl 11,80 ) , vaik ne näyttääkin herkästi sitä harmaata viivanpaikkaa, mut on mulla tuol kaapissa Apteekin r-testi, jos tulee tosi kyseeseen ja pitää saada varmistus..

Eilen töissä tuntu alavatsalla pistävää kipua vajaan tunnin..kiinnittymiskipua? ;) :p toiveajattelua..
 

Yhteistyössä