¤¤¤ Viikko 36 ¤¤¤

  • Viestiketjun aloittaja Raakel
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä vain oikeassa olet meillä venähti molemmilla viimekierrot lähes yhtä paljon oltiin silloinkin siis samassa ketjussa jännäilemässä, toivottavasti nyt olis molemmilla +++. Vauvakuume sen kun nousee, näin tänään kaupassa pojan muskarikaverin perheen ja heille oli pari viikkoo sitten syntynyt poika, oli suloinen ja pieni, en kyllä uskaltanut kovin lähelle mennä, ettei tää mun flunssani vaan tartu.
 
Ei mitään uutta auringon alla. Ei saa heittää mua pois tästä pinosta vaikka en käviskään ihan heti täällä. Me muutetaan jo huomenna eikä meillä oo nettiä sitte ainakaan ihan heti käytössä. Mut kumminki sitte taas voi koulussa kävästä täälläki kattoon. Samalla voin tulla kertoon jos jotain uutta on tapahtunu.
 
Raakel
Oiii, ihunaa! Meilläkin on sukuun tullu 2kk. sitten vaavi, jota ihailin lauantaina jälleen, hih..Mä en uskalla nyt päästää liikaa valloilleen kuumetta, joten yritän ottaa iisisti..

HenLai:
Ei heitetä =) .
 
Kaa
Kävin eilen katsomassa ystäväni vuorokauden ikäistä pikkuprinsessaa.... Ihana! Ja tuli ihan 100 % iloinen olo, ei lainkaan "katkera" tai surullinen. Nää on taas näitä sairaalassa työskentelyn etuja... noita vauvoja kun tulee vastaan joka työpäivä useampikin. :heart:

Itselläni enää viikko omaan jännityksen aamuun. Tätipäivä olis laskujen mukaan tän viikon sunnuntai, katsellaan nyt.
 
Kun päivät kuluvat melko nopiasti, odottelun merkeissä =) .

Toivotaan , että niitä plussia kehittyisi tähän pinoomme oikein monta!

Plussapuhalluksia! :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower:

Heippa ja voikaa kaikki hyvin! :wave:
 
Raakel
pikkumyy42......kp 18/28.................yk2...............4.toiveissa
whisnefka........kp 19/25-28............yk 9..............esikoinen
adimo...............kp20/26..................yk5...............esikoinen
herbie..............kp 20/28-29............yk2...............esikoinen
Karpalo67........kp 20/28-30............yk 3v............2.haaveissa
arabel..............kp 21/28.................yk3...............esikoinen
Peppi1981 .......kp 21/28-30...........yk26.............esikoinen
AnnaManna......kp 22/30................yk2...............3.toiveissa
Äippä 84..........kp 22/29.................yk7...............3.haaveissa
Nasu79............kp 23/28-30...........yk7...............3. haaveissa.
syliapina..........kp 23/29-31...........yk4...............esikoinen
Kaa..................kp 23/28................yk1...............esikoinen
tapsu85...........kp 24/30................yk2...............2.haaveissa
Raakel.............kp 26/32-(?heittoja?)yk2............6. haaveissa
samary............kp 26/27-28............4½ vuotta.....esikoinen
HenLai.............kp 26/27-28...........yk3...............esikoinen
Marimint81.......kp 26/30-36............yk1..............esikoinen
Pupuvaimo......kp 27/29-?..............pari vuotta...esikoinen
miranda-81.....kp 28/30-34............yk1...............2.haaveissa
caeza..............kp 29/30-36............yk7..............3.haaveissa?

Seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
Satu 78[color]

 
Raakel
Mulla tuli kolme ekaa, ekalla yrittämällä ja sit neljännen kaa meni joku 4-5kk. sitten tää ainut jäppinen oli lujan takana, joten lopulta sain jotakin pillereitä..mulla oli maitoh. kohollakin tuolloin..Otti tosiaan aikaa joku 8-9kk., jos ihan oikein laskin.
Nytkin tuntuu, että ei tärppää, vaikka ihan alkua mennään vasta! Kauanko olet yrittänyt?
Mun kamulla meni neljättä yrittäessä joku 4-5 vuotta!!!!!
 
Heippa kaikille! Jännät päivät sen kun vain lähestyy =) .
Mulla on parina päivänä tuntunut alavatsassa pientä menkkamaista jomotusta,
mutta empä tiedä onko aikaisemmissa kierroissa ollut vastaavaa. En oo niin tarkkaan itseäni tarkkaillut. Kaikessa rauhassa odottelen ja katsotaan kuinka käy.

Satu78 :hug:
Paljon plussatuulia jokaiselle!!! :heart: :flower:
 
hips..täällä testattu nega eilen..lisäksi tuhruvuotoa bongasin wc:reissulla tuossa keskipäivän aikaan...saa nyt nähdä koska täti kurvaa paikalle..näin ajoissa ei ole vielä koskaan löytänyt perille...
 
Kaa
Minäs viikonpäivänä meillä Kolmekutosilla olis testipäivä? Milloin jännätään?

Itselläni olisi jo sunnuntaina, mutta viisammin tekisin jos odottaisin vaikka keskiviikkoon. Silloin olisi vapaapäivä kotona... Muuten pitää tehdä testi ennen töihin lähtöä ja fiilis olisi sitten tuloksen mukainen koko päivän. Kohdun seutuja on vihlonut nyt muutaman päivän ajan. Olisikohan tuota kumpaakohan kipua, menkka vai kinnittymis? Jännää.
 
mä olen käyttäny jo mun jemma testitkin..vaan koska tuhruttaa niin kai se täti kurvaa kylään...kn kyllä takana ja aika kovakin..., mutta sen "sielunelämään" mä en ole paljoa ehtiny tutustumaan....kiinnittymisvuodoksi toivosin, vaan taitaa olla kumminkin todennäkösempää että tätiä enteilee...mullakin kaksi lasta ennestään ja aijemmin ei ole mitn kiinnittymisvuotoja ollu...

PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE; KAIKESTA HUOLIMATTA, tai juuri siksi :hug:
 
caeza: Esikoista alettuani odottaa mulla alkoivat kunnon "menkat", jotka loppuivat kuin seinään samana päivänä vai oliko se seuraavana. Plussatestin tein sitten parin päivän päästä tuosta... Tosin en usko, että nyt kuitenkaan olisin raskaana. Tissit eivät enää ole niin arat ja muutenkin välillä sellanen olo että kyllä ne pirun menkat vaan alkavat. :'(
 

pikkumyy42......kp 19/28.................yk2...............4.toiveissa
whisnefka........kp 20/25-28............yk 9..............esikoinen
adimo...............kp21/26..................yk5...............esikoinen
herbie..............kp 21/28-29............yk2...............esikoinen
Karpalo67........kp 21/28-30............yk 3v............2.haaveissa
arabel..............kp 22/28.................yk3...............esikoinen
Peppi1981 .......kp 22/28-30...........yk26.............esikoinen
AnnaManna......kp 23/30................yk2...............3.toiveissa
Äippä 84..........kp 23/29.................yk7...............3.haaveissa
Nasu79............kp 24/28-30...........yk7...............3. haaveissa.
syliapina..........kp 24/29-31...........yk4...............esikoinen
Kaa..................kp 24/28................yk1...............esikoinen
tapsu85...........kp 25/30................yk2...............2.haaveissa
Raakel.............kp 27/32-(?heittoja?)yk2............6. haaveissa
samary............kp 27/27-28............4½ vuotta.....esikoinen
HenLai.............kp 27/27-28...........yk3...............esikoinen
Marimint81.......kp 27/30-36............yk1..............esikoinen
Pupuvaimo......kp 28/29-?..............pari vuotta...esikoinen
miranda-81.....kp 29/30-34............yk1...............2.haaveissa
caeza..............kp 30/30-36............yk7..............3.haaveissa?

Seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
Satu 78
 
Kiitos AnnaManna päivityksestä!

Miranda: Pidän sulle peukkuja et oisit kuitenkin raskaana!

Ite tääl kummastelen edelleen, nyt on rintojen arkuus hävinnyt, samoin menkkamainen kipu, normaalisti on jatkunut menkkoihin asti. Esikoisen raskausaikana ne molemmat myös jatkui pitkälle, niin en ymmärrä mihin ne on nyt kadonnut. Menkkamaisen kivun tilalle on tullut sellainen vihlonta, välillä vihlasee niin että vetää melkein kaksinkerroin.

Sen lisäksi olen kauhistellut sitä tunnetta, että olisin varmasti raskaana, tänään jouduin melkein pakokauhun valtaan kun yhtäkkiä tuli mieleen, että entä jos ne menkat alkaakin! Tuntuu tyhmältä, kun monet on yrittänyt paljon kauemmin kuin minä, mutta se kauhu johtui todella vain siitä että mulla on ollu niin voimakas tunne siitä et olen raskaana, ikinä ennen ei ole ollut näin!!!

Niin ja maha on edelleen niin turvonnut, että olen farkkujen sijaan viihtynyt mieluummin löysissä verkkareissa... Onneksi olen kotona esikoisen kanssa, niin voi olla sellaisissa kuteissa. Mieskin kauhisteli taas illalla mun mahaa. Oon alkanu olla vähän huolissanikin, et jos ei tärppää, niin se turvotus ei voi olla ihan normaalia.

Täällä ei muuta ihmeellistä. Pidän kaikille peukkuja että tärppäis!!!
 
Kuulumisia täältäkin :)
elikkäs täti ei ole peloista huolimatta ainakaan vielä kurvannu paikalle...tuhruvuotokin jäi siis yhteen pyyhkäsyyn, nyt ei ole sitäkään näkynyt :D
en nyt vielä uskalla sen enempää sanoa...kun että kaupasta tarttu näppiin niitä fertest rasaustestejä....jos sitten kumminkin huomenna tekis...nyt 3kk ajan on kiero ollu 30-31 pv, sitä ennen heitti paljonkin...
 

Yhteistyössä