¤¤ Viikko 29 ¤¤

  • Viestiketjun aloittaja PippurinenMamma
  • Ensimmäinen viesti
Tiistai 10.7

Minni-07.................Kp 18/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
sh07.......................Kp 19/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83..................Kp 19/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Kuumetta................Kp 19/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
Meri-77...................Kp 20/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka...............Kp 21/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05.................Kp 21/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
Raakel....................Kp 21/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma........Kp 22/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina..................Kp 22/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Duikkis...................Kp 23/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale...................Kp 23/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti.................Kp 24(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa
 
Kuumetta: toivottavasti toi vahvempi lääke auttaa.

Mulla myös joka ilta ollu päänsärkyy, en oo lääkettä ottanu ku joka yö se sit häviää. Vatsan nippailu jatkuu, vähäisenä, mutta kuitenkin. Muutaman päivän on ikävästi toi emätin :ashamed: kutissu. Ei oo kivaa. Ei kuitenkaan tunnu et hiivaa olis. (mulla aika usein ollu, niin tiedän millasta on).

Iho kukkii oikein kympillä. Mulla muutenkin huono iho, mut inhottaa kun noita sormenpään kokosia finnejä tulee selkään (onneks ei naamaan :LOL: ). Ed. raskaudessa tuli myös, et voiskohan olla......?Tuskinpa :'(
 
Onko täällä kaikki kesälomalla?? Vai miks täällä on niin hiljaista??

Nyt on ovulaatio ohi mullaki, vihdoin ja viimein.. Nyt ei sitte muutaku odottelua ja odottelua.. Onneks työt pitää ajatukset pois tästä asiasta.. Onnistuu jos onnistuu, ja jos ei tällä kertaa niin ehkä sit seuraavalla.. Toivon niin kovasti et tärppää tästä kierrosta..

 
Venla05, nyt kun mainitsit niin mullakin on kutissut tuolta alhaalta nyt parina päivänä. Ei kuitenkaan tunnu hiivalta. Ei kutise niin paljon. Outoa, tällaista ei ole ollut sen jälkeen, kun tajusin (tai mies sen hoksasi) olevani allerginen muille kuin tietyn merkkisille tamponeille. Sitä ennen kärsin h****tillisestä kutinasta joka kuukausi!

Päänsärkyyn auttoi lopulta, kun vetäisin eilen kaksi (noh, kolme...) Paramaxia ja nukuin puoli tuntia. Ilman niitä en olisi kyennyt siivoamaan ja leipomaan tämänpäiväisiä vieraita varten (siitä surkeaa tarinaa kolmikymppisten ketjussa :( ).

Nuo selän finnit ovat ikäviä. Mulla tuli kunnon aikuisiän akne muutama vuosi sitten, kun vaihdoin e-pillerit minipillereihin. Lääkityksellä saatiin onneksi parannettua ja sain pitää hiljattain selästä avonaista hääpukua- en olisi ikinä uskonut vielä pari vuotta pillereiden vaihdon jälkeen! Onneksi ihana mieheni puhdistaa mielellään selkäni säännöllisesti :) (entinen ei olisi koskenut pitkällä tikullakaan). Hiukan pelottaa, mitä toivottavasti joskus alkava raskaus hormoneineen tuo tullessaan... Ennen tuota aikuisiän aknea minulla ei ollut mitään ongelmaa finnien kanssa.

sh07, pidän peukkuja sinullekin :) .
 
on täällä näköjään muitakin hereillä tähän aikaan! :) Mitään sen kummempia tuntemuksia ei ole...ainut vain että aamulla kun mies lähtee viideltä töihin niin huudan sille että tuoda karkkipussi,, sit syön karkit ja alan nukkumaan. Sitä nukkumista ennen on pakko käydä vessassa. Sit hikoilen kamalasti yöllä, rasvainen olo hiuksissa ja naamassa ja tosiaankin niitä näppyjä tahtoo tulla naamaan ja kaulalle. En tiedä oonko ihan kunnossa vai kuvittelenko. :D

Tällaisessa mielentilassa sitä varmaan kuvittelee kaikenlaista... :LOL:
 
Keskiviikko 11.7.

Minni-07.................Kp 19/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
sh07.......................Kp 20/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83..................Kp 20/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Kuumetta................Kp 20/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
Meri-77...................Kp 21/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka...............Kp 22/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05.................Kp 22/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
Raakel....................Kp 22/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma........Kp 23/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina..................Kp 23/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Duikkis...................Kp 24/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale...................Kp 24/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti.................Kp 25(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa
 
Huomenta!

Täällä suunnalla ei sit niin minkäänlaisia oireita. Mut mä vähän aattelinkin et tästä kierrosta ei tainnu tärppiä tulla kun sitä ovista en huomannu. Normaalisti huomaa siis selvästi.

Mut vielä viikko niin päästään jännäilee :whistle:
Musta on niin siistiä lukea miten muut on plussannu ja minkälaisia oireita on =)
 
Alan menettämään toivoa. Mahan nippailu on kadonnut ja rinnat ei oo enää kipeenä. Kohdunnipukka on aivan löysä ja edessä. Kaipa se täti kohta porhaltaa kylään, ehkä vähän aikasessa. Iho tosiaan kukkii kyllä ihan kympillä ja kuvottavaa oloa on ollut ilmassa jo viikon verran. :'(
 
Venla-05
Kyllä tämä on ikävää, ja se et (minusta ainakin tuntuu) Kaikki oireet kaivaa vaikka kivern raosta. kun sitä lasta tahtois niin kovasti. Aina kun menkat alkaa, niin sitä koittaa viimiseen asti miettiä, et jos se olis vain kiinnitysvuotoa, ja sitten pettymys tulee pahemmin vielä eteen kun tajuaa et menkat ne on! Tai ennen kun antaa itsensä hyväksyä tosiasia. Olis niin kiva kun saisi sen oman nyytykän!
:heart: :heart:

Mullakin noi kaikki oireet voi vaikuttaa mun pillereiden lopetuksen vaikutuksesta...ainakin toi älytön naaman näppyily... ei tykkää katsoa enää itteä peilistä! :D
koi
 
:heart: Keskiviikko 11.7. :heart:

Minni-07..............Kp 19/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
sh07...................Kp 20/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83...............Kp 20/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Kuumetta.............Kp 20/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
Meri-77................Kp 21/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka.............Kp 22/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05...............Kp 22/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
Raakel..................Kp 22/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma.......Kp 23/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina.................Kp 23/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Julianna.................Kp 24/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale..................Kp 24/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti................Kp 25(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa
 
Laitoin rivit takaisin ojennukseen, toivottavasti et Julianna pahastu... :ashamed:

Täällä oireiden kehittely saatu kuriin, pari yk:ta sittenhän olin ihan "valeraskaana" :D Ja sit tietty täti paukahti paikalle. Vähän kyllä mahassa nippailee, muuten ei mitään.. Siinä vaiheessa jos rinnat kipeytyy voin alkaa kehittelemään taas oireita, siitä nimittäin ekalla kerralla tiesin olevani raskaana. Mutta ei ne arista vaikka kuinka puristais.. :whistle: No, jännäilypäiviin on vielä aikaa.
 
Hei

Julianna, onko mulla siis oireita :)?! Päänsärkykö? Hmm, en ole tullut ajatelleeksi... tänään on taas särkenyt ja etonut vähän mutta liitän oireet kyllä migreenioireisiin, vaikkakin hyvin lieviksi sellaisiksi. Ja eilen sattui vatsaan, mutta söin puolikkaan banaanin ja olen banaanille allerginen ;) .

Juuh, olen lakannut tarkkailemasta mahdollisia oireitani, tein sitä aluksi, mutta nyt vältän herättelemästä liikaa odotuksia... koska pettymys on joka tapauksessa ensi viikolla kamala :( .

Mulla muuten taitaa olla tänään vasta kp 19 vaikka olen tainnut ilmoittaa sen alunperin väärin. Laskurin mukaan kuukautisten pitäisi alkaa keskiviikkona (jos kierto 25pv kuten viimeisten kolmen kierron keskiarvo olisi) tai sitten tiistaina, jos edellisisten alkamisesta laskee 25pv... Mutta jos kierron pituus onkin vain 24pv niin voivat alkaa jo maanantaina... odottelen siis alkavaksi ihan missä vaiheessa vain tämän ja viikon päästä viikonlopun välillä.. Jos mitään ei kuulu lauantaihin mennessä, aion testata. Sunnuntaina menkkojen alettua (tai plussan ilmestyttyä testiin) tulevat miehen muksut meille kuukaudeksi (ja silloin ei kahdenkeskistä hetkeä ole kuin nukkuessa...).

 
iltatahti
Jossakin ketjussa , oisko ollut odottajat ? tai vauvakuumetta ?
Oli otsikko kuukautisista ja raskaudesta. Sielä jollain äidillä ehti olla kolmet menkat (normaalit !) ennenkuin huomasi olevansa raskaana. En ehdi etsiä sitä ketjua...pitää kiirehtiä töihin. Pakko oli vaan tulla välillä koneelle kun tökkii tää duuni , no maanantaina lomille ja sitten jännätään joko ois tärppi käynyt.

Tärppionnea kaikille ;)
 
Torstai 12.7.

Minni-07..............Kp 20/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
sh07...................Kp 21/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83...............Kp 21/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Kuumetta.............Kp 21/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
Meri-77................Kp 22/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka.............Kp 23/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05...............Kp 23/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
Raakel..................Kp 23/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma.......Kp 24/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina.................Kp 24/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Julianna.................Kp 25/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale..................Kp 25/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti................Kp 26(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa
 
Tänään taas toi alavatta on kramppaillu ihan kympillä. Lähettiin mun mummun kans kauppaan niin meinas laattakin lentää. Oli kyllä ihan hirvee olo. Eikä uskaltanu mitään mummulle sanoo, kun jos vaikka...

Toivotaan whisnefka että päästään tonne odottajien puolelle :)







 
Torstai 12.7.

Minni-07..............Kp 20/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
Kuumetta.............Kp 20/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
sh07...................Kp 21/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83...............Kp 21/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Meri-77................Kp 22/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka.............Kp 23/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05...............Kp 23/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
Raakel..................Kp 23/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma.......Kp 24/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina.................Kp 24/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Julianna.................Kp 25/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale..................Kp 25/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti................Kp 26(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa

Vaihdoin nyt sulle kuumetta kp:n 20, toivottavasti meni oikeen..
 
Toivomme kovasti ja tottakai kaikkien muidenkin puolesta... vaikkakin se oma napa onkin tärkein! :D Mutta kyllä muiden raskautuminen antaa itselle aina kuitenkin toivoa :heart: Aamulla koittelin taas tota kn, aina vain on kova ja valkovuotoa. :) Muuten olo ei tunnu siltä että olis tärppinyt,, :( ja kuumetta yritin tässä yksi päivä testailla niin hajotin mittarin kun koitin saada sitä laskemaan niin se lensi lattialle :) Niin jäi kuumeen mittaamiset siihen. :D :LOL: Mutta onneksi se ei ollut elohopea mittari... Meillä Venla kaikki kuulostaa vielä lupaavalta,,,elätellään nyt toiveita loppuun saakka ja toivomme parasta! :heart: :D
 
Kiitti, sh07 :).

Eilisen jälkeen olen nyt sitten alkanut tarkkailla oireitani (ja siis kehittää niitä ;) ). Nokka on ollut tulossa viime viikon alusta lähtien, tosin uskon sen olevan allergiaa. Muuta en ajatellutkaan ennen eilistä ;) . Tänään on mahaa nipistellyt aina välillä (tuskin huomattavasti). Päänsärkyä oli lauantaista alkaen alkuviikon, tänään ei ole onneksi ollut. Illalla paleli, kun kävin yksin nukkumaan- piti laittaa oikein pyjama päälle :) . Ja vessassa on pitänyt käydä tavallista useammin, tosin ei pissalla vaan sillä toisella asialla :ashamed: . Sitä ei ole missään mainittu oireeksi ;) ? Ja tällä viikolla olen ollut NÄLKÄINEN! Maha on kurninut kovasti.

Olisiko siinä jo raskausoireita ;)? Vaikka viimeistään keskiviikkona NE taas alkaa, uskokaa pois...
 
Perjantai 13.7.

Minni-07..............Kp 21/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
Kuumetta.............Kp 21/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
sh07...................Kp 22/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83...............Kp 22/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Meri-77................Kp 23/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka.............Kp 24/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05...............Kp 24/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
Raakel..................Kp 24/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma.......Kp 25/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina.................Kp 25/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Julianna.................Kp 26/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale..................Kp 26/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti................Kp 27(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa

Toivottavasti kaikkien kp:t oikein...
 
Huomenta!
No sehän on sitten perjantai ja 13. päivä.

whisnefka tuleeko sulla sitä valkovuotoo sillein niin kuin ihan kunnolla pikkareihin asti vai onko sitä vaan siellä napukan luona? :ashamed: kysymys...

Aattelin vaan ku mä oon kans aika kova tutkailee tota napukkaa ja mul on sillein et oikeastaan vasta tänään on kovempi ja valkovuotoa on vaan siel napukan luona. Musta tuntuu et toi mun napukka on melkein koko ajan auki :LOL: eikä hirmu napakasti mee kiinni oikein missään vaiheessa

Päätä on nyt jomotellu pari päivää. Voi johtua liian vähästä unesta ja huonosta syömisestä. Et eipä niin kuin kerrassaan mitään oireita. Mut mä vähän jo tuol aiemmin kerroinkin et luulen oviksen menneen ohi huomaamatta tai sit sitä ei tapahtunut lainkaan. (toivottavasti huomaamatta ohi niin ois ees pienet mahikset)

:D ja vielä pitäis sen viikon verran odotella
PLUSSATUULIA KAIKILLE!
 
Moi Adeliina! Ja tietenkin kaikki muut!!
Adeliina kun kysyit tosta valkovuodosta niin mulla sitä tulee jonkuverran pikkareihin, mut enimmäkseen sitä on siellä kn lähellä! Ja tänään on perjantai ja kolmastoista niin ajattelin et testaan kun lähetään kolmeks viikoks lomaileen... katsoo sitten jatkoa kuinka on tuleeko se täti vai ei.

mulla taas aamulla kun mies lähti töihin niin kävin hakeen karkkipussin ja eka kävin vessassa ja sit sänkyyn syömään karkkia ja nukkumaan..lämmöistä en edelleenkään tiedä, kun sille kuumemittarille kävi nii ku kävi. :kieh: Kuinkas muilla menee?
Tää on niin kamalaa odottaa!!!

Toivotaan et me kaikki saataisiin se plussa! :heart:
 

Yhteistyössä