¤¤ Viikko 29 ¤¤

  • Viestiketjun aloittaja PippurinenMamma
  • Ensimmäinen viesti
Onpa hauska saada tuttuja mukaan. :D

Täällä ollaan pupuiltu kovasti. Ovis päivät pitäis olla tänään ainaskin laskurin mukaan. Nyt sitten mies kovasti käyttää tilaisuutta hyväksi ja joka välissä pitäis peittojen heilua :LOL: :LOL:

Oli kuulemma paljon kivempaa toi ykkösen yritys kun koko ajan kuulemma oltiin vällyjen välissä. :p
 
Minni-07.................Kp 15/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
sh07.......................Kp 16/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83..................Kp 16/28-30......yk.8.....Eka haaveissa
Kuumetta................Kp 16/24-25......yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
Meri-77...................Kp 17/28-30......yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka...............Kp 18/26-31.......yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05.................Kp 18/30...........yk.1.....Toinen haaveissa
Emminmamma.........Kp 18/27-32......yk.3.....Toinen haaveissa
PippurinenMamma..Kp 18/32...........yk.1.......Kuudes haaveissa
Adeliina...................Kp 19/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Duikkis....................Kp 20/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale....................Kp 20/29...........yk2.......Eka haaveissa
Iltatahti..................Kp 21(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa

 
Huomenta!

Täällä on yksi laiskanpuoleinen kirjoittelija, sorry :ashamed:
Siis kp on jo 19 ja mielestäni ovis ei oo vielä ollu tai ainakaan limoja ei oo näkyny. Kipuja kyllä oli tuossa yksi päivä, mut tulkitsin kasvukivuiksi? Toivottavasti nyt viikonlopun aikaan tulis, ukko lähös reissuun maanantaina.

Mollakalle :hug: ja uusille :wave:

Minä rupeen oottelee sitä ovista, palaan viel illemma jos ennätän
 
PippurinenMamma
olen ihan jotenkin sekaisin, eli en taho herätä kunnolla sitten millään |O ! Yleensä olen heti lähtövalmiina vaikka minne :LOL: ..Yöllä heräsin weskiin ja olin niin tööt, kuin olla voi :headwall: . En tykkää olleskaan.
Sit mua pakottaa pohkeita vähän väliä...
Olisko nää jotakin oireita(kuvittelee :/ )
Täällä sateista, buu..
Mut nyt syöpöttelemään :p :wave:
 
PippurinenMamma: Oireita vois olla hyvinkin =) toivotaan niin

Itselläni vatsaa nipistelee ja mukamas sellanen olo että olis jo tärpänny. :D . Tuskinpa, mutta etin koko ajan sellasia "oireita" kun ykkösen kanssa oli, mut en oo varma mitä sitä loppuen lopuks oli.

Oon huomannu, et mulla on iho todella arka joka paikasta, ja muistelisin tuollaista ollu aikasemminkin. Voiskohan se olla yks juttu. Ilmaa on maha täys, enkä oo mitään omituista syönny.

Kylläpä mieli tekee tepposia kun jotain niin kovasti haluaa. Ykkönen jätti päikkärit väliin ja nyt meni maate. Toivottavasti nukkuu sit aamuun asti. Voipi olla että meillä herätys on klo5. Ukkokin läks kalaan ( kaverin mökillä aikaansa viettelee kuitenkin) :p
 
Venla ja Pippuri :D eiköhän ne voi olla hyvinkin oireita.. mä yritän olla liikaa miettimättä mitään ku oon jotenki pessimisti etten usko et ois tärpänny.. toivoisin kyllä et ois.. mulla tuntuu ihmeen kovaa painetta mahassa ja tuntuu et pissattaa vaik ei kuitenkaa ja välillä tuntuu et menkat alkaa just vaik siihen on vielä aikaa.. vauvakuume ollut tosiaan jo niin kauan ja nyt kun tuo ukkokin sitä haluaa niin en millään malttais oottaa et tärppäis.. pelasin pleikkarilla ni eikö siinä välissä kuitenki pitäny käyä lukee näitä juttuja :kieh: ei se sitten varmaan unohu millään :LOL:
 
Adeliina Minulla tänään siis jo sama kuin sinulla eli kp.19. =)

Mitään kunnon ovista en ole bongannut ja ollaan yritetty pupuilla noin joka toinen päivä.. En osaa yhtään sanoa että onko tärpännyt, tuskinpa. Täällä vielä flunssa päällä, eli ei kovin ole pupuiluttanut.. :eek: No, katsotaan miten käy.

Venla Juu moi! :wave: ja täällä kanssa jotenkin hassusti mahassa "kiertää", tuntuu että olisi ilmakuplia täynnä. Toivotaan että pikkuiset siellä myllää! ;)
 
Minni-07.................Kp 15/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
sh07.......................Kp 16/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83..................Kp 16/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Kuumetta................Kp 16/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
Meri-77...................Kp 17/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka...............Kp 18/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05.................Kp 18/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
PippurinenMamma..Kp 18/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma........Kp 19/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina..................Kp 19/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Duikkis...................Kp 20/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale...................Kp 20/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti.................Kp 21(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa
 
PippurinenMamma
Minni-07.................Kp 16/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
sh07.......................Kp 17/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83..................Kp 17/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Kuumetta................Kp 17/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
Meri-77...................Kp 18/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka...............Kp 19/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05.................Kp 19/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
PippurinenMamma..Kp 19/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma........Kp 20/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina..................Kp 20/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Duikkis...................Kp 21/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale...................Kp 21/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti.................Kp 22(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa
 
PippurinenMamma
Kamala juttu eilen , kun siellä Powerissa nuori nainen kuoli sinne typhoonin alle :'( ..Mekin siellä just oltiin! Serkkuni tunsi tän -82vm. nuoren naisen vanhemmat :ashamed: ..
Mulla päätä särki heti, kun heräsin :ashamed: :ashamed: . Mulla nyt flunssaa muutenkin ollut.
Parempaa päivää toivon itselleni tänään ja muille kans mukavaa päivää¤aurinkoa¤
 
Pippuri mä luin siitä et siellä työntekijä kuoli.. kauheeta sellanen.. olitte? ette kai nähny sitä? se on varmaan ihan hirveetä nähä jotai sellasta ku muutenki se on.. täällä sataa, sataa ropisee.. monta päivää jo.. nii eihän haittaa jos lyhennän sun nimeä? :ashamed: toivottavasti päiväsi paranee ja pääkipu poistuu :hug:
 
Moikka!!

Mulla ovulaatio on tuloillaan testin ja tuntemustenkin mukaan. Testaan vielä huomenna jos tulis jo kontrolliviivan vahvuinen viiva..

Taitaa olla mulleki flunssa tuloillaan.. Ei kyllä nyt sopis sairastua kun ens viikolla on 6 työpäivää, mut jos sairastun niin sille ei voi mitään..

Plussaonnea tänne kaikille!! :hug:
 
Toivotaan sh07 että pysyt terveenä. Ei ole muutenkaan kiva sairastaa kesällä.

Aiheuttaako ovis alavatsa"kouraisuja"? Enpä ole koskaan tarkkaillut, ja laskurin mukaan olis pitäny olla 6.päivä...

Koko illan kouristellu alavatsaa, itseasiassa se alko jo päivällä, mut nyt illalla välillä niin, että on täytyny kaksinkerroin taittua.
 
Maanantai 9.7

Minni-07.................Kp 17/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
sh07.......................Kp 18/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83..................Kp 18/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Kuumetta................Kp 18/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
Meri-77...................Kp 19/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka...............Kp 20/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05.................Kp 20/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
PippurinenMamma..Kp 20/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma........Kp 21/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina..................Kp 21/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Duikkis...................Kp 22/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale...................Kp 22/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti.................Kp 23(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa
 
Heips...
miten täällä kaikilla menee? :D Kävin eilen ostaan aconin testin, mulla yleensä on käynyt niin, että silloin kun menkat myöhässä niin kylläpä on alkanut viimestään kun testin oot tehnyt..saman tien... niin nyt ajattelin jo ostaa varastoon niin ei tarvitse ko näyttää sitä itelle niin kyllä alkaa. :) Tuntuu vain siltä että ei voi uskoa jos testi näyttäis et ootkin raskaana.. :/

Nyt kun koittelin noita limoja niin valkovuoto onkin häipynyt, et ei varmaan tälläkään yk:lla oo tärpännyt.. ainut on vain et tonne kohdun nipukkaan ei tahdo ylettää ollenkaan..on noussut niin ylös...

vkl meni kotona kisun ja ukon kans.. :)
 
iltatahti
Kääk...tänään tuli klo 15.30 kun kävin vessassa, paperiin tuli siis verta ja pienen pieni verihyytymä, ihan pieni mutta hyytymä kummiskin. Kp 23, tasan viikko pupuilusta. Voisko olla kiinnittymisvuotoa ? tai joku perhanan vuotohäiriö ?
Ei kipuja eikä muita tuntemuksia. Verta oli mun mielestä aika paljon paperissa mutta pikkuhousunsuojaan ei tullut mittään.
Nyt en ole sen jälkeen käynyt vessassa.

Kokemuksia ??
 
Heippa siskot!

Mä vaan oottelen sitä ovista, mutta taitaa olla jo menny tai sit en tässä kierrossa ovuloinukaan kp on jo 21. Normaalisti mul on tullu sitä limaista juttuu ihan reippaasti mut täs kierrossa en oo huomannu. Et mä vähän niin kuin täs jo luovuttelen. :/

Venla sul kuulostaa tosi lupaavalle toi nippailu, mä tiesin esikoisesta et oon raskaana just sen nippailun takii.

Iltatähti mäkin veikkaisin sitä kiinnyttymistä jos ei rupee enempää tulemaan.

Whisnefka älä viel luovuta :)

 
Moikka!

Vieläkään ei ovulaatiotestiin tullu kontrolliviivan vahvuista viivaa, kuitenki vahvistui taas eilisestä, ehkäpä huomenna jo tulis tasavahva viiva.. Ihmeen myöhään on tää ovulaatio tässä kierrossa menny.. Toivottavasti nyt tästä kierrosta tärppää.. mut en jaksa uskoa siihen.. tässä on niin paljon kaikkee, koko ajan mahdoton stressi jostain..
Plussaonnea meille kaikille... :hug:
 
Nyt vaan odotellaan.. Tiistaina viikon päästä pitäis alkaa menkkojen, jos ja kun alkavat... Olen jo varautunut parin lomapäivän pilalle menoon ja koetan keksiä jotain piristystä itselleni.

Päätä on särkenyt lauantaiaamusta alkaen, lääke auttaa aina hetkeksi. Migreeniä taitaa olla mutta migreenilääkettä en tietenkään uskalla ottaa. Mies osti mulle jotain Panadolin halvempaa rinnakkaislääkettä, Paramax taisi olla sen nimi.
 

Yhteistyössä