***Viikko 27***

Onnittelut Piutsulille, hieno juttu!! :flower: Koska sulla on laskettu aika?

Kiitos Äiskä äiskä! Maltoin olla tänään testaamatta, vaikka helppoa se ei ollut. No huomen aamulla sitten... Menkkoja ei kyllä kuulu, että kai tässä pian pitää alkaa uskomaan! :)
 
Ai niin unohdin kysyä, että mitä Hannamannalle kuuluu? Lohdutuksen sanana, että mullakin näytti ensin negaa ja senkin jälkeen tullut vasta haamuja, vaikka jo monta päivää yli . Ja toisaalta tuo oireettomuuskin voi olla hyvä juttu! Pysyis täti vaan poissa! Tsemppiä!
 
neitikevät Kerrohan sitten millainen viiva huomenna tulee =)

Laskettu aika luultavasti 20.3. Joten ihan alkumetreillä vielä mennään. Sattaa kyllä päivällä tai parilla heittää suuntaan tai toiseen toi mun arvio.

hannamamma Onko täti pysynyt poissa...? Mulla ainakin tälläinen suht oireeton olo oli parempi merkki kuin tissien kivistykset yms. Tsemppiä!

Kai sitä pitäis nyt siirtyä odottajien puolella!
 
onnea piutsuli :heart:
täti on todellakin pysynyt poissa ja kaikki menkkaoireet kadonneet. :$ tein testin ja kait siihen joku haamu/roskishaamu tuli.en vielä juhli. :) mutta soitin tk:n ja pitää varmaan perjantaina viedä sinne näyte tai otetaan verestä. en ole ihan varma. huomenna selviää sekin. mä olen jotenkin epävarma vielä olostani. tuntuu oudolta.. kp nyt ilmeisesti nyt 31 eli kait testi voi olla negagin.
kiitos teille ystävät kun kyselette. :hug: tulen kertomaan kun jotain selviää. toivotaan parasta pelätään pahinta. :D
 
hannamanna, älä vielä heitä kirvestä kaivoon, tuollainen vuoto on kuulemma ihan tavallista raskauden alkuaikoina, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Pidetään peukkuja!

Vähän kanssa jännittää huominen testaus! Saas nähdä kuinka käy!
 
neitikevät olet ihanan positiivinen :hug: mutta nyt se tuhruttelu on jo punaista verta. :( olisiko sitten ollut se kemiallinen keskenmeno kun testikin vähän haamuili. :| mutta laita sinä minulle huomenna ihana kuva vahvoista viivoista. minä siirryn ihailemaan esikoisen leikkejä ja jätän nyt kuumeilun teille viisaammille. :) :wave:
 
Tein tänään testin ja siihen tuli KAKSI VIIVAA!!!! :D :D :D
Ei vieläkään yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta viiiva kumminkin. Kai sitä nyt pitää uskoa, että raskaana ollaan. Aika epätodellinen olo ja kun kaikki on niin uuttakin vielä :ashamed:...
Täytyy tästä kai pikkuhiljaa siirtyä maalismasuihin. Mulla olis laskureitten mukaan laskettu aika 16.3.

hannamannalle :hug:
 
:flower: :flower: Plussanneille, :hug: Pudonneille!!

Putosin itsekkin kuin kana orrelta vaihteeksi mutta minkäs teet.. =)
Täytyypi lähteä kattelemaan uusia viikkopinoja jos vaikka kiinnostais vielä jännäillä. Kaikkea hyvää kaikille, toivottavasti vielä muiden pudonneiden kanssa pääsee jännäilemään!
Adios!
 
Moi,

olin kauan poissa meilin ääreltä ja tiedoksi kaikille että täti tuli viikkoja myöhässä 21.7. nyt sitten uuteen pinoon, tosin en tiedä mille viikolle laittaisin kun kierto noin heittelee, että sellaista.
 

Yhteistyössä