***Viikko 27***

peukkuja kaikille neganneille, mutta ei vielä toivoansa menettäneille ...

mulla ei näy tätiä, ja kohdunnapukka on kova kuin mikä. vatsan kiristely meni sekin ohi, eli tädin tulon merkit täysin hävinneet. ihme juttu tää halutun raskautumisen kuvittelu kehon merkeistä, kun testi sanoo miinusta. kai kun oikein toivoo alkaa fyysiset merkit puhumaan omaa kieltään.
 
köpömummo: Jos kerran täti on pysynyt poissa niin kaikki on vielä mahdollista! Kärsivällisyyttä!

Papagena: Heti tänne tulos kertomaan! :saint:

Tässä mun aamupissa-tulos (Kamera ei oo aivan niin tarkka ku mitä se livenä näyttää):
http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/DSCN2611.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/DSCN2612.jpg

Ukkokin kyllä jotain tossa näki. Mitä mieltä ootte?

syliapina: Toivotaan, että sussa on vähä ennustaja eukkoa ja oot oikeassa tuntemuksines!

äiskä äiskä: Millä kp:llä sait noin vahvan viivan? Näyttäs samalta testiltä ku mulla!?

Mä kömmin vielä koiran kaveriks nukkumaan pariks tunniks!
 
PERJANTAI 6.7.

Papagena..............kp 25/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 26/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 27/28...............yk5...........esikoinen
neitikevät...............kp 29/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 29/35..............yk2 ...........esikoinen
Susan82.................kp 31/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo..........kp 31/28-31..........yk1............2.lapsi
Rhea......................kp 33/30...............yk1............esikoinen
piutsuli..................kp 36/30-47...........yk3............esikoinen?

Haamuilijat

Papagena
Rhea.................................LA 11.3.2008

Plussanneet

myymä..............................LA 9.3.2008
Oikukas.............................LA 11.3.2008
äiskä äiskä........................LA 14.3.2008

Tulevat plussaajat

gataa
HelmiPihlaja
Ada
Rötväles
Tuikui
hissu
 
Lunttasin taas jostain ja olihan papagena haamun saanut! ja Rhealle myös onnea! mun ihan eka haamu oli just tollanen! siitä kaks päivää ni tuli jo selvä plussa :D kertokaahan papagena ja Rhea pistänkö haamunneisiin? ;)
 
ou, ja mä vastaan viel Rhealle et mun se plussa oli aika samanmoinen ku se äiskä äiskän ja mulle se tuli kp 33. Mut sitä hormoniahan erittyy kaikille eri aikaan :) ja se kaksinkertaistuu kahdessa päivässä joten ylihuomenna pitäisi olla paljon vahvempi viiva jo :p
 
Mä laiton sut Papagena tuonne haamuilijoihin, kun tämän päivän listaa päivitin.. jätin vielä kp:t näkyville, otetaan sitten pois kun plussa viiva vahvistuu =) vielä kerran :hug: siitä :heart: onneks et heittäny sitä kirvestä kaivoon ;)
 
Kyllä mäkin testasin ensin negan ja nyt vasta vaaleen vaalee haamu ku on jo kp 33/30! Eli ei se vielä mitään meinaa, kunhan täti pysyy poissa!

Kiitos onnitteluista ja vastauksista! :heart: Mä varmaan vielä parin päivän päästä koitan saada vahvemman viivan ja sit vasta soittelen lekuriin jos vielä tarvii.

LA ois nyt ilmeisesti joku 11.3.2008 Pari päivää ennen koiran synttäreitä. =) Eli saa laittaa sinne haamuilijoihin.
 
PERJANTAI 6.7.

Papagena..............kp 25/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 26/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 27/28...............yk5...........esikoinen
neitikevät...............kp 29/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 29/35..............yk2 ...........esikoinen
Susan82.................kp 31/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo..........kp 31/28-31..........yk1............2.lapsi
Rhea......................kp 33/30...............yk1............esikoinen
piutsuli..................kp 36/30-47...........yk3............esikoinen?

Haamuilijat

Papagena
Rhea.................................LA 11.3.2008

Plussanneet

myymä..............................LA 9.3.2008
Oikukas.............................LA 11.3.2008
äiskä äiskä........................LA 14.3.2008

Tulevat plussaajat

gataa
HelmiPihlaja
Ada
Rötväles
Tuikui
hissu


****

toin vähän lähemmäs ja värittelin. olikohan tohon muokattavia? niinkun haamu-puolelle siirrettäviä?
 
katoin tuolta http://www.tekay.fi/index.php?option=com että mulla ei vielä testi näyttäskään positiivista vaikka oottasinkin..se vähän kohensi mieltä. eli jos nyt kiltisti odottelen ainakin tiistaihin ja sitten uudelleen ellei täti kurvaa paikalle ennen sitä. lähden kuntoilemaan! :wave:
 
Heippa täältäkin!!

Aamupissasta tein testin ja haalee viiva sieltä tuli...Katsotaan nyt vahvistuuko. Epäilen että ovulaatio oli myöhään tällä kertaa ja luulin että bongasin kiinnittymisvuodonkin. Pitänee hätäisenä huomenaamulla vielä testata uusiksi. Samanlainen viiva tuli kuin Rhealla joten kai mullakin on toivoo...Vähän vaikee vaan itse aina välillä uskoa että vois olla raskaana....
Huomenna lisää!

Haamuilijoille ja plussanneille vielä onnea!!! :heart:

Ja tippuneille :hug:
 
Onnittelut piutsuli! :flower: :heart: Tuuhan huomenna kertomaan mitä testi näytti.

Mä aion testata vielä sunnuntai aamuna ja jos edelleen viiva näkyy niin maanantaina soittelen lekuriin. Ei vaan oo hajuakaan, että mihin sitä pitäs täällä JKL:ssä soittaa. :/
 
öh.. hitsit tätä turvotusta. just tultiin cruisingeista ja siel alko mahaa turvottaan ihan hullun paljon. ja muljahteleen alavatsassa. vessassakin kävin ni oikeen pelästyin ku oli maha niin isona...... ja mulla ei ntässä rungossa ole ikinä mtn turvotuksia ollu :whistle:
 
sylipaina ja neitikevät tulikos teillä roskishaamuja tai viivanpaikkoja? mulla oli eilen tullut siihen viivanpaikka/roskishaamu kun katoin sitä testiä illalla. mä en oikeen ymmärrä miten se voi tulla siihen testiajan jälkeen. ei mulla koskaan aikasemmin oo mitään viivoja tullu ellen oo oikeesti ollut raskaana. kenellä kokemusta noista viivanpaikoista? onko tullut kuiten plussa myöhemmin.. :) olispa jo tiistai ni vois uusia testin. :p
 

Yhteistyössä