Moikkelis kaikille
Ihanaa lukea että osalla on jo oletettuja oireita B)
Ikäero keskusteluun en tietenkään voi ottaa kantaa omien lasten kohdalta kun niitä ei siis tietenkään ole
Mutta mulla on omien veljien kanssa aika suuret ikäerot..12v ja 7v. Joskus tuntui ettei ollut veljiä ollenkaan, kun olin niin paljon nuorempi ja ulkona kaikista kuvioista...mutta nykyisin varsinkin tuo 7 v vanhempi on todella rakas, tietysti myös toinen on tärkeä. Eli varmasti kaikissa ikäeroissa on puolensa.
Itse olen ollut tämän kierron todella kuutamolla kaikesta, ovista yritin bongata, mutta en onnistunut (kai sen pitäisi nyt jo olla tapahtunut???) testit eivät näyttäneet kun kerran (ehkä kuvitellun) sen haaleimmastakin haaleimman haamuviivan
mieskin ihmetteli että voiko testeihin edes luottaa. Peittoja ollaan kuitekin heiluteltu aika paljon, joten jännäilyä tässä on kuitenkin edessä.
Ketä olikana testaamassa silloin sunnuntaina 20.päivä??Mulla taitaa mennä sinne asti myöskin, ellei täti ilmoita tulostaan aiemmin.
ihanaa kohta Greyn anatomiaa, harmi että se jää tauolle, ei ole enää viikon kohokohtaa
:'(
Kuulumisiin :wave: