*****Viikko 20 piinailijat*****

Heippa pitkästä aikaa!

Ja tervetuloa C81!!

Oma napa; nyt on ultralla katsottu, ja "komean" kokoinen follikkeli on kasvamassa... että tästä päivästä eteenpäin aion kellistää ton mieheni joka toinen päivä... jo on romantiikka kaukana tästä hommasta :ashamed: :p

Joku taisi kyselläkin hoidoista... eli meillä on juuri alkanut kierron kartoituksella. Tähän mennessä kaikki kunnossa. Miehen pitäisi toimittaa näyte, mutta en suostu juuri tällä hetkellä siihen, että tavara heitetään hukkaan laittamalla se purkkiin :LOL: :kieh: :kieh: ...ehkä parin viikon päästä..

Tsemiä kaikille oviksen bongailuun tai pupuiluun... missä kierron vaiheessa nyt kukin onkin!
 
C 81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 12:04 tipsu84 kirjoitti:
Moi C 81! :wave: Tervetuloa joukkoon! Lisäsin sinut listaan,mutta et kertonut monesko yk on menossa?
Kiitos :) yk on epämääräinen..

Mulla on yksi km takana 04/06 viikolla 5+5. Tämä on tällaista tjottailua ollut ehkäpä syksystä, muttei kunnon yritystä, kun mies ei suostu kun tjottailuun vasta.
 
Tervetuloa C81!!

Täällä on ollut touhukas päivä.. Olen leiponut 2 piirakkaa.. Yhden suolasen ja yhden makoisan hedelmäkapiirakan :p
Ilalla viel pitäs jaksaa siivota kun aamulla tulee vieraitai..
Pääsen ihailemaan vatsaa.. Mun kaveri odottaa kolmatta lastaan.. Meillä on lapet tulleet pienillä ikäeroilla.. Tytöillä 4kk ikäeroa ja pojilla 3kk..
Valittavasti tulee olemaan paljon enepi tuo ikäero :/
Mutta jospa pian meilläkin tärpäisi ettei vuosi tolkulla tarteisi odotella..
Luin tuossa just juttuja lapsttomuudesta.. On ne vaikeita asioista ja todella raskaita.. Toivoisi ettei kukaan joutisi kärsimään niistä,, :heart:

Mutta nyt pitänee mennä katsatamaan mitä uuni sanoo :whistle:

-Taika-
 
:wave: Huhuu!


Ajattelin nostaa pinoa hieman. Eipä tänne mitään uutta sitten kuulukaan. Töitä, töitä, töitä... Nämä kaksi viikkoa tässä täytyy kärvistellä epätietoisuuden vallassa. On se kroppa vaan aika vekkuli, kun se alkaa kehittää noita mukamas oireita jo muutaman päivän kuluttua oviksesta. Mulla on ollut suu kuin sahara ja omituinen metallinen maku koko ajan. Mutta kun se halu ja tahto on niin kova, että ei sille mitään mahda!

Hauskaa illanjatkoa ja peukkuja kaikille!
 
Tervetuloa joukkoon C 81 :wave:

Ja Hilma71 eikun vaan peitot heilumaan, kun on lupaava munasolu irtoilemassa! ;)

Mukavaa, että täällä on ollut vähän vilkkaampaa vaihteeksi =)

Meillä on hiukka vaikeuksia pitäytyä tuossa joka toinen päivä -systeemissä, kun nuo ipanat ei meinaa taipua yöunille aikanaan :kieh: Miehellä on kuitenkin aamuisin niin aikainen lähtö, että ei oikeen voi yötä myöten hommailla :(

Kierto alkaa olla jo ihan hyvällä mallilla päivien valossa, mutta täytyy kyllä sanoa, että kuivanpuoleista on :( Noinkohan kierto meinaa sitten venyä... No ei auta kun ootella ja ihmetellä :whistle: Meidänhän ei ole tarkoitus yrittää "verenmaku suussa" - vaikka sitä tuntemusta voisi loppukierrosta toivoakin (ainakin kuopuksesta muistan, että oli metallinmakua) :LOL:
 
PERJANTAI 4.5.2007

Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 14/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 16/30-33....................yk5
Peppi1981.....................kp 17/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 18/32-33....................yk7
Emppu1978...................kp 20/30-35....................yk11
Tipsu84.........................kp 22/31-34....................yk4
C 81.............................kp 25/34.........................yk?

Toista toivovat
Hilma71.........................kp 11/24-26.....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 11/25-27.....................yk15
Meimei...........................kp 13/28..........................yk5
Miisu..............................kp 16/28-34...................yk20
Hemuli...........................kp 23/32........................yk1


Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 14/26-28(-42).............yk1½
Babygirl.........................kp 16/25-26...................yk 1
Mantelikukka..................kp 19/28........................yk4
Taika-79........................kp 20/30-34....................yk8
 
Huomenet! Tänne ei kuulu mitään uutta, ovul.testin viiva oli jo vähän vahvistunut, joten eiköhän se tässä viikonlopun aikaan ole ovulaatiokin. Nyt se tietysti on ovulaatiokin sillä "oikealla" paikassa kp 14 kun maanantaina sitä lääkärille valitin että se on liian aikaisin. :D No samapa tuo millon se on kunhan on. Ja Terolutit sit vasta kehiin kun ovis on ollut. No niin, täällä sataa normaaliin toukokuiseen tapaan lunta. Pakko silti lähteä vähän ulkoilemaan. (joku mielenvikaisuus sai minut hakemaan kirjastosta kaikki irtilähtevät kirjat callenticsista, nyt on sit sellaset lihakset mukavasti kipeinä joiden olemassaolosta en ole tiennytkään...)
 
Kukkuluuruu kaikille. :wave:

Raparperitaivas: Sulla ainakin on samat hommat ku mulla; terolutit menossa. Minulla ovis olis tiistaina, eli just kp 14/28, vaikka kaksi edellistä kiertoa venyi monta päivää. Terot aloitin siis keskiviikkona ja yritän muistaa ottaa ne suurin piirtein samaan aikaan päivästä.

Tosin vähän pelottaa, että jos nyt tärppääkin, nin mitä sitten tapahtuu kun lopetan terot kp 24, niin kuin käsly on???? Helistin lääkäri (verkossa) kyllä lupasi, että terojen lopetus ei aloita vuoto, JOS OLEN raskaana.

Voi, kylläpä jännittää tulevat päivät.
MUTTA: Tänään vietetään esikoisen 4-vuotis synttäreitä, joten en kerkiä nytenempää omaa napaa tutkailemaan.

Lunta sataa täällä savossa, miten muualla: onko yhtä keväistä :LOL:
 
:wave: heippa kaikille!

:attn: varoitus limaisia juttuja :attn:
Sellaista kysyisin, että kun aamusella bongasin venyvää limaa, niin mistäs sen nyt tietää, että onko tuo ovislimaa vaiko eilisen touhuilun jälkiä :ashamed: Sorry :ashamed: Ja sitten se, että kun niitä limoja bongaa, niin onko se ovis jo mennyt vai vasta tulossa vai päällä just?
Kiitos ja anteeksi (niin sitä vaan voi kaks tenavaa olla ilman että tietää näistä asioista mitään!) :xmas: :LOL:
 
Haudi sisaret :wave:

Tervetuloa C81

Tosiaankin pino on hieman elänyt, kiva nähdä, että porukka jaksaa kuitenkin kirjoitella jotakin :) Itsellä on ollut ihmeellisen vaihteleva fiilis, eilen juuri käytiin miehen kanssa keskustelu lapsen saamisesta ja meidän valmiudesta. Onko muille käynyt niin että epävarmuus iskee? Ehkä se johtuu siitä ettei tärppää ja jotenkin viime kierron jälkeen on ollut toivoton olo, eikä oikein ole edes kiinnostanut koko vauva asia??? OUTOA. Kuitenkin hormoonit on hyrränneet ja peittoa on heiluteltu.

Ja siltikin, ovista olen yrittänyt bongailla :ashamed: joo kai mä olen sekoamassa :whistle: Ihmeellisiä tuntemuksia. Kai sen oviksenkin pitäis kohta tapahtua, ehkä sunnuntaina, raivostuttaa jo senkin tutkiminen ja odotus että milloin milloin.

Anteeksi mulla on joku neganega päivä :/

Naureskelin tuota stoppiksen juttua, kun mulle kävi tänä aamuna ihan samat. Tosin meillä ei ole yhtään laste =) Mutta tosiaan mietin suihkussa että kumpaa limaa tämä nyt on, eilisestä illasta vaiko oviksesta :eek:

Iloista viikonloppua kaikille, ja älkää välittäkö mun negatiivisesta ajatuksenjuoksusta....
 

LAUANTAI 5.5.2007

Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 15/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 17/30-33....................yk5
Peppi1981.....................kp 18/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 19/32-33....................yk7
Emppu1978...................kp 21/30-35....................yk11
Tipsu84.........................kp 23/31-34....................yk4
C 81.............................kp 26/34.........................yk?

Toista toivovat
Hilma71.........................kp 12/24-26.....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 12/25-27.....................yk15
Meimei...........................kp 14/28..........................yk5
Miisu..............................kp 17/28-34...................yk20
Hemuli...........................kp 24/32........................yk1


Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 15/26-28(-42).............yk1½
Babygirl.........................kp 17/25-26...................yk 1
Mantelikukka..................kp 20/28........................yk4
Taika-79........................kp 21/30-34....................yk8


Toivottavasti ei tullut kämmejä :whistle:

Kiva Hysteerinen, että joku muukin ihmettelee näitä juttuja :LOL:
 
Heippa vaan kaikille. Hiljaiseloa on taas tullut tämän suhteen vietettyä, kun tuo työ vie niin paljon aikaa. Lopun ajan yrittää sitten jakaa lapsille ja niille pakollisillle kotitöille. Konetta ei oikein jaksa avaa sitten yöllä. Mutta nyt pääsin hetkeksi tänne joten kiva nähdä että meitä on täällä näin monta taas.

Tossa mietin ihan samaa että oma kroppa alkaa tuntea mitä ihmeellisimpiä juttuja oviksen jälkeen.... :ashamed: Ja kyllä on pakko tunnustaa että välillä tässä kiireessä se vauvakuumekin meinaa haihtua. Mutta sitten taas kun saa nukuttua yön hyvin ja asiat sujuu niin siellähän se vauvakuumekkin taas on.

Peittoja heiluteltiin siinä oletetun oviksen aikaan ja vähän ennen reippaasti. =)

Nyt meen leikkimään muksujen kanssa, joten hyvää viikonloppua! :D
 
Aurinkoista lauantaita!

Tervetuloa jännäilee C 81.

Jälleen on vapaapäivät vietetty ja työmaa kutsuu, mutta nou hätä! Mukava lähteä töihin, kun ollaan miehen kanssa puuhastetu pari päivää yhdessä pihahommia ja paljon muutakin :LOL: Vietetty laatuaikaa yhdessä. Miehen selkä on parantunut erinomaisesti, joten seuraavassa kierrossa on oltava aktiivisempi ellei nyt yhdestä "hätäisestä" tärpännyt :)

Kuinka teillä muilla menee? Piakkoin päästää jännäämään miten monta plussaa saadaan tässä kierrossa. Toivotaan, että mahdollisimman monella olis tärpännyt.

Mutta, nyt lähden kasaamaan eväitä ja sitten ajelemaan duuniin :wave:
 
Lauantaita. Jee, ovisplussa tänä aamuna täällä!!!!! Hetken jo epäilin että onkohan sitä tässä kierrossa edes. Paljon on ollu nyt juttua siitä että mitkä ovistestit on hyviä jne. ja edelleen minä liputan näitten Fertestien puolesta. Aivan loistavia. No niin, palaillaan taas. Viettäkäähän hauska lauantai. :D
 
Heippa!


Pikkulintu77: Mukava kuulla, että miehesi selkä on paranemaan päin!

Raparperitaivas: Onnea ovisplussasta!

Onneksi meillä ovis osui viime viikon loppuun, sillä nyt vauvatouhut olisi kyllä aivan olemattomat. Miehellä on "sivubisneksenä" peltohommia, joten siellä menee nyt myöhään yöhön. Itse olen niin väsynyt illalla, että hipsin sänkyyn viimeistään kymmeneltä.

Mä en malta odottaa sitä aikaa, kun me kaikki aletaan jännittää testaamisen kanssa!!!!!
 
Aurinkoista Lauantaita kaikille!

Meillä oli eilen illalla talkoot.. Olihan käsi kipeä kun 2 tuntia haravoitiin.. No onneksi palkito oli ihan mukava.. Saattiin pihviä ja makkaraa ja siideriäin taloyhtiö tarjosi.. Ei vaan mikään lämmin ollut ilalla pihalla grilailla.. Meini sit vähän myöhään kun eksyin tuonne naapuriin vähäksi aikaa.. Mies oli lasten kanssa kotosalla..Mut oli iha kiva valvoa vähän pitenpääkin :D
Tänäänkin voi olla et valvotaan miehen kanssa tai sitten ei..
Lapset joka tapauksessa meni miehen vanhemmille hoitoon niin saa rauhassa mihen kanssa tänään olla.. Tuossa jo ist :D tettiin kukkia ja käytiin sängyssäkin köllimässä..

(.) Eilen ja tänään on ollut jotain tuntumuksia ala vatsassa.. En osaa niitä sen tarkemmin kuvailla.. Oisiko ne kiinnityskipuja.. Mä luulen et ovis ois mulla ollut viikko sitten..Jännäksi taas menee mut pitää koittaa pitää järkikädessä ettei taas tiputa korkeelta ja kovaa..

-Taika-
 
Minäpä hyppään tähän pinoon, tuttuja nikkejä näkyi tuolta vko16 pinosta, että :wave: vaan!
Toinen olisi tarkoitus saada alulle kp18/30 menossa kait tällä hetkellä. Tässä kierrossa en ole jaksanut tikutella ja mitään ei oikeastaan olla yrittämällä yritelty, katsotaan ja toivotaan.
Nyt vetäydyn takavasemmalle ja toivon kaikille paljon +
 
täällähän on juttua tullut.. =)

Sen verran omista kuulumisista, että taitaa yrittäminen olla ohi tässä kierrossa..kovasti ollaan kyllä yritettykin.. olemme touhunneet paljon makkarin puolella ja olen pyrkinyt jäämään sänkyyn makaamaan, jotta sisään jäis mahdollisimman paljon.. mutta tosiaan rinnat ovat tulleet tässä parissa päivässä aroiksi eli eikös se kerro, että ovulaatio on mennyt.. hiukan ottaa päähän, että ne menivät jo nytten kipeiksi, sillä tädin pitäis tulla kylään vasta parin viikon kuluttua.. yleensä mulla tulee nää oireet vasta viikkoa ennen tädin tuloa, mutta nyt ne sit päätti mennä kipeäksi taas aikaisemmin.. ei ole mikään mukava tunne.. onneksi toi kipeytyminen tapahtuu kummassakin rinnassa yhtäaikaa ja on ollut oireena jo monta vuotta, että ei tarvitse pelätä mitään vakavampaa.. ekalla kertaa mie olin ihan paniikissa, mutta sitten kun se arkuus loppui parin päivän päästä tädin tulosta, niin tajusin, että se on vain oire siitä, et täti tulee.. nykyisin oon lukenut, että se liittyy jotenkin keltarauhashormoniin..

mutta nyt ei tosiaan muuta voi, ku vain pidän mielessäni peukkuja, että täti ei kurvais kylään.. kaikkemme olemme antaneet ja jos se ei sitten riittänyt, niin ensi kierrossa olemme päättäneet ostaa testejä ja kokeilla niillä, jos löytyisi se tärppipäivä.. =)
 
Sunnuntai 6.5.2007

Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 16/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 18/30-33....................yk5
Peppi1981.....................kp 19/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 20/32-33....................yk7
Emppu1978...................kp 22/30-35....................yk11
Tipsu84.........................kp 24/31-34....................yk4
C 81.............................kp 27/34.........................yk?

Toista toivovat
Hilma71.........................kp 13/24-26.....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 13/25-27.....................yk15
Meimei...........................kp 15/28..........................yk5
Miisu..............................kp 18/28-34...................yk20
Hemuli...........................kp 25/32........................yk 1

Noppi.............................kp 19/30.......................yk?
[
Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 16/26-28(-42).............yk1½
Babygirl .........................kp 18/25-26...................yk 1
Mantelikukka..................kp 21/28........................yk4
Taika-79........................kp 22/30-34....................yk 8

En ole ennen päivittänyt listaa, joten korjatkaa jos kämmäilin!


Täällä aloitellaan jo tänään uutta työviikkoa, joka sitten sattuukin olemaan viimeinen ennen kesälomaa! Ihan kiva lomailla, mutta on tämä toukokuu vaan aikas aikainen ajankohta kesälomalle. No minkäs teet, meidän työpaikalla lomat kiertävät ja jonkun on sitten lomailtava jo näin aikaisin. Onneksi sain vielä heinäkuun alkuun lähes 2 viikkoa lisää = )
Mitään kummempia tuntemuksia ei ole ollut, ehkä to-pe oli vatsalla pientä nippailua, mutta se nyt voi olla mitä vaan, kun ei tuo masu aina oikein toimi :ashamed:
Mua kiinnostaa kovasti noiden uusien raskaustestien herkkyys ihan ammattini puolesta, joten ajattelin testata jo 3 vuorokautta ennen kuin menkkojen edes pitäisi alkaa eli... hui jo torstaina. Aikas pöhlöä, mutta katsotaan :LOL: <br><br>
 
stoppis harmailee
:wave: sunnuntaita kaikille!

Täällä on ovis kaiketi ohitettu, koskapa iho tuntuu lämpimältä ihan käsiinkin ja viluttaa - eli lämmöt lienevät nousseet :) Ja touhuiltu on ihan sopivasti, joten nyt vaan toivotaan parasta! :D

Kiva kun lkaupat on tänään auki, jospa lähdettäis vähän ostoksille - vähän kodintekstiiliä voisi uusia, kun lasten synttäritkin tulossa, että viittis kutsua porukkaakin :whistle:

Ovisonnea kaikille ja jos on jo ohitettu, niin onnea odotteluun!
 
Moi!

Sunnuntai on kulunut ulkosalla ja lapsen kanssa touhutessa. Kunpa viikonloppu jatkuisi vielä, mutta ei...

(.) Alavatsasta, samasta paikkaa kuin oli oviskipua, on vihlaissut aina välillä. Ja luulin jo menkkojenkin alkaneen, kun ulkona peuhasin ja yhtäkkiä tuntui jotain valuvan... No, ei mitään punaista näköpiirissä, mutta erittäin limaista kuitenkin. Tuntui kuin olis ollut toinen ovulaatio. Siis tuntui siltä, ei tietenkään ollut.

Pitäisiköhän vaihtaa nimimerkkiä, kun huomisin jonkun muun käyttävän samaa, mutta pienellä alkukirjaimella? No, vaihdan seuraavassa pinossa... jos sinne täältä rysähdetään!
 
Hysteerinen harmaana
Tervehdys

Aina vaan heti omaa napaa:
Luulin jo ettei mulla edes tapahdu ovulaatioa, mutta tänään tuli tikkuun haalean haalea viiva :eek: ehkäpä se huomenna sitten jo on vahvempi, joten nyt vaan peittoja heiluttamaan. Laskin tuossa, että jos huomenna on ovis, niin mun jännäily menee kyllä varmasti tuonne viikon 21 alkupuolelle, mutta roikun silti mukana tässä pinossa. Katsotaan kuin käy...oviksen ja kaiken muun kanssa. Mut jos nyt ei tärppää niin en kyllä jaksa enää ovista ihmetellä, saa tapahtua kun tapahtuu :/
 
Aurinkoiset huomenet!

babygirl: oikein hyvää kesälomaa ja nauti lomasta B)

Töissä ollaan ja kesälomaa odotellen, vielä neljä pitkää viikoa ja sit alkaa kuukauden loma. IHAANAA! Tuntuu ihan hassulta, kun talvilomasta on vasta pari viikkoa ja nyt jo odotan ihan älyttömästi kesälomaa. Työmotivaatio on välillä nollassa, pakko vaan yrittää jaksaa. Kun katsoo pankkitililtä paljonko on asuntolainaa vielä maksettavana niin kummasti alkaa työmotivaatio nousemaan :LOL:

Täällä paistaa ihanasti aurinko ja lämmintäkin on jo kymmenen astetta. Taitaa tulla kaunis päivä. Pohdiskelin tuossa, että joko uskaltaisi laittaa orvokkeja pihalle? Mitä luulette, tuleeko vielä kovat yöpakkaset? Pähkäilin samalla minkälaisia perennoja voi laittaa kukkapenkkeihin, kun aurinko paahtaa penkkeihin kokopäivän, onko kokemuksia?

Välillä on pakko heittää muitakin ajatuksia kehiin ettei pelkästään raskautumis -juttuja =)

pikkulintu77
 
MAANANTAI 7.5.2007

Ensimmäistä kuumeilevat
Jemina-81......................kp 14/30-32....................yk 14
Pikkulintu77...................kp 17/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 19/30-33....................yk5
Peppi1981.....................kp 20/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 21/32-33....................yk7
Emppu1978...................kp 23/30-35....................yk11
Tipsu84.........................kp 25/31-34....................yk4
C 81.............................kp 28/34.........................yk?

Toista toivovat
Hilma71.........................kp 14/24-26.....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 14/25-27.....................yk15
Meimei...........................kp 16/28..........................yk5
Säästöpossu...................kp 17................................yk 1
Miisu..............................kp 19/28-34...................yk20
Hemuli...........................kp 26/32........................yk 1
Noppi.............................kp 20/30.......................yk?

Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 17/26-28(-42).............yk1½
Babygirl .........................kp 19/25-26...................yk 1
Mantelikukka..................kp 22/28........................yk4
Taika-79........................kp 23/30-34....................yk 8

Tervetuloa Säästöpossu ja Jemina-81!!<br><br>
 

Yhteistyössä