täällähän on juttua tullut.. =)
Sen verran omista kuulumisista, että taitaa yrittäminen olla ohi tässä kierrossa..kovasti ollaan kyllä yritettykin.. olemme touhunneet paljon makkarin puolella ja olen pyrkinyt jäämään sänkyyn makaamaan, jotta sisään jäis mahdollisimman paljon.. mutta tosiaan rinnat ovat tulleet tässä parissa päivässä aroiksi eli eikös se kerro, että ovulaatio on mennyt.. hiukan ottaa päähän, että ne menivät jo nytten kipeiksi, sillä tädin pitäis tulla kylään vasta parin viikon kuluttua.. yleensä mulla tulee nää oireet vasta viikkoa ennen tädin tuloa, mutta nyt ne sit päätti mennä kipeäksi taas aikaisemmin.. ei ole mikään mukava tunne.. onneksi toi kipeytyminen tapahtuu kummassakin rinnassa yhtäaikaa ja on ollut oireena jo monta vuotta, että ei tarvitse pelätä mitään vakavampaa.. ekalla kertaa mie olin ihan paniikissa, mutta sitten kun se arkuus loppui parin päivän päästä tädin tulosta, niin tajusin, että se on vain oire siitä, et täti tulee.. nykyisin oon lukenut, että se liittyy jotenkin keltarauhashormoniin..
mutta nyt ei tosiaan muuta voi, ku vain pidän mielessäni peukkuja, että täti ei kurvais kylään.. kaikkemme olemme antaneet ja jos se ei sitten riittänyt, niin ensi kierrossa olemme päättäneet ostaa testejä ja kokeilla niillä, jos löytyisi se tärppipäivä.. =)