Viidennes vanhemmista pitää vauvaansa rumana

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
jljäkjl
Miksi vauvan pitäisi olla jotenkin kaunis?! :D Voi olla oikein rumakin kurttuinen, mutta niin söpö hihii. :) Vauvoissa on se hyvä puolikin, että mitä ruttusempi ja "rumempi" yleensä sen söpömpikin. :)
 
Miten selvisit? Häh...siis pitääkö siitä jotenkin selvitä, jos se oma lapsi ei olekkaan omasta mielestä maailman kaunein? :LOL:

Kun esikoinen syntyi, kiljuivat kätilöt suoraa kurkkua siitä, miten kaunis lapsi hän onkaan. Mun mielestäni ihan saakelin ruma ruttunaama, ehkä enemmän vanhan ukon näköinen, kuin kauniin tyttövauvan.

Keskimmäinenkin oli ihan hassun näköinen...ei yhtään sen näköinen, kuin olin omasta lapsesta ajatellut. Näytti ihan vieraalta. Eikä ollut kauniskaan.

Kolmas se sitten vasta mielenkiintoisen näköinen olikin. Vastasyntyneenä hän oli kyllä pieni ja suloinen, mutta kun ikää tuli muutama viikko lisää, sai hän sattuneesta syystä lempinimen klonkku. Enkä yhtään ihmettele, että miksi.



Mutta kyllä mä olen elämässä eteenpäin silti selvinnyt, vaikkei mun lapseni ole kauniisiin vauvoihin kuuluneetkaan. On ne onneksi sitten vähän kaunistuneet, kun niille on ikää tullut lisää.

Saas nähdä, miten tämän seuraavan lapsiparan käy.
 
Oletettavasti kuuluin ko. ryhmään. Esikoinen on sellainen metsäpeikko/mörrimöykky, jolla oli korvissa ja selässäkin karvoja ja toinen oli sitten ihan kalju ja laiha vauva. En minä niihin fiiliksiin vellomaan jäänyt ja tytöt ovat kaunistuneet siitä sitten kuitenkin. Ehkä en nyt sitä niinkään ajatellut, että "hui, kuinka rumia" vaan olin sillai puolueeton tuore äiti, että tajusin, etteivät vauvani ole mitään maailman kauneimpia. En kuitenkaan pistä kovin suurta merkitystä ulkonäölle, joten suurempi huoli minulla oli henkisistä ominaisuuksista, enkä kokenut tarvetta esmes pukea vauvoja jotenkin erityisen hienosti tai meikata tms. ;)
 
"Zzz"
Esikoinen oli syntymästään asti kaunis vauva (poika)
Toinen muistutti hyvin paljon gorillaa (poika)
Kolmas näytti syntyessään punkkarilta (tyttö, jolla oranssi irokeesi)
Neljäs näytti ihan tavis söpöltä vauvalta (poika)
 
"kolmen äiti"
No ei kukaan vauva ruma ole =)

Omatkin vauvat ovat olleet aina vähintään erikoisen näköisiä. Keskimmäinen oli kyllä kaunis, pieni 2,5 kiloinen, tummat sielukkaat silmät runsailla pikimustilla ripsillä, musta kihara tukka, ihan supisuomalainen silti. Useat ihastelivat. Viimeisin on ihan hassu, ei minkään värinen eikä näköinen. Toki rakas ja ihana. Eikä ruma!
 
"vieras"
Itse en ole pitänyt vauvaamme rumana tai kauniina, mutta niin suloisena!!!! Kai vauvamme kuuluu sitten kauniisiin vauvoihin kun moni patistanut hakemaan johonkin mainoskuvauksiin.. Ei liikuta minua suuntaan tai toiseen, en osaisi muun näköistä vauvaa kuvitella. Minusta vauva ovat ylipäätään niin suloisia ja hellyttäviä ja kun ne ovat omia niin tuo vain tuplaantuu.
 
"mona"
Esioinen oli minusta aivan maailman suloisin vauva tumminen kiharoineen. Olin aina tosi ylpeä vauvan kanssa liikkuessa. Nyt kun katselen niitä vauvakuvia, niin ei se iihan niin erikoinen ole..
 
"popsis"
ei olisi ollut meidän vauvalla mahdollisuuksia kauneuskisoissa, ruttuinen pikku kiilusilmähän sieltä syntyi, ja ensimmäiset puoli vuotta tyttöä sanottiinkin liskoksi. maailman söpöin pikku matelija :D
 

Yhteistyössä