Viidakon tähtöset - Maisa ja Martina - kumman puolella olitte???

Kumman puolella?

  • Maisa

    Ääniä: 5 41,7%
  • Martina

    Ääniä: 8 66,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    12
Ketkä kattoi viime torstain (12.4.) jakson ja "kissatappelun", niin kumman puolella olitte riidassa ja miksi?? :D

Ei tarvita mitää jeesustelua siitä kuinka tommonen riitely on tyhmää jne., kertokaa vaan vastaus :)
 
"vieras"
Ei todellakaan voi kolmikymppinen, aikuinen ihminen mennä selvitteleen välejä ja sitten yrittää vetää toista turpiin. Aivan onnetonta käytöstä! Pelottavaa, et tommosella on lapsi ja toinen tulossa..
 
"vieras"
Maisan. Martinan sovintoesitykset nyt oli yhtä tyhjän kanssa. Kuka vetää toista turpaan, siitä huolimatta että toinen olisikin valehdellut jostain hiton kapulasta? onpas naurettavaa.
 
"vieras"
Martinan. Maisa uhriutuu ärsyttävästi, itkee aina, kun jää kiinni valheesta. Katsokaa sitä, kun se itkee, selkeää ylidramatisointia.

Päälle käyminen ei ole ikinä fiksua, mutta jotain todella pahaa Maisa Martinalle on sanonut, jos sitä ei voi kertoa julkisuudessa.
 
"vieras"
Martti meni sinne toiseen leiriin setvimään ihan muuta kuin kilpailullista asiaa ja uhkasi vielä väkivallalla joten aika selvä tapaus. Ulkokilpailulliset seikat pitäisi setviä jossain muualla.
 
Maisahan aloitti koko showhun: valehtelija, selän takana pahan puhuja, tekopyhä, feikki, dramaqueen, huomionhakuinen, lapsellinen kakara...

Minkälainen persoona menee kirjoittamaan Facebookkiin Martinana kaikkea paskaa mustamaalatakseen Martinaa? Ihme skitso.
 
"shihtzu"
Kumpikaan ei ole täydellinen, molemmat ihan yhtä syyllisiä ja mistä valheesta Maisa jäi kiinni, sehän oli laittanut sen kapulan takaisin, mutta se solmu oli auennut, joten ei valehdellut.
 
"vieras"
[QUOTE="shihtzu";26077595]Kumpikaan ei ole täydellinen, molemmat ihan yhtä syyllisiä ja mistä valheesta Maisa jäi kiinni, sehän oli laittanut sen kapulan takaisin, mutta se solmu oli auennut, joten ei valehdellut.[/QUOTE]

Monihan siellä sanoi, että Maisan tarinat muuttuivat koko ajan. Sitten kun niistä kysytään, alkaa naaman vääntely ja itkeminen ja uhkailu kotiin lähdöllä.
 
"vieras"
Maisan! Mun mielestä Martina vaikuttaa muutenkin ihan hirveeltä akalta! (En siis henk.koht. tunne, vaan millaisen kuvan hänestä olen julkisuuden kautta saanut) Ja oli kuitenkin 10v. vanhempi, niin jotain aikuismaisuutta voisi odottaa...
 
"shihtzu"
[QUOTE="vieras";26077750]Monihan siellä sanoi, että Maisan tarinat muuttuivat koko ajan. Sitten kun niistä kysytään, alkaa naaman vääntely ja itkeminen ja uhkailu kotiin lähdöllä.[/QUOTE]

No ei mun mielestä sen jutut juurikaan muuttuneet, ne spekuloi mitä siinä olisi voinut tapahtua. Ne toisethan oli sitä mieltä, että Maisa tiputti sen kapulan ja valehteli kun ei kertonut siitä, mutta eihän se missään vaiheessa sitä kapulaa tiputtanut, sillä oli molemmat kapulat käsissa ja se solmi toisen takaisin, mutta se solmu aukesi ja sitähän Maisa ei tiennyt.
Ja on kylläm sanottava, että mulla varmaan tulisi itku myös herkästi tuollaisessa tilanteessa, olen nimittäin tosi herkkä arvostelulle ja haukkumisille.
 

Yhteistyössä