vihreää vuotoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Nyt en enää jaksa tätä kun en tiedä... Valkovuotoni on normaalia (runsasta kylläkin) , mutta ajoittain ihan melkein joka päivä saattaa tulla ''klimppinä'' vihreää vuotoa... Koostumukseltaan se on aika limaista.. En ymmärrä miks näin? Onko ihan normaalia sitten vai?

Olen täs lähiaikoina rampannu paljon gyneillä, ongelmieni takia. Mutta mitään tulehduksia ei pitäisi olla kun gynellä tehtiin testejä. Kuivuutta yms, ei ole. Sanoin vihreästä vuodosta, mutta meinasivat aluksi sen olevan siksi kun tuli ruskeaa vuotoa ja se sekoittui valkoiseen että siitä tuli vihreää.. Mutta kun ruskea vuoto loppui vihreä senkun jatkuu.. Ei ne osanneet mitää sanoa. Alkoi jo mennä hermotkin lääkärissä kun tuntui etteivät he tienneet mistään mitää..

Mutta mitäs mieltä te olette, onko ihan normaalia? Syön myös yasminelle e-pillereitä.

No eihän tuo nyt normaalilta kuulosta alkuunkaan. Vihreä väri kielii tulehduksesta. Oletko käynyt terveyskeskuksessa lääkärillä vai ihan gynekologilla? Suosittelisin lämpimästi vaikka yksityisellä gynekologilla käyntiä, ei ne tuolla terveyskeskuksissa tunnu tietävän oikein mitään.

No eihän tuo nyt normaalilta kuulosta alkuunkaan. Vihreä väri kielii tulehduksesta. Oletko käynyt terveyskeskuksessa lääkärillä vai ihan gynekologilla? Suosittelisin lämpimästi vaikka yksityisellä gynekologilla käyntiä, ei ne tuolla terveyskeskuksissa tunnu tietävän oikein mitään.

Ihan kunnon gynokologilla kävin... Mutta kun on niin ihme että mikä tulehdus siellä nyt sitten olisi, kun testejäkin tehtiin eikä mitään.. :/

yksityiset maksaa vaan niin pirusti. Ja raha tilanne aika huono..

Viimeksi muokattu:
Ihan kunnon gynokologilla kävin... Mutta kun on niin ihme että mikä tulehdus siellä nyt sitten olisi, kun testejäkin tehtiin eikä mitään.. :/

yksityiset maksaa vaan niin pirusti. Ja raha tilanne aika huono..

Ehkäpä siellä ei ole mitään tulehdusta, kun "kaikki" on jo tutkittu. Elä hetki oireidesi kanssa ja koita unohtaa ne, jos olossasi tapahtuu muutoksia huonompaan tai jatkuvat vielä puolenkin vuoden päästä, mene uudelleen gynelle.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja itse tekisin näin;10779514:
Ehkäpä siellä ei ole mitään tulehdusta, kun "kaikki" on jo tutkittu. Elä hetki oireidesi kanssa ja koita unohtaa ne, jos olossasi tapahtuu muutoksia huonompaan tai jatkuvat vielä puolenkin vuoden päästä, mene uudelleen gynelle.
'

Just noin olen tehnytkin...Tai no en puol vuotta ole odotellut.. Mutta gynen jälkeen jatkui tämä väri ja nyt siitä on jo reilu kuukausi.. En ees ajatellut asiaa hetkeen mutta sitte kun se alkoi taas näyttää reilusti vihreää väriä alkoi mietityttää..

'

Just noin olen tehnytkin...Tai no en puol vuotta ole odotellut.. Mutta gynen jälkeen jatkui tämä väri ja nyt siitä on jo reilu kuukausi.. En ees ajatellut asiaa hetkeen mutta sitte kun se alkoi taas näyttää reilusti vihreää väriä alkoi mietityttää..

Emättimen tulehduksista aerobisten bakteerien aiheuttama vaginiitin (DIV) oireet sopivat vaivaasi. Eli hoitoresistentti, kellertävä, hajuton ja tuhriva vuoto.

Viimeksi muokattu:
Emättimen tulehduksista aerobisten bakteerien aiheuttama vaginiitin (DIV) oireet sopivat vaivaasi. Eli hoitoresistentti, kellertävä, hajuton ja tuhriva vuoto.

Luin tosta DIV:stä. Niin kyllä oireet oli aika samanlaiset kun minulla, MUTTA papa-kokeessa kävin sillon niin oli iha normaali... Ja pitäisi näkyä siinä.. Tätä on kyllä jatkunut niin kauan että vaikka papa-koe tehtiinki jo muutamia kuukausia sitten niin kyllä vaivat olivat silloinkin. Ajattelinkin silloin sen johtuvan jostain, mitä ei siis löydettykään....

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä