Vihreää vuotoa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ällötys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ällötys

Vieras
Olen raskaana 23 viikolla ja tässä kohta 3 viikkoa ihmetellyt kun välillä valkovuoto on ihan limen vihreää, mikähän voisi olla vialla ja löytyykö kohtalotovereita? Välillä vuoto on ihan vetistä ja läpinäkyvää suurimmaksiosaksi, toisinaan normaalia ja maitomaista. Ei kutise eikä kirvele, ja tuota vihreää vuotoa on noin 6 kertaa tullut kolmen viikon aikana.
En ole vielä käynyt lääkärillä mutta ajattelin mennä ensiviikolla päivystyksessä käymään, sitä ennen olisi kiva saada muilta kokemuksia...
 
Jos mahdollista ni ite ainakin soittaisin äitiyspolille, jollei ni eikö kannattaisi ainakin soittaa jo päivystykseen ja kysellä sieltä neuvoa ja mitä he on mieltä. Maallikkona on vähän paha neuvoa, paras soittaa ammatti-ihmisille! Tuskin mitään vaarallista mutta kannattaa kuitenkin selvittää.
 
sinuna menis jo tänään! tai asutko missä asti? itselläni ollut viikon verran supistuksia ja vuotanut jotaki kirkasta joka mielestäni ei ole edelleenkään valovuotoa koska se on mulla ainakin limaista. eilen soitin synnytysvastaanottoon koska täällä oulussa ei äippäpoli oo tietääkseni auki vkonloppuna. kävin eilen sielä ja testin tekivät jollakin että ei olisi kyse ainakaan lapsivedestä... paikat olivat kiinni ja kaikki pitäs olla ok. kannata avarmistuttaa asia niin saa mielnrauhan.
vieläkin mua huolettaa vähän ku on nuita suppareitakin jonkin verran. huomenna onneksi vielä lääkäri neuvolassa niin täyttyy lääkärille puhua asiasta niin tekee varmuudella vielä testin ettei vaan ole lapsivedestä kysymys. mul vkoja 29
 

Yhteistyössä