L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saanko kysyä mitä työtä teet?
ja siks just pohdin mun tulevaisuutta et millanenhan siitä on tullakseen.
ja on minun ajatusmaailma muuttunu positiivisemmaks kun kiusaaminen loppu about pari vuotta sitten koska voin paljon paremmin.mut siitä on toisaalta on niin vähän aikaa kans, et ei ihme et mullon haavat näin pinnalla... ja etenki kun elämään tulee jotain suurempii muutoksii, vaikka ne ois ihan positiivisia...
Kiusaajilla on hyvä se, et ne ei varmaan enää ees aattele mua sillain.
Kun kiusatulla taas se, ET NE PYÖRII MONET VUODET VIELÄ MIELESSÄ
Hassua, eikö?
Miten se maine sua seurasi 25 km?
Kannattaisi muuten kommentoida ketjussa toisten viesteihin niin, että klikkaat tota "lainaa" -kohtaa viesin alla ja kirjoitat siihen alle oman asian. Paljon selkeämpää niin ja yleinen tapa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:25km päähän? Todennäköisesti sun kiusaajatkin on tahtoneet pois siitä tuppukylästä ja ottaneet kohteekseen tuon saman kaupungin. Se on ihan loogista. Ei ne sinne sen takia ole muuttaneet, että sinä olet siellä. Sitä paitsi, jos paikkakunnat on noin lähellä toisiaan, siellä takuulla liikkuu samaa jengiä. Lähde jonnekin kauemmas.
No, ehkä sun päämäärä tällä hetkellä ei ole löytää elämäsi miestä kenen kanssa teet joskus lapsia. Sun tärkein juttu olis nyt se terveytesi hoito, tasapainon löytäminen elämään, ihan itsesi kanssa. Sitten aikuisempana, kun tapaat jonkun vakavasti otettavamman tyypin, sä voit kertoa totuuden sun menneisyydestä ja on mahdollista, että se ymmärtää ja huolii sut taakkoinesi päivinesi. Aikuisemman ihmisen silmissä ei niillä nuoruuden törttöilyillä enää ole niin paljoa merkitystä, paljon tärkeämpää on se minkälainen susta on tullut ja kasvanut ja minkäkainen aikuinen olet.
Voi kun sä tajuaisit että mikään jätkä ei oo sun avain hyvään ja tasapainoiseen elämään. Se pitää lähteä susta itsestä. Onko sulla mitään annettavaa edes parisuhteelle jos oot masentunut ja kärsit peloista jne. mitä kaikkea.. Haluisitko sä itse masentuneen ja ongelmaisen kumppanin?
Tein vaan sen virheen, et sanoin väärälle ihmiselle siitä minne aion muuttaa ja se tietty kertoo mun kiusaajille ja ne muuttaa sinne tai ainaki osa ja helvetti alkaa alusta koska ne vihaa mua niin paljon ????mitä ootte mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja silmään;27881800:hmm...olit siis äski ku isoimmaks huoraksi haukuttiin. Kumpi kävi luonnon päälle enemmä ja kummasta kiusattiin enemmän?