Vihoviimeisen kerran...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LJAV
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja siks just pohdin mun tulevaisuutta et millanenhan siitä on tullakseen.

ja on minun ajatusmaailma muuttunu positiivisemmaks kun kiusaaminen loppu about pari vuotta sitten koska voin paljon paremmin. :) mut siitä on toisaalta on niin vähän aikaa kans, et ei ihme et mullon haavat näin pinnalla... ja etenki kun elämään tulee jotain suurempii muutoksii, vaikka ne ois ihan positiivisia...

Kiusaajilla on hyvä se, et ne ei varmaan enää ees aattele mua sillain.
Kun kiusatulla taas se, ET NE PYÖRII MONET VUODET VIELÄ MIELESSÄ

Hassua, eikö?

Mä en tarkoita tulevaisuuteen keskittymisellä sitä, että pohdit kotona onkohan sun tulevaisuus jo pilalla, muuttaako kiusaajat sun perässä ja saatkohan ikinä edes miestä tai lapsia. Mä tarkoitan sitä, että alat elämään. Et vello missään kiusaamiseen liittyvässä asiassa, et pohdi miten tulevaisuudessa käy vaan muutat sitä paikkakuntaa, alat opiskelemaan, tutustut uusiin ystäviin.

Niin sit vasta rupee se mun elämä helpottamaan.

" Mä en tarkoita tulevaisuuteen keskittymisellä sitä, että pohdit kotona onkohan sun tulevaisuus jo pilalla, muuttaako kiusaajat sun perässä ja saatkohan ikinä edes miestä tai lapsia. Mä tarkoitan sitä, että alat elämään. Et vello missään kiusaamiseen liittyvässä asiassa, et pohdi miten tulevaisuudessa käy vaan muutat sitä paikkakuntaa, alat opiskelemaan, tutustut uusiin ystäviin. "

" Voit olla varma, että ketään ei todellakaan kiinnosta muuttaa toiselle paikkakunnalle sun perässä. "

Nii, kiitin siis sun vastauksesta .. kun en näköjään saanu kopioitua tuota sun viestiä tuohon :o

Jos joku tunnistaa mut näistä viesteistä niin tunnistakoot. Eipä mulla oo paljon muitakaan keille näitä asioita purkaa.. :) siinä samalla voi sit miettiä et jos on kiusannu mua, nii mitä on saanu sillä aikaan..

Kuitenkin, piti vielä eilen jatkaa mutta teen nyt itseasiassa sen tänään et en enää oo asunu vähään aikaan kyl siel tuppukyläs. Muutin 25km isompaan kaupunkiin, mut silti se maine seuras tänne... mut onko toi nyt ihmekkään...

Miten se maine sua seurasi 25 km?

Kannattaisi muuten kommentoida ketjussa toisten viesteihin niin, että klikkaat tota "lainaa" -kohtaa viesin alla ja kirjoitat siihen alle oman asian. Paljon selkeämpää niin ja yleinen tapa.

Miten se maine sua seurasi 25 km?

Kannattaisi muuten kommentoida ketjussa toisten viesteihin niin, että klikkaat tota "lainaa" -kohtaa viesin alla ja kirjoitat siihen alle oman asian. Paljon selkeämpää niin ja yleinen tapa.

Se seuras koska, noh.. ihastuin täällä yhteen kundiin ja jos kaikki ois menny toivotusti niin minä oisin voinu alkaa sen kanssa ihan vakavaan pitempi kestoseen seurustelu suhteeseen, missä ehkä sitten oltais oltu koko ikä yhessä, muutettu joskus yhteen ja tehty joskus n. kaksvitosena ja sen jälkeen lapsukaisia pari kappaletta :P vaikka näillä paikkakunnilla onkin ihan paljon koko eroa, niin tota tää jätkä tunsi sit jotain tyyppejä sieltä mun menneisyydestä ja nämä laverteli sille kaikkea mitä lie paskaa musta ja sitten se jätkä kerto niinku mulle että on kuullu musta juttuja. että mulla on ihan vitun paska maine ja niin edes päin. ja siitä alko mun mielestä pahiten meidän vaikeudet... et riideltiin sit koko ajan jostain ja sen jätkän käytös muuttu täysin mua kohtaan. ei meillä aikasemmin muistaakseni paljon mitään erimielisyyksiä ollu, ehkä jotain pientä kränää yhdest tietyst jutust mikä nyt ei liity niiden ihmisten sanomisiin mitenkään.....

sitten kun kysyin vielä. et kuka sano. nii ei suostunu kertoo nimiä mulle, koska ne oli sanonu että ei saa sanoo ????

mihinkähän ne tuollakin pyrki...

25km päähän? Todennäköisesti sun kiusaajatkin on tahtoneet pois siitä tuppukylästä ja ottaneet kohteekseen tuon saman kaupungin. Se on ihan loogista. Ei ne sinne sen takia ole muuttaneet, että sinä olet siellä. Sitä paitsi, jos paikkakunnat on noin lähellä toisiaan, siellä takuulla liikkuu samaa jengiä. Lähde jonnekin kauemmas.

No, ehkä sun päämäärä tällä hetkellä ei ole löytää elämäsi miestä kenen kanssa teet joskus lapsia. Sun tärkein juttu olis nyt se terveytesi hoito, tasapainon löytäminen elämään, ihan itsesi kanssa. Sitten aikuisempana, kun tapaat jonkun vakavasti otettavamman tyypin, sä voit kertoa totuuden sun menneisyydestä ja on mahdollista, että se ymmärtää ja huolii sut taakkoinesi päivinesi. Aikuisemman ihmisen silmissä ei niillä nuoruuden törttöilyillä enää ole niin paljoa merkitystä, paljon tärkeämpää on se minkälainen susta on tullut ja kasvanut ja minkäkainen aikuinen olet.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
25km päähän? Todennäköisesti sun kiusaajatkin on tahtoneet pois siitä tuppukylästä ja ottaneet kohteekseen tuon saman kaupungin. Se on ihan loogista. Ei ne sinne sen takia ole muuttaneet, että sinä olet siellä. Sitä paitsi, jos paikkakunnat on noin lähellä toisiaan, siellä takuulla liikkuu samaa jengiä. Lähde jonnekin kauemmas.

Toi ei periaatteessa ollu mulle uus asia et niitä on muuttanu tänne. Se oli vaan ajan kysymys.. moni sieltä tuppukylästä on muuttanu just tähän kaupunkiin elämään sitten aikuisuutta.

Olin 16 kun sieltä lähdin ja tuskin mun porukat ois ees päästäny mua tuossa iässä lähtemään kauemmas, tajusivat kuitenkin että haluun siitä tuppukylästä ulos, jos niistä jotain hyvää ja hyötyy on nii se on yleensä sit rahallista... eipä niissä muuta hyvää ookkaan.

Päätin mä myöskin yrittää vielä yhden kerran, alottaa tässä lähempänä, mut kuitenkin uudessa kaupungissa alusta. Paskakshan se meni. Aattelin et sillon kesällä kun tutustuin just siihen jätkään ja se oli semmonen ihana... et tää ois nyt jotain kohtaloa ja mun asiat alkaa vihdoin järjestyä, jee! no hyvinhän siinä jutussa meni aikansa ja mäkin aloin voimaan sen takia paremmin ihan kun mulla oli rakkautta ja tää jätkä vielä sillon korosti kuinka lupaa pitää musta huolta jiiänee...

Mut kai ne asiat on minusta nii pahoja ettei kellään jätkällä riitä olee pokka minun kanssa täällä

... vaikka oikeesti rakastaiski

Voi kun sä tajuaisit että mikään jätkä ei oo sun avain hyvään ja tasapainoiseen elämään. Se pitää lähteä susta itsestä. Onko sulla mitään annettavaa edes parisuhteelle jos oot masentunut ja kärsit peloista jne. mitä kaikkea.. Haluisitko sä itse masentuneen ja ongelmaisen kumppanin?

No, ehkä sun päämäärä tällä hetkellä ei ole löytää elämäsi miestä kenen kanssa teet joskus lapsia. Sun tärkein juttu olis nyt se terveytesi hoito, tasapainon löytäminen elämään, ihan itsesi kanssa. Sitten aikuisempana, kun tapaat jonkun vakavasti otettavamman tyypin, sä voit kertoa totuuden sun menneisyydestä ja on mahdollista, että se ymmärtää ja huolii sut taakkoinesi päivinesi. Aikuisemman ihmisen silmissä ei niillä nuoruuden törttöilyillä enää ole niin paljoa merkitystä, paljon tärkeämpää on se minkälainen susta on tullut ja kasvanut ja minkäkainen aikuinen olet.

Se jätkä oli sillon 18 eli minua pari vuotta vanhempi kun me tutustuttiin ja ruvettiin vähän säätämään..
Jälkeen päin ajateltuna, jos minä olisin ollu kunnossa: itsevarma, voinu hyvin ja mulla ei ois koskaan ollu tollasta kiusaamistaakkaa hartioilla... nii mie oon, no 95% varma et myö oltas saatettu EHKÄ jossakin vaiheessa ainakin seurustella ja et myö oltas oltu ehkä pirun onnellisiakin ja meillä ois ollu ihanaa toistemme kanssa..... rakastavaiset aws. :D mut toi kaikki paska mitä mulle on käyny, romuutti sit kaiken..... se on romuuttanu niihin pariin ihmiseen jota oon ainakin sata prosenttisen varmasti tuntenu vahvoja tunteita, nii romuuttanu mahkut kokeilla näiden kanssa onnellista pitempi kestosta seurustelusuhdetta... sitä jään katumaan vielä kuolinvuoteellaakki et noi jäi kokematta...

Oon ihan nätti,
mukavakin,
mussa on tempperamenttiä,
saan kundin kiinostumaan musta ja osaan nykysin vetää flirttailessa ns. niitä oikeita kortteja, oikeista pakoista, enkä oo osaamaton ja jää kun nalli kalliolle...

Osaisin olla täydellinen tyttöystävä juuri sille miehelle kenet haluaisin

..................................... Sit tulee tieto huoran maineesta ja kaaaaaaaikki romuttuu täysin paskaksi!!

Mikä siinä on n. tappavaa myrkkyä miehelle, vaikka mä vaan just ainoastaan tahtosin jumaloida sitä ja tekisin sen hyvin selväksi?

Voi kun sä tajuaisit että mikään jätkä ei oo sun avain hyvään ja tasapainoiseen elämään. Se pitää lähteä susta itsestä. Onko sulla mitään annettavaa edes parisuhteelle jos oot masentunut ja kärsit peloista jne. mitä kaikkea.. Haluisitko sä itse masentuneen ja ongelmaisen kumppanin?

Mutta jos mä oikeasti pitäisin siitä ihmisestä hullun lailla, haluaisin auttaa ja tukee ja rakastaa meidät yhdessä voitolle niistä ongelmista. Pitäisin huolta siitä ihmisestä kaikella tavalla, et sen ois hyvä olla...

Miksen löydä tällästä kundia joka haluaa tehdä tota samaa mutta ois ulkonäöllisestikkin mielyttävä?

Mut ei musta ois kenellekkään nyt varmaan ees tollaseks auttajaks, kun hyvä et pystyn ees pitämään huolta itestäni...

Ja tottakai avain hyvään oloon lähtee itsestään. Mutta oishan se rakkaus sellanen kiva pikku lisä, mikä auttais tässä yksinäisyydessä ponnistamaan ja tuntemaan hyvää oloa, kun sais sitä hellyyttä, turvaa ja tukea :)

Minusta tuntuu, ette oikein ymmärrä tuota, että sinun täytyisi ensin saada itsesi kuntoon, ennenkuin voit olla suhteessa. Jos olet tuossa jamassa niin ripustaudut mieheen ja ajattelet onnen tulevan sieltä. Ja se on raskas taakka kenelle vain kantaa toisen ihmisen onnea.

Tosiasiassa sinun täytyy nyt päästä tasapainoon omassa päässäsi. Käy puhumassa ongelmistasi ja peloistasi ammattiauttajalle. Muuten menneisyyden möröt vaan pyörii luuppina päässäsi. Mitä väliä niillä kiusaajilla on? Muuta 500 kilsan päähän niistä ja naura partaasi jos vastaan tulevat. Ala elämään elämääsi, se on tässä ja nyt. Älä anna kiusaajiesi enää sinua lannistaa.

Tein vaan sen virheen, et sanoin väärälle ihmiselle siitä minne aion muuttaa ja se tietty kertoo mun kiusaajille ja ne muuttaa sinne tai ainaki osa ja helvetti alkaa alusta koska ne vihaa mua niin paljon ???? :( mitä ootte mieltä?

Hippasen vääristynyt kuva maailmasta. Kuvitteletko tosiaan, että joku mullistaa oman elämänsä muuttamalla pois kotiseuduiltaan vain siksi, että pääsisi kiusaamaan sinua? Et ole niin tärkeä ihminen.

[QUOTE="vieras";27881797]Minusta tuntuu, ette oikein ymmärrä tuota, että sinun täytyisi ensin saada itsesi kuntoon, ennenkuin voit olla suhteessa. Jos olet tuossa jamassa niin ripustaudut mieheen ja ajattelet onnen tulevan sieltä. Ja se on raskas taakka kenelle vain kantaa toisen ihmisen onnea.

Tosiasiassa sinun täytyy nyt päästä tasapainoon omassa päässäsi. Käy puhumassa ongelmistasi ja peloistasi ammattiauttajalle. Muuten menneisyyden möröt vaan pyörii luuppina päässäsi. Mitä väliä niillä kiusaajilla on? Muuta 500 kilsan päähän niistä ja naura partaasi jos vastaan tulevat. Ala elämään elämääsi, se on tässä ja nyt. Älä anna kiusaajiesi enää sinua lannistaa.[/QUOTE]

Niin en oo sitten oikeen kunnolla saanu rakastaa vielä ikinä ja mitenkähän pitkään aikaan en tuu vielä rakastamaankaan.....

ja toivon ettei enää vastaan tulis, ei siinä paljon naurattas vaan itkettäs ennemmin

[QUOTE="sasa";27881843]Hippasen vääristynyt kuva maailmasta. Kuvitteletko tosiaan, että joku mullistaa oman elämänsä muuttamalla pois kotiseuduiltaan vain siksi, että pääsisi kiusaamaan sinua? Et ole niin tärkeä ihminen.[/QUOTE]

Mutta onhan joitakin kiusattu kuolemaan saakka...

Kerran mulla oli blogissa semmonen juttu, missä oli paljon kysymyksiä, sitten yks niistä kysymyksistä oli joku semmonen et mitä ajattelisit tai tekisit jos kuolisin, nii yks mun kiusaajista kävi vaan kirjottamassa sinne et " naurasin " .......................

Oikeesti mene sinne terapiaan. Sun ajatusmaailma on niin vääristynyt ja sä et huomaa sitä, etkä edes yritä muuttaa mitään. Kaikki yrittää täällä hokea sulle samoja asioita, mutta ei vaan mene perille. Terapiasta vois olla apua, täällä puhumisesta selvästikään ei ole. Sä alat jo ärsyttämään kun et edes yritä päästä eteenpäin vaan hoet vaan samoja asioita uudelleen ja uudelleen ja et kuuntele mitään mitä muut sanoo.

[QUOTE="vieras";27882852]Oikeesti mene sinne terapiaan. Sun ajatusmaailma on niin vääristynyt ja sä et huomaa sitä, etkä edes yritä muuttaa mitään. Kaikki yrittää täällä hokea sulle samoja asioita, mutta ei vaan mene perille. Terapiasta vois olla apua, täällä puhumisesta selvästikään ei ole. Sä alat jo ärsyttämään kun et edes yritä päästä eteenpäin vaan hoet vaan samoja asioita uudelleen ja uudelleen ja et kuuntele mitään mitä muut sanoo.[/QUOTE]

Kun haluan muuttaa kauas näistä ihmisistä, enkä nähdä heitä enää ikinä ja unohtaa.

Tollaset muutokset ei vaan käy hetkessä, jos tajuaisit...

Ja mä tunnen itseni ja tiiän mikä on itelleni parhaaksi ja kun mietin tota terapia juttua, se on varmasti mulle hyväks, mut se mitä ekaks tarviin niin RAUHAN näistä ihmisistä ja uudet maisemat ympärille, lopullisesti, jotta kaaos mun päänkin sisällä rauhottuu ja voin sitten istua alas ja huokaista ja sitten terapia, koska sitten alkaa vasta tulemaan tuloksia mun terveyden palautumisessa kun olosuhteet on siihen sopivat...

Tossa on se pointti !!! OLOSUHTEISSA. Ilman niiden paikalleen loksahtamista, kaikki on yhtä tyhjän kanssa..

Jos sua ärsyttää, niin älä vastaa mulle tai lue tätäkään ketjua.

Arvaa oonko minäkin vähän katkera ja surullinen et mulle on tehty tällästä vääryyttä ja mun elämän tilanne on nyt tällänen... olisinko arvannu 7-vuotiaana joutuvani kaikkien huoraks, EN. ://

Yhteistyössä