" Mä suosittelen, että meet terapiaan siellä uudessa asuinpaikassasi mahdollisimman nopeasti, että pääset noista peloista eroon etkä kokoajan vello mielessäsi noita. Toi ei kuulosta terveeltä. Muutenkin, sä oot kokenut liikaa kaikenlaista ihan liian nuorena, tuntuu siltä. Koska sulla on se muutto? "
Ja joo, voin sanoo itekkin et oon kokenu ihan liian paljon ja ihan liian nuorena. Mut siks ehkä kypsyny nopeemmin ihmisenä (kun jotkut ainakin joskus sanoo et vaikutan paljon kypsemmältä) kokemuksethan ne kypsyttää ja ei siinä muuta... ois vaan pari asiaa mitkä pääasias haluisin muuttaa: ehjä perhe, eli ei vanhemmat tappelis koko ajan ja niillä ois jotain omiaki probleemia, joita ratkotaan sit itsekkyydestä lapsenki kuulen ja ei pyritä eroamaan oman itsekkyyden takia vaikka lapsi kärsii tosta ruljanssista... sit kun on asiat muutenki jo nii persiillää ja epätasapainos koko perheessä, et kaikki saa siinä perheessä ahistusta kaikista ihmisistä (äiti saa mm. ahdistusta selvästi minusta ja minä äidistä) minä vaiston, tunnen ja nään. Oon nähny usean vuoden nää tilanteet. Siitä lähtien kun oon ollu pieni. Kulissia meillä tietysti pidetään yllä ja muille mun vanhemmat teeskentelee aina niin mukavia, mut sisällä päin meillä on persiillään tietty kaikki ja oikeen kukaan ei usko mua mun kotioloista varmaan... kavereistakaan tai tälleen, mitä niitä nyt sillon oli. Ja toisen asian minkä haluaisin jättää mun elämästä pois, on toi kiusaaminen ja et ei terveys ois sen takii menny...
Nää kaikki asiat tuntuu menevän syy > seuraukset > syy > seuraukset > syy > seuraukset
suhteella minun elämässä ja niinku negatiivisellä tavalla vaan.....
Ei mulla oo sellasta ihan KUNNOLLISTA vakaata ja vankkaa jaksoo ollu ikinä elämässä millon ois menny tosiaan hyvin. Kun vauvasta lähtien perheessä menny persiillään ja isovanhemmat ollu taas toista luokkaa, niillä ei puolestaa mitään saanu tehdä (eli tosi tiukkoja) ja sitten jos tein väärin jotain lapsempana mua lyötiin, annettiin tukkapöllyä, luunappia ja sen sellasta...
Sitten kun yritän saada mun vanhemmatkin tajuamaan, että missä asioissa ne on mokannu lapsen kasvatuksessa.
A) jatkuva riitely lapsen kuullen
B) alkoholi ongelma
C) rajojen asettaminen, kasvatus ja hellyyden anto puuttuu
Nii ei se vittu riitä se et äitikin sanoo joskus että " sä oot mulle kaikkein tärkein maailmassa. rakastan sua eniten " ja sitten vollottaa sitä et miten se on paskonu omillaan tempauksillaanki minun elämää näin jälkeenpäin ja nyt siitä on kun nää kaikki asiat lasketaan yhteen niin näiden monien juttujen takia menny paljon pilalle..
Minut on yritetty pienenä myöskin huostaanottaa. Ja toivon vaan et ois otettu. Mutta jotenkin mut saatiin puhuttua siitä irti ja jäin tähän paskaan perheeseen.
Mun äiti ja isä ei ees kunnolla suostu tiedostamaan sitä et ne on ollu aika paskoja vanhempia välillä !!!!!!!!!!!
Kai se ottaa hieman omantunnon päälle...
Mua vituttaa vaan niin suunattomasti tollanen ja oon senkin takia niin hajalla ettei mulla oo ees ehjää perhettä mihin tukeutua