Vihkivalojen uusiminen

Miten sellainen onnistuu? Onko joku sellaista tehnyt/jonkun sukulainen? Vanhempani miettivät moista kun ovat olleet jo useamman vuosikymmenen naimisissa, ja mietin tässä, että millainen tapahtuma/toimenpide se oikeastaan on. :)
 
Mä olen kanssa moista miettinyt ja ehkä joskus teenkin.. Kirkolla on kai joku oma kaavakin tälläiselle, jos siis haluaa kirkossa ihan vihkivalansa uudistaa.Muuten kai tilaisuus on aika vapaamuotoinen, millaiseksi sen sitten ikinä haluaa tehdäkin!
Musta olisi ihanaa jörjestää oikein juhlatkin, mutta tällä kertaa jättää ne "pakolliset" sukulaiset kutsumatta ja kutsua vain niitä ihmisisä joita TODELLA haluan ympärilläni nähdä. Saa nähdä toteutuuko tämä haave ikinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
Fy
Mun paras tyttöfrendi pohtii just tätä samaa, et onnistuuks toi jenkkijuttu Suomessa. Niillä mies petti, toista vuotta. Syntyi äpärä miehen syrjähypylle. On nyt jotain alta vuoden tuo lapsi. Mies ei ilmitulon jälkeen haluu menettää ikiomaa perhettään.
Äpärän äiti niin rikki, että frendi on hoitanu tuota miehen lasta kohta kaks kuukautta putkeen. Äidistä ei liene lapsen yksinhuoltajaksi, joten frendin perhe aikoo saada lapsen itselleen.
Olin ihan hoo moilasena, kun kertoi. Vois olla ihan OK, että tämmösessä tapauksessa vihkivala uusittais.
 
Mun paras tyttöfrendi pohtii just tätä samaa, et onnistuuks toi jenkkijuttu Suomessa. Niillä mies petti, toista vuotta. Syntyi äpärä miehen syrjähypylle. On nyt jotain alta vuoden tuo lapsi. Mies ei ilmitulon jälkeen haluu menettää ikiomaa perhettään.
Äpärän äiti niin rikki, että frendi on hoitanu tuota miehen lasta kohta kaks kuukautta putkeen. Äidistä ei liene lapsen yksinhuoltajaksi, joten frendin perhe aikoo saada lapsen itselleen.
Olin ihan hoo moilasena, kun kertoi. Vois olla ihan OK, että tämmösessä tapauksessa vihkivala uusittais.
Nyt kohautin kyllä vasenta kulmakarvaani.
 
  • Tykkää
Reactions: chrissy

Yhteistyössä