Vihervasemmisto haluaa romuttaa YLEN

vierailija
Ei yllätä yhtään kun kyse on Vihreistä, Vasemmistosta ja Demareista. Haluavat vain sekasortoa ja romuttaa kaiken. Hallitus ei olisi ollut Persuja lukuunottamatta valmis viemään asiaa eteenpäin ilman parlamentarismia. Tosin sitä ei ole nytkään, koska Liike Nyt, mutta saa nähdä. Vassaripuolueet ei halunneet estää tätä. :D
 
vierailija
Niillä täytyy olla aina jokin aihe, josta paukuttaa viestiä sivutolkulla. Johto antaa aiheen ja sanamuodot ja sitten nämä toistavat samoja. Aika hassuja lopulta.
Huoaisaa katsoa Yle aamu Jälkiviisaita, kun persujen ex-pj. Timo Soini on äänessä. Hänen puheista huomasin tänään ettei hän kunnioita pätkääkään Kamala Harrista. Syyt siihen on helppo arvata.
Uusimmassa Kirkko&kaupunki-lehdessä on paljon hyvää luettavaa. Luin jutun Erkki Jokisesta, joka on kirjoittanut kirjan pahuudesta.
Samoja asioita olen miettinyt koko elämäni ajan. Kirjastoon palauttamassani kirjassa entiseltä natsiupseerilta kysytään miksi hän ryhtyi natsiksi. Vastaus oli ympäripyöreä. Mieshenkilö vietti lapsuutensa Venäjällä, ja pakeni sitten Saksaan. Väärinkäsitys ja sitä seurannut kauna syöksi hänet järjettömiin tekoihin. Samasta asiasta varoittaa kyseinen srk-lehden artikkeli.
 
vierailija
Harkimo olisi halunnut leikata viel'ä enemmän
Harkimohan toimi siis järkevästi hyläten tämän ehdotuksen. Toivottavasti kaatu vielä kun kaikkien puolueiden pitää olla mukana parlamentarismi. Hallitus voi sitten itse leikata enemmän, vaikka nyt Rkp:llä ja Kokkarien vasemmistosiivellä ei haluja ole eikä näytä persuillakaan kuim puheissa.

Leikkaisivat kunnolla.
 
vierailija
Harkimohan toimi siis järkevästi hyläten tämän ehdotuksen. Toivottavasti kaatu vielä kun kaikkien puolueiden pitää olla mukana parlamentarismi. Hallitus voi sitten itse leikata enemmän, vaikka nyt Rkp:llä ja Kokkarien vasemmistosiivellä ei haluja ole eikä näytä persuillakaan kuim puheissa.

Leikkaisivat kunnolla.
Aloita leikkaus omista aivopierutuhnuistasi.
Eikö teillä persuilla ja kokkareilla ole muuta tekemistä kuin pilata mammapalsta?
 
vierailija
Huoaisaa katsoa Yle aamu Jälkiviisaita, kun persujen ex-pj. Timo Soini on äänessä. Hänen puheista huomasin tänään ettei hän kunnioita pätkääkään Kamala Harrista. Syyt siihen on helppo arvata.
Uusimmassa Kirkko&kaupunki-lehdessä on paljon hyvää luettavaa. Luin jutun Erkki Jokisesta, joka on kirjoittanut kirjan pahuudesta.
Samoja asioita olen miettinyt koko elämäni ajan. Kirjastoon palauttamassani kirjassa entiseltä natsiupseerilta kysytään miksi hän ryhtyi natsiksi. Vastaus oli ympäripyöreä. Mieshenkilö vietti lapsuutensa Venäjällä, ja pakeni sitten Saksaan. Väärinkäsitys ja sitä seurannut kauna syöksi hänet järjettömiin tekoihin. Samasta asiasta varoittaa kyseinen srk-lehden artikkeli.
Sinäkin kykenet järjettömiin tekoihin.
 
vierailija
Harkimohan toimi siis järkevästi hyläten tämän ehdotuksen. Toivottavasti kaatu vielä kun kaikkien puolueiden pitää olla mukana parlamentarismi. Hallitus voi sitten itse leikata enemmän, vaikka nyt Rkp:llä ja Kokkarien vasemmistosiivellä ei haluja ole eikä näytä persuillakaan kuim puheissa.

Leikkaisivat kunnolla.
Et ole taaskaan tilanteen tasalla.


Ei kai se aikaero niin paljoa ole...
 
EIhän YLEltä ole leikattu mitään, ei kannata tuolla vedätetyksi. Harkimo tuon tajusikin eikä siksi kannattanut ehdotusta.

Jos pomo ilmoittaa minulle, ettei aio ensi vuonna korottaa palkkaani ja samaan aikaan kunta nostaa kiintestöveroa, kuinka paljon palkastani on leikattu?
 
vierailija
EIhän YLEltä ole leikattu mitään, ei kannata tuolla vedätetyksi. Harkimo tuon tajusikin eikä siksi kannattanut ehdotusta.

Jos pomo ilmoittaa minulle, ettei aio ensi vuonna korottaa palkkaani ja samaan aikaan kunta nostaa kiintestöveroa, kuinka paljon palkastani on leikattu?
Hys... persut ei ole tätä vielä tajunnut. Ne luulee tyytyväisenä leikanneensa Yleltä.
 
vierailija
Kuten aloittaja aivan oikein toteaa. Ainoa fiksu LiikeNyt sanoi ei tuleville leikkauksille. Vihreät ja Vasemmisto kyllä. Miten muuten tuon tulkita voi kun seuraavasti. Vihervasemmiston intresseissä on heikentää Yleisradiota.
 

Yhteistyössä