Vihdoinkin tatska!!!! *kuva*

M
Aika kiva! Sattuiko laittaminen? Harkitsen itsekin niskaan/selkään ottamista mutta en tiedä uskallanko jos on kovin kivulias paikka. Itsellä kai matala kipukynnys tai mikälie hermo joutunut ahtaalle kun otin kuvan alaselkään ja pyörryin kivusta. Olkapäässä taas ei ollut niin paha ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Aika kiva! Sattuiko laittaminen? Harkitsen itsekin niskaan/selkään ottamista mutta en tiedä uskallanko jos on kovin kivulias paikka. Itsellä kai matala kipukynnys tai mikälie hermo joutunut ahtaalle kun otin kuvan alaselkään ja pyörryin kivusta. Olkapäässä taas ei ollut niin paha ottaa.
Mä jänskätin ihan sikana, mutta ei se kyllä sattunu oikeestaan yhtään... Parissa kohtaa pikkasen nippas, mutta muuten ei juurikaan... Aika meni kun siivilä, luin samalla kirjaa ja välillä jutskailtiin... Itseasiassa en ees muista kuin kauan tuota tehtiin :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja ketsuppi:
onhan toi aika iso, ja ei naisellinen. mut ei kyllä oo ap:ssäkään kyl pahemmin naisellisuutta joten kai se siihen tyyliin passaa
Ja mitä ei naisellista tuossa muka on? :eek: Minusta tuo on naisellinen tatuointi ja kyllä tuo minun sisko ihan naisellinen itsekin on. Että äläs höpötä siellä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja HiukanObeesiRouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja HiukanObeesiRouva:
Hieno on :flower:
Mäkin sain ekan tatskan eilen, 20 vuotta harkinneena =)
Tarttisko munkin odottaa vielä kolme vuotta? Sit tulis 20 vuotta harkinta-aikaa täyteen.
:D
Emmä kyllä millään malttais.
Älä malta...heti vaan aikaa tilaamaan

Mun vanhimman tytön piti tuo mun tatska suunnitella, mutta oli niin kiireinen ettei siihen jaksanut/ehtinyt paneutua;) Joten koska olin ajan varannut suunnittelin itse matkalla, muuten olisi käynyt vanhanaikaisesti ja olisi jäänyt ottamatta

:/

Yhteistyössä