Vihdoinkin tatska!!!! *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Siis wautsi!! Se on hiano, ja just sulle sopiva kuva! Jollain on tosiaan pipo kireellä, mut kaikenhan pitääkin olla aina täydellistä. Mutta tän, ja toisaalta tunnistamisen takia mä en omiani tänne laitakaan, eivät ehkä oo täydellisiä nekään muille kuin minulle. =)
Mun mielestä tatuoinnin pitää olla täydellinen, koska se on pysyvä eikä sitä noin vaan voi poistaa. Tarkoitan siis tatuoijan tekemään jälkeä, eikä tuo ap:n kuva sitä ole.

häh
mikä tarkoitus tolla sitten on? Minusta lapsellinen, ymmärrän biisin nimen hakattuna, tai osan siitä, tai nuotitkin jos kantaja itse tietää, mutta sä et edes tiedä?
Mauton, todella mauton. Et tainnut harkita kovin kauan tuota?

Ja edelleen pieni on kaunista...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mun mielestä tatuoinnin pitää olla täydellinen, koska se on pysyvä eikä sitä noin vaan voi poistaa. Tarkoitan siis tatuoijan tekemään jälkeä, eikä tuo ap:n kuva sitä ole.
Mutta jos mie ite olen tyytyväinen niin miks muitten pitää siitä napista!?!

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No ehkä arvasit tämän kun palstalle kuvasi laitoit...enkä voi, eikä moni muukaan näköjään voi käsittää miten joku voi olla tollaiseen jälkeen tyytyväinen:/

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
mikä tarkoitus tolla sitten on? Minusta lapsellinen, ymmärrän biisin nimen hakattuna, tai osan siitä, tai nuotitkin jos kantaja itse tietää, mutta sä et edes tiedä?
Mauton, todella mauton. Et tainnut harkita kovin kauan tuota?

Ja edelleen pieni on kaunista...
No kuule, mulle riittää se että ne nuotit on jostain kohtaa siitä biisistä... Olkoon vaikka siksinsokin sieltä täältä... Joo en itseasiassa kovin kauaan harkinnu tätä tatskaa mutta onko sillä jotain väliä? Haukkukoon ken haluaa ja miten haluaa mutta MINÄ TYKKÄÄN TÄSTÄ SANO MUUT MITÄ SANO!!!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
No ehkä arvasit tämän kun palstalle kuvasi laitoit...enkä voi, eikä moni muukaan näköjään voi käsittää miten joku voi olla tollaiseen jälkeen tyytyväinen:/
No katos kaikilla on edelleenkin se oma mielipiteensä. Pitäs vaan yrittää hyväksyä se että mie siitä tykkään just tuollasena...

tattoo
luulen että ne kenellä ei itsellä ole yhtään kädentaitoja ovat paljon vähempään tyytyväisiä kun taas me kenellä on silmää ja taitoja niin eivät hyväksyisi Ei täydellistä kuvaa

Tumpula
Etkö sä ole vielä oppinut että tatuointien tarkoitus on miellyttää muiden silmää? Ei omalla mielipiteellä ole mitään väliä. :xmas: Kuvia hakataan ihoon vain ja ainoastaan muiden mieliksi.

kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja tattoo:
luulen että ne kenellä ei itsellä ole yhtään kädentaitoja ovat paljon vähempään tyytyväisiä kun taas me kenellä on silmää ja taitoja niin eivät hyväksyisi Ei täydellistä kuvaa
Juu totta varmasti tämä

häh
mä soitin ton ja todella, ei sanonut mitään, todella pim pim pim pom pom pom
:LOL: Onko sillä nyt oikeesti jotain väliä tuleeko siitä säveltä varsinaisesti?!? Nuotit löytyy jostain kohtaa siitä biisistä ja se on mulle just ok.
mulle sillä olisi ihan helvqatin paljon merkitystä mitä ihossani kannan. Ja niin paljon kun sä jaksat puhua siitä että musiikki sulle on NIIN tärkeää, eipä näytä olevan. Huomionhakuinen olet ja hukassa, ei muuta.

T. muusikko

On miulla itellänikii jotain kädentaitoja (näprään helmien kanssa ), mutta piirtää en osaa...

mulle sillä olisi ihan helvqatin paljon merkitystä mitä ihossani kannan. Ja niin paljon kun sä jaksat puhua siitä että musiikki sulle on NIIN tärkeää, eipä näytä olevan. Huomionhakuinen olet ja hukassa, ei muuta.

T. muusikko
Kyllä musiikki on mulle tärkeää, mutta mä en kyllä tosiaankaan osaa nuotteja... Ja senkö takia mä en sitten voi musiikista ja laulamisesta tykätä ja nauttia?!?
Ja ehkäpä nuin pienestä määrästä nuotteja ei ihan kunnon säveltä saakaan aikaseks ja se kuulostaa vaan pelkältä pim pomilta...
Huomionhakuinen kyllä :D Hukassa en.

Hieno on, mukava nähdä jotain muutakin kuin ainaista 'tripaalia' ekana kuvana.

Ja tosiaan, ei nyt heti teon jälkeen kannata kovin alkaa arvostelemaan :whistle:
Ja 'kangashan' on teoksessa liikkuva, ei sitä vatupassilla voikaan tehdä...

Mua kanssa ihmetyttää tämä, että kun palstalla nähdään joku kuva, oli se mikä tahansa, niin eräät katselee sitä suurennuslasin kanssa oikein kaivellen jotain vikoja.

Riittäis kun sanoo ettei tykkää.

:headwall:

JA kun se täydellisyys niissä kuvissakin on aina yksilöllistä. Kun kaikki ei kertakaikkiaan tykkää kaikesta.

Kertakaikkiaan ihanaa itsensä ylistämistä tuollainen kommentti...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Hieno on, mukava nähdä jotain muutakin kuin ainaista 'tripaalia' ekana kuvana.

Ja tosiaan, ei nyt heti teon jälkeen kannata kovin alkaa arvostelemaan :whistle:
Ja 'kangashan' on teoksessa liikkuva, ei sitä vatupassilla voikaan tehdä...

Mua kanssa ihmetyttää tämä, että kun palstalla nähdään joku kuva, oli se mikä tahansa, niin eräät katselee sitä suurennuslasin kanssa oikein kaivellen jotain vikoja.

Riittäis kun sanoo ettei tykkää.
:flower:
Hienosti tiivistetty :)

Mun on pakko kommentoida vielä vähän...

Siihen viivan suoruuteen ja ylipäätään tatuoinnin jälkeen vaikutta osaltaan myös se, miten paikollaan se kuvan ottaja pystyy olemaan.
Ei tee maiami-inkitkään täydellistä jälkeä siinä kohden, jos asiakas nytkähtää.
Ja sehän on täysin mahdollista, riippuen hermoradoista tms, voi vaikka käsi liikahtaa omia aikojaan pikkuisen, eikä se muuta tarvi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mun on pakko kommentoida vielä vähän...

Siihen viivan suoruuteen ja ylipäätään tatuoinnin jälkeen vaikutta osaltaan myös se, miten paikollaan se kuvan ottaja pystyy olemaan.
Ei tee maiami-inkitkään täydellsitä jälkeä siinä kohden, jos asiakas nytkähtää.
Ja sehän on täysin mahdollista, riippuen hermoradoista tms, voi vaikka käsi liikahtaa omia aikojaan pikkuisen, eikä se muuta tarvi.
Niin mutta kun sen pitäs olla kuitenkin suoraa sen viivan tapahtuis siinä sitten mitä tahansa PISTE :whistle: :LOL:

vieras
oli viivat suoria tai mutkasia mutta hiukan häiritsee tuo oikealla puolella toisen tai kolmannen viivan jatkumattomuus nuottien jälkeen, siinä on kämmi.

Hieno se siltikin on ja hyvä jos ap tykkää!!

Yhteistyössä