vihdoin mulla on tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
laita kuva niin katsotaan miltä näyttää?

mullei oo nyt kuvaa mistä mua ei tunnistais. ja kaikki kuvat mitä on koneella on myös otettu heti leikkauksenjälkeen joten ne on aika murjotut kuvissa.
mitenhän saisin kasvoni pois kuvista?

Mä kyllä voisin nähdä kuvat leikkauksenkin jälkeen ja kun olet itse tyytyväinen niin mitä haittaa vaikka palstalla näkisivätkin? :o Ei niissä ole hävettävää..Vai onko?

Onneksi olkoon, nauti niistä nyt täysin rinnoin :D :whistle:

Itselläkin haaveissa/suunnitelmissa, mutta jonkun aikaa pitää eka säästää että on sit varaa ottaa loppurahat lainaan... :xmas:

mikä vika teissä naisissa on kun on ok ottaa tekotissit, vaika ihan yhtä hyvältä voisi näyttää ilmankin? KAIKILLE on olemassa sopivia ja imartelevia vaatteita, ei ole tarvetta leikellä itseään vain tissien takia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä vika teissä naisissa on kun on ok ottaa tekotissit, vaika ihan yhtä hyvältä voisi näyttää ilmankin? KAIKILLE on olemassa sopivia ja imartelevia vaatteita, ei ole tarvetta leikellä itseään vain tissien takia.

vain tissientakia? minkäs sitten..?kasvojen?
pointtina onkin se miltä näyttää ilman vaatteita. ja jos rinnat ei ees pysy kupeissa kun on pelkkää nahkaa ni ei siinä ne vaatteetkaan sitten pelasta.

ja kuten huomaat ei kaikille ole ok ottaa tekotissejä..älä silti tuomitse niitä jotka tahtovat ne korjauttaa.

mä laitan sitten kun saan kunnollisen kuvan otettua ilman mitään teippejä.
taidan laittaa lisäksi luomutisseistä kuvia ni saatte arvailla mikkä ei oo aidot.
jos vaan saan luvan kopioida niitä tuolta tissifoorumilta.

Yhteistyössä