Mulla on tämmöset rinnat just...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elämä on"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elämä on"

Vieras
Siis tosi pienet, inhottaa. Aina ollu, eikä ole kasvanu vaikka olen ollu raskaana. Olen ajatellut ottaa silikonit, virossa. Maksaa vaan jotain reilu 3000 euroa ku suomessa taas jotain 7000 euroa. Mutta silti kyllä pelottaa, onko se turvallista, ja vieläpä virossa? Melkein kaikki julkkiksetki on kyllä ottanu sielä ja on hyvältä näyttänyt. Olen sitä mieltä että kerran täällä eletään niin :) Ja tämä rinnattomuus on kovasti vaivannu minua. Mies ei tykkää, ehkä vähän on alkanut lämmetä asialle. Tiedän mies rakastaa minua just tämmösenä, mutta hei ihan tosi, eikö sillä muka ikinä olis käyny mielessä että olis kiva puristella ja katsoa isoja rintoja, tai ei isojakaan mutta rintoja! tai onkohan sillä joskus inhottanut mun rinnat, ihan kuin joillain pikku tytöllä... :( Äh, joskus sitä miettii tämmösiä, epäilen joskus että mies toivois että mulla olis rinnat, vaikka ikinä ei oo mitään puhunu, eikä heti tai ei vieläkään niin innoissan ole siitä että hankkisin silarit. Ja tosiaan, ne hakin ihan itseäni varten.

Ei ole söpöt! Näytän aina ihan raskaana olevaltakin, joskus ihmiset tulleet kysymään, olenko raskaana, kun mahakin menee niin kovasti rintojen edelle. Tai nuo rinnat siis nämä rinnat ei sovi minun vartalolle, en ole läski, ihan normaali, mutta silti :/

[QUOTE="elämä on";23530733]Ei ole söpöt! Näytän aina ihan raskaana olevaltakin, joskus ihmiset tulleet kysymään, olenko raskaana, kun mahakin menee niin kovasti rintojen edelle. Tai nuo rinnat siis nämä rinnat ei sovi minun vartalolle, en ole läski, ihan normaali, mutta silti :/[/QUOTE]

No korjaa siis ryhtiäsi. Monella on notkoselkä, joka työntää vatsan eteen.

[QUOTE="elämä on";23530691]http://www.plastiikkakirurgia.net/gallery/displayimage.php?album=topn&cat=-11&pos=1[/QUOTE]

Kätevästi saat rintaimplanttien lisäksi myös hiustenvärjäyksen, paremman ryhdin ja timmimmät vatsalihakset! Mäkin haluun! :D

Itse harkitsen myös, mutta Suomessa tehtynä. Omat rintani ovat a-kupit, eikä niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta haluaisin entisen pulleuden takaisin. Kaksi raskautta ja yksi ja puoli imetystä melko tehokkaasti veltostuttivat tissini.

Yhteistyössä