ÄLLÖVAROITUS! Mikä patti mulla on selässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haisuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haisuli"

Vieras
Löysin muutama vuosi sitten selästäni kovahkon patin tai ihonalaisen jutun. Puristelin sitä silloin ja sieltä tuli pitkää valkoista kovahkoa matoa, joka tuoksahtaa semmoselle makealle, ei mitenkään erityisen pahalle mun mielestä.
Sittemmin olen selvitellyt että olisko joku talirauhanen? Koskaan se ei kokonaan lähde pois, se kova patti tuntuu ihon alla ja välillä koitan puristella sitä. Mies on kans puristanut ja saanut niitä madonpätkiä pois, kun en ite tuota pysty näkemään enkä puristamaan kunnolla.

Nyt taan puristelin kun niin ärsyttää ja sain tulemaan verilitkua jo. Ja se hais ihan sikapahalle! Semmoselle kun olis pyllyväli ollu pesemättä. Mitä hittoa tuo on ja mitä sille voi tehdä??? Eikö sitä saa kokonaan pois ollenkaan??? ja miks ihmeessä siihen tuli noin pahaa hajua??

Rasvapatti, mulla on samanlainen. Alkuun oli vuosikausia niin, ettei puhkennut ollenkaan. Sitten ku puhkesi niin haisi aivan järkyttävälle. Nyt kun esim kerran kuussa puristaa niin tulee vain vähän mönjää pihalle.

Lääkärissä käyty aikoinaan ja on sellaisessa paikassa ettei voida hermoston takia poistaa

Mä en käsitä miten täällä voi olla tällainen aloitus!!! Siis minä eilen sain itse rutistettua juurikin tuon kauan aikaa selässä olleen patin, mitä on ennenkin rutisteltu sekä minun, että miehen toimesta. Ja mietin, miksi haisee tällä kertaa PYLLYHIELLE! :D Tää ei voi olla totta! Mietin myös tekeväni tänne siitä aloituksen, muttei nähtävästi tarvi. Ihan epätodellinen olo, koska tämä on aivan kuin minun kirjoittamani.

Mulla on tuollainen samanlainen just rintsikoiden alanauhan kohdalla. Välillä tulehtuu selkeästi, kun on julmetun kipeä ja jos oikein isoksi kasvaa, oon puristanut enimpiä pois. Sitten on viikkokausia ihan huomaamaton välillä.

Mietinnässä on, josko tuon kävisi poistattamassa, mutta en nyt raskausaikana taida viitsiä...

Mä en käsitä miten täällä voi olla tällainen aloitus!!! Siis minä eilen sain itse rutistettua juurikin tuon kauan aikaa selässä olleen patin, mitä on ennenkin rutisteltu sekä minun, että miehen toimesta. Ja mietin, miksi haisee tällä kertaa PYLLYHIELLE! :D Tää ei voi olla totta! Mietin myös tekeväni tänne siitä aloituksen, muttei nähtävästi tarvi. Ihan epätodellinen olo, koska tämä on aivan kuin minun kirjoittamani.

Mulla oli 8 vuotta sellainen möhkäle kunnes ykskaks puhkes ja se haisi jollekkin vielä pahemmalle kuin pyllyhielle :D

Miehellä oli tollanen jättipatti selässä ja puristin sen tyhjäks, jumankekka sitä möhnää tuli PALJON! Mies oli ihan järkyttyny mutta musta se oli vaan hauskaa, kun mönjä lens. meni patti pois, oli vaan joku tukkeutunut talirauhanen/jättifinni.

Yhteistyössä